Et Zillai täällä

mimmukka1

Mä en varsinaisesti petä.Ihastun joskus muihin...
Kuinka väärin se on? Mun mielessä se ei ole pettämistä, mutta oon alkanu kelaa onko tässä omassa suhteessa enää mitään järkeä.
käykö kellekkään muulle koskaan näin?

5

951

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otusolento

käy kellekään muulle noin. Sä olet ainoa maailmassa. Anna osote ni voidaan tulla ihmettelemään luonnonoikkua.

• mimmukka1

Niin siis ei mene ohi noin vaan. Kyseessä on vahvoja tunteita.Pelottavan lähellä rakastumista.

• minkä ikänen olet

Mä ainakin lähtisin menee, jos olisin nuori ja tollaset tunteet.

• annabel

Millainen olet perusluonteeltasi? Tutustutko helposti ihmisiin? Pidätkö ihmisistä? Onko sinua helppo lähestyä? Oletko kiinnostunut ihmisistä ja heidän asioista yleensä?

Olen ollut muutaman vuoden naimisissa, ja olen ihastunut aina helposti ihmisiin. Olen ihmisrakas, helposti lähestyttävä ja aika kaunis nainen. Ihmiset ja heidän asiansa kiinnostavat minua, ja keskustelen mielelläni.

Mieleeni ei ole tässä vaiheessa tullut tarvetta pettää aviomiestäni, mutta uskollisena pysytteleminen ei ole aina ollut helppoakaan. Kuusivuotisen suhteemme aikana olen ollut kaksi kertaa lähes rakastunut toiseen sekä pienempiä ihastuksia (ei ehkä niin eroottisia -) on tullut tämän tästä. Luulen, ettei ihastumisia tulisi ainakaan niin paljon, jos viettäisin aikaa enemmän kotona enkä olisi aina suuna päänä menossa erilaisiin tilanteisiin.

Uskokaa tai älkää, mutta rakastan aviomiestäni myös valtavasti. En haluaisi vaihtaa puolisoani keneenkään. Tulemme mainiosti toimeen, ja joka aamu on ihanaa herätä toisen vierestä.

Minun kaltaiseni ihmisen on yksinkertaisesti tehtävä päätös, kenen kanssa jaan elämäni. Jos ihmissuhteeni perustuisivat pelkästään ihastumisen tunteeseen, saisin vaihtaa miestä sukkien tahtiin.

• mira

ihan sama homma,rakastan miestäni mutta ihastun usein toisiin...

olen tullut siihen tulokseen,että a.olen ailahtelevainen ja ennen nyk.miestänikin ihastuin helposti b.olen yleensäkin rakastava ihminen, joten ihastuminen on taipumus mille en mitään voi,parisuhde taas on päätös,oikea päätös!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe