Sormia vahvistaa?

kiipuilija

Onko hyviä vinkkejä kuinka sormia ja käsiä saa "helposti" kotona vahvistettua?

14

8798

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vili

      voimapalloa jota pyöritettää ja sen voima kasvaa kokajan. poverpall tms..

      • Rautaharkon pallo

        Powerball eli voimapallo on erinomainen laite vahvistamaan kyynärvarren lihaksia. Kun on tarpeeksi kauan treenannut voimapallolla niin kyllä luulisi sormivoimienkin olevan paremmalla mallilla kuin aikaisemmin


      • Popey
        Rautaharkon pallo kirjoitti:

        Powerball eli voimapallo on erinomainen laite vahvistamaan kyynärvarren lihaksia. Kun on tarpeeksi kauan treenannut voimapallolla niin kyllä luulisi sormivoimienkin olevan paremmalla mallilla kuin aikaisemmin

        Roiku tangossa yhdellä kädellä käsiä vuorotellen? Sellaiset sormipuristimet? Rullaus levytangolla tai käsipainolla? Vedä sormikoukkua? Syö pinaattia?


      • ruikosormi
        Popey kirjoitti:

        Roiku tangossa yhdellä kädellä käsiä vuorotellen? Sellaiset sormipuristimet? Rullaus levytangolla tai käsipainolla? Vedä sormikoukkua? Syö pinaattia?

        kantsii opetella kirjottaa tuote josta puhuu.

        Ja jos haluat tietää niin katoppa : www.powerball.fi

        tosi ei mun ruipelonakit oo vielä päivän rullaamisen jälkeen kasvanut. ehkä huomen...


      • mikkis78
        ruikosormi kirjoitti:

        kantsii opetella kirjottaa tuote josta puhuu.

        Ja jos haluat tietää niin katoppa : www.powerball.fi

        tosi ei mun ruipelonakit oo vielä päivän rullaamisen jälkeen kasvanut. ehkä huomen...

        Joo suosittelen! Meikäläisen sormivaivat vähentyi ton ansiosta


      • Hartsa
        mikkis78 kirjoitti:

        Joo suosittelen! Meikäläisen sormivaivat vähentyi ton ansiosta

        Itsekin suosittelen. On nimittäin melkoisen addiktoiva vekotin! Ainakin itsellä lähti nahkat pikkurillistä ekana päivänä liiallisen intoilun takia, mutta järjen kanssa ku veivaa niin uskoisin auttavan.


      • Janix
        Hartsa kirjoitti:

        Itsekin suosittelen. On nimittäin melkoisen addiktoiva vekotin! Ainakin itsellä lähti nahkat pikkurillistä ekana päivänä liiallisen intoilun takia, mutta järjen kanssa ku veivaa niin uskoisin auttavan.

        Olettekos kokeillut Metal Powerballoa.. SIINÄ vasta kunnon vastus ! Ei hävin anna periksi..


      • lol1111q1211

        se on powerball


      • takeyourmedicine
        lol1111q1211 kirjoitti:

        se on powerball

        Muistathan vielä, että lause alkaa isolla ja päättyy pisteeseen.


    • Punku

      Ainakin tavalliset etunojapunnerrukset sormilla vahvistaa. Siis pidät eturäpylöitäsi raapimis-asennossa, ei silittämisasennossa ja ei liikaa punnerruksia kerralla vaan lisää lukumäärää pikkuhiljaa. Telkun karhu

      • nikkel1

        toi powerballi nyt vähän kiinnostaisi, onko kommentteja kannattaako hommata se mittarilla vai ilman - lisääkö mittari käyttöä


      • Janttula
        nikkel1 kirjoitti:

        toi powerballi nyt vähän kiinnostaisi, onko kommentteja kannattaako hommata se mittarilla vai ilman - lisääkö mittari käyttöä

        Ehdottomasti kadee vähän maksaa ja saa sen mittarin siihen heti.. pääsee sitten geimeihin mukaan.


    • Anonyymi

      Viä'läkö powerbools on toimiva? Jo vanha juttu mutta toimiiko itse idea edelleen?

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1782
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      121
      1226
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1140
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      74
      915
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      240
      891
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      105
      862
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe