Mitä temppuja osaatte??

Grift

Kertokaa,mitä temppuja osaatte.
Mä osaan ollien, fakie ollien, manuaalin, bonelessin, dropin ja ollie dropin.
Kertokaa.

25

1208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4ttt

      ääh..ei tänne jaksa kukaan luetella kaikkia...

      • no määkin suunnilleen halli...

        temput joten kuten hallinnassa,vaan katkasin tänä kesänä käteni yhell rampill.toi manuaali menee ja ollie tietty(joka skeittarin perus setti)joitain flippei myös,no siperia opettaa vai mitä.


      • Grift
        no määkin suunnilleen halli... kirjoitti:

        temput joten kuten hallinnassa,vaan katkasin tänä kesänä käteni yhell rampill.toi manuaali menee ja ollie tietty(joka skeittarin perus setti)joitain flippei myös,no siperia opettaa vai mitä.

        Yeah right, siperia opettaa, todellaki!!
        Vai mitä, et skeittaus rules?!


    • minä

      fakie ollien switch ollien nollie heelflipin
      fiftarin smith 5-o boneles boneles180 180 ollie boardslide bslipslaid indy nosegrab no comply poppari switch bigsbin rampis nosestall boardslide fiftari 5-o ja täytin vast tänään 11v

      • Grift

        Hyvin sä vedät, ainakin must.Jatka samaa rataa:)


      • minä
        Grift kirjoitti:

        Hyvin sä vedät, ainakin must.Jatka samaa rataa:)

        kiitti vaa


      • ollipolli
        minä kirjoitti:

        kiitti vaa

        no eikai nyt kaikkee jaksa luetella.. mut parhaimmat :flippi footplant,fs boardslide,svits flippi.einyt heti tuu muuta mielee..


      • skateboy

        ollien nollien fakie ollien kickflipin varial kickflipin beantblantin bonelessin 360 bonelesin
        360 flip inward heel heelflip 5-0 50-50 nosegrind
        nosegrind to pivot noses slide tails slide darksliden melkee ja kaikkee muuta ei jaksa kirjottaa oho pilkut unohtu heh!


      • <15

        en usko ei pikku kakrut osaa edes ollieta!
        mä osaa kickflipin ja 50-50 ja jotai vertti temppui


    • skedemies

      ollie,kickflip,manual,heelflip,nosemanual,varialflip,backsideflip,indy,nosegrab, vähän melonii,fakie ollien,bonelessin,dropin ja ollie dropin. sit vaik mitä kaikkii erilaisii vertti/mini temppuja niit on ainaki yli 12.. :)

    • roundthree

      kuka jaksaa luetella???

      • roundthree

        Noo tälläsiä keskusteluja ei kannata kauheasti tehdä... Tein tosin itse myös tälläisen joskus kun aloitin nolla.nettiin... :P


      • Reiska
        roundthree kirjoitti:

        Noo tälläsiä keskusteluja ei kannata kauheasti tehdä... Tein tosin itse myös tälläisen joskus kun aloitin nolla.nettiin... :P

        Mä osaan tehdä vaikka mitä temppuja ryppyreikäni kanssa. Jos jotain kiinnostaa niin viestiä tulemaan


    • hfhgdjnhjdjkhd

      mä osaan tehä jo muutaman tempun vaik oon harrastanu skeittaust 1kk osaan poppari , ollie,nollie,grindaust,flip,nollieflip,ja kaikkee muuta temppuu vaikein temppu mitä osaan on tupla varial

    • mun viis vaikeinta temppuu on nollie heelflip,backside flip,360 flip,varial flip,nollie heelflip 180.

    • DD

      OSAAN OLLIEN KICKFLIPIN VÄHÄN MANUAALII JA HEELFLIPIN

      • yuiobl

        mä osaan backflip christ air late kickflipin


    • skateboard.fan

      ollie, kickturn, manual

    • fsviltsu

      ööööh kickflip,heelflip,fakie bigspin,shuv itit,nollie shuv it,varial heelflip,half cab heelflip,grindei,boardii jne

    • Iha........OK

      No mul menee Ollie, fakie ollie, frontside ollie, ollie 180, fakie frontside ollie, fakie ollie 180, heelflip, fakie heelflip ja manual jos se lasketaan tempuksi hippy jump. Ja kohta menee kickflip

      • iha......OK

        ai nii ja shuvit ja poppari ja nuo 2 feikiltä


    • EI..

      Ei oo oikeesti todellista 70% noista paskaperseistä on suoraan sanottua paskaa settiä.. ei se oo mitään jos heität jonku hikisen flipin munaaki pienemmistä vauheista.. harjotelkaa vaikka muuta ku jotain hikistä flättiä.. esim perus asiat.. pumppi ollie stalli yms..

    • Great123

      ei jaksa kaikkii luetella mut parhaat: fakie tre helicopteri ja double kickflip. :)

    • skateeeeeeee

      noo kaikki perustrikit tietenki ,grindit sujuuu paras trikki ehkä hardi femmoist :)

      • lol

        Ja kauan olit skeitannut taitaa olla potaskaa haardi vitosista oon skeitannu 3v enkä saa kun hardin ehkä joka 3:nella päälle..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe