Alkuun tuntui tuo iTunes ihan toimivalta ratkaisulta, mutta viime aikoina on alkanut tökkimään:
Kahdella eri kerralla tilaamieni levyjen lataaminen katkesi kesken tuntemattomasta syystä. Tämän jälkeen ei kyseisten levyjen lataaminen ole onnistunut "check for purchased music" -toiminnolla vaikka iTunesin asiakaspalvelu sen väittääkin toimivan.
Tilauksesta on nyt jo runsaat kolme viikkoa aikaa, vikkeliä ovat olleet laskuttamaan kun veloitus näkyy luottokorttitilillä. Troubleshootingin kanssa tuntuu sitten olevan vähemmän hoppu, viimeisen 15.10. lähetetyn neljännen sähköpostivalituksen ovat jättäneet kokonaan huomioimatta vaikka väittävät 72 tunnin kuluessa vastaavansa.
En oikein usko että vika on tässä päässä kun muutaman kerran tässä kolmen viikon aikana on lataaminen onnistunutkin. Ilmeisesti ongelmat iskevät jos lataus jostain syystä keskeytyy.
Kaiken kaikkiaan erinomaisen kehnoa asiakaspalvelua, saas nyt sitten nähdä miten kuluttaja-asiamies tekemääni ilmoitukseen reagoi.
Heikkoa asiakaspalvelua
Rahat meni - musiikki saamatta
1
457
Vastaukset
- -ö-
Outo juttu! Itse olen ostanut tähän saakka 262 biisiä tuolta ja vain yhden kerran on tiedonsiirto katkennut ties mistä syystä. Silloin homma korjautui juuri tuolla "Tarkista ostetut..." valinnalla.
Onko sinua todella laskutettu ko. musiikista, eli ovatko ne olleet myös ihan siinä lopullisessa laskussa mukana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828