Laitoin vahingos tonne ihastuskohtaan tän,vaikka tänne tää kuuluisi paremmin,eli:
Vihdoin mennään ihastukseni kanssa ulos yhdessä(ja hän vielä pyysi mua!)! On mua 2 v vanhempi,jotain vinkkejä miten kannattaisi olla treffeillä että antaa varmasti hyvän vaikutuksen..? Mitä kannattaisi kysellä siltä,antaako miehen hoitaa ns."eteneminen",eli mun puolesta voitais ainakin halailla,ehkä vähän suudellakkin jo ekoilla deiteillä..Tunteeko mies sen liian väkinäiseltä jos tyttö tekee aloitteen tollasissa asioissa,entä hyviä puheenaiheita muuten..? En halua todella menettää tätä jätkää,se tuntuu tosi upeelta mulle.
Treffivinkkejä kaivataan!
3
4007
Vastaukset
- tytsy86
No eiköhän ne treffit mee hyvin, kun et turhaan stressaa ja oot vaan ihan oma ittes. Ei treffeillä tarvii jutella mitään ihmeempiä, kysyt esim. sen jätkän elämästä, harrastuksista jne. ja jos löytyy joku yhteinen mielenkiinnon aihe niin varmasti siitä juttua riittää. Hauskat jutut ja nauraminen vapauttaa myös kummasti tunnelmaa treffeillä. Jutellessa katot suoraan silmiin ja voit hymyillä -> viestität, että oot kiinnostunu. Varmasti, kun treffattavas huomaa sun kiinnostuksen ja on itsekin kiinnostunu, niin tekee alotteen ellei oo ihan saamaton jätkä.
- Pelimies
... vahvaa aloitusta, elikkäs vetäiset housut kinttuun ja pyllistät. Sillä ainakin saat nopeesti selville, onks se homo vai ei.
- apuapuapuapuaaa
http://koti.welho.com/pfjader/Treffivinkit/ tuolta löydät sinäkin apua treffiongelmiisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862