mun mies on bimbo

dum

mikähän siinäkin on ????ku mun jätkäkaveri joskus kertoilee kuin söpöi mun tyttökaverit on,kännis kyl yleensäkkin.no ei toi nyt mitään oikeestaan mut sit se sanoo et haluu panna niitten kaa ym ym!! et rupee vituttaa tollanen!! ihan varmaan niinku iha tahallaan haluu ärsyttää mua!! aaarrrgh.sit se sanoo myöhemmin et se oli vaan vitsi,et ek sä huumorii ymmärrä. no en kyllä tollasta huumoria

10

989

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • i...

ja ikää oli?

• ...

samaa meinasin kysyä..mut en mä silti kattelis tollasii idiootteja,omasta arvosta on alettava pitää huoli jo nuorella iällä.

• dum
        ... kirjoitti:

samaa meinasin kysyä..mut en mä silti kattelis tollasii idiootteja,omasta arvosta on alettava pitää huoli jo nuorella iällä.

jep mä olen täs miettinyt et vois jättää sen idiootin!!!

• Jaska Jokunen
        dum kirjoitti:

jep mä olen täs miettinyt et vois jättää sen idiootin!!!

Kuulostat mun ihannenaiselta! Mennäänkö naimisiin?

• kysymys-erkki

Kolkuttaako omatunto? Ehkä miehellä on jokin syy vittuiluun?

Minä nimittäin olen yhden ainoan naisen kanssa syyllistynyt tuollaiseen, ja silloinkin vain pari kertaa. Miksi? No siksi, että nainen itse muisteli koko ajan edellisiään, ja piti yhteyttä erilaisiin hämäriin miestuttuihin. Tuo mitä kuvailit, se oli minun vastaiskuni. Mieluiten olisin vetänyt naista vain turpaan käytöksensä takia, mutta eihän naisiin saa koskea. No, kuten arvaa, eihän se juttu kauaa kestänyt. Meni hermo lopullisesti, ja sanoin että akka nyt ulos...

• dum

oukei nyt mä tajuun mistä se johtuu!!! kiitti kysymys erkki!! mulla on joitakin mies kaverei,pari. kenen kaa olen pitänyt yhteyttä aina joskus,mut en ole nähny.kyl toi mun jätkäkaveri on (mikä on muuten 22 ku yks kysys)tosta jotain raivonnu joskus et sen mielestä me ei seurustella kunnolla just ton takia ym ym ym. on sanonu et haluu seurustella mun kaa kunnolla!!sit oon vaan selittäny et ne on vaan kaverei yms. mut täytyy nyt sit ehkäpä muuttaa käytöstä.eikä pidä olla niihin yhteydessä niin paljoa.!!!

• dasda
        dum kirjoitti:

oukei nyt mä tajuun mistä se johtuu!!! kiitti kysymys erkki!! mulla on joitakin mies kaverei,pari. kenen kaa olen pitänyt yhteyttä aina joskus,mut en ole nähny.kyl toi mun jätkäkaveri on (mikä on muuten 22 ku yks kysys)tosta jotain raivonnu joskus et sen mielestä me ei seurustella kunnolla just ton takia ym ym ym. on sanonu et haluu seurustella mun kaa kunnolla!!sit oon vaan selittäny et ne on vaan kaverei yms. mut täytyy nyt sit ehkäpä muuttaa käytöstä.eikä pidä olla niihin yhteydessä niin paljoa.!!!

Ja vähennä itsekin tota pissismäistä käyttäymistäsi. Kiitos, olet kerran jo aikuinen!

• dum
        dasda kirjoitti:

Ja vähennä itsekin tota pissismäistä käyttäymistäsi. Kiitos, olet kerran jo aikuinen!

häh miten niin!!!!???

• heeheehehe

amisrakkautta.

• dum

juu tä on nuorin jätkä kenen kaa oon ikinä seukannu ja huomaa kyllä että on täys lapsellinen paska mitä niihin muihin miehiin vertaa!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      59
      5900
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      79
      3269
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2441
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2095
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      2028
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1843
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1629
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1222
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1216
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      81
      1085
    Aihe