Naiset kumman miehen valitsisit
yhden illan mieheksi entä vakkaripanoksi tai parisuhteeseen?
Tässä miehet
A.) komea seksikäs mies, joka on keskinkertainen sängyssä
B.) Tavallista hieman rumempi mies, joka on erittäin hyvä sängyssä.
Kerrohan vielä minkä ikäinen nainen olet?
1ilta/vakkaripano/parisuhde
7
1539
Vastaukset
- morsian.
Komean seksikkään miehen joka on erittäin hyvä sängyssä :D
- tyhjäpäisyyttä
pöh
- morsian.
tyhjäpäisyyttä kirjoitti:
pöh
Onneksi näitä miehiä riittää meille tyhjäpäille :P Ja on löytynyt se vakituinenkín.
- Q nainen itse vastaa
Todennäköisesti homma menisi tällä tavalla
YHDENILLAN JUTTU - Mr.A, koska hänet kuitenkin joutuisisin valitsemaan ulkoisten seikkojen perusteella jostain baarista tai netistä
VAKKARIPANO -MR. B, koska ensimmäisen kokeilun jälkeen haluaisin tietysti jatkoa. Jos kerran menee sänkyyn pikkusen ruman kanssa niin voihan sitä jatkaa kun mies on sängyssä unelma.
PARISUHDE . Jaaha tämä onkin vaikea asia. Hän voisi olla kumpi tahansa. Mahdollisesti kuitenkin MR. B, varsinkin jos kaikki muut kuin ulkonäkökriteerit täyttyvät.
Itse olen yli 30.v ja OK näköinen. - että näin
mutta kyllä sen kumppnin pitää olla kasvoiltaan siedettävä, että sitä jaksaa katella. One night standiin en jaksa panostaa, eikä siitä ole kokemuksia, kun en halua itelle tauteja. Vakipanona mulla oli 3-vuotta malli, eli erittäin kaunista katseltavaa....ja olihan hän melko hyväkin hommissaan.
Oikeestaan mä en ymmärrä kysymyksen logiikkaa, koska parisuhteeseen vaikuttaa niin moni muukin asia, kuin pelkästään ulkoiset seikat ja seksitaidot.- paljon on naisia maailmalla
Paljon on naisia ,olen ihastunut Ranskalaisiin,Italialaisiin,Espanjalaisiin naisiin puhumattakaan väli-amerikan naisista.
- nainen37
Koska
a) minua ei kiinnosta yhden illanjutut eikä vakkaripanot
b) miehessä minuun vetoaa se että on kätevä käsistään, näppärä ratkaisemaan käytönnönongelmia ja luonteeltaan hieman ujo mutta sosiaalinen. Ulkonäkö ja sänkytaidot eivät kerro mitään noista ominaisuuksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770