Hei! Nyt tulee tyhmä kysymys, mutta missä teidän mielestä menee pettämisen raja.
Elän tällähetkellä kaukosuhteessa. Luulin että ongelmia ei tulisi, mutta olen huomannut itseni flirttailemassa, jopa iskemässä muita miehiä. Pari viikkoa sitten tapasin baarissa komean miehen jolle annoin numeronikin. Toivoin, että hän olisi ollut idioottminainen machomies, jotta en joutuisi kiusaukseen, mutta tulimmekin juttuun todella hyvin. Viettimme yön jutellen ja lopuksi nukahdin hänen kainaloon. Oli todella ihanaa halailla jonkun kanssa ja jutella mukavia koko yö. Onko tämä jo rajan yli... Emme edes suudelleet, vaikka molempien mieli varmasti teki.
Pettämisen raja?
8
2171
Vastaukset
- haluat itsellesi...
...kyllä sinä sen itsekin tiedät, että missä se menee ja onko nyt jo mennyt...
- Silja
Kenellekään et ole tilivelvollinen. Mitä ja keneltä on jotakin pois, jos olette yhdessä miten hyvänsä. Kunhan et kerro mielitietyllesi sellaista, mitä hän ei halua kuulla.
Parempi naida kuin palaa. - Anne*
Mielestäni olet jo mennyt pettämisen rajan yli. Jokainen tietysti määrittelee itse sen, missä pettämisen raja menee.
Omasta mielestäni tuollaisessa ja suutelemisessa menee se raja. Ja kun sen kerran ylittää, niin lemppaisin kyseisen henkilön aivan varmasti. Ja kun kerran on tehnyt, tekee varmasti toistekin...
Parempia löytyisi.. - Mies 31v.
Raja menee siinä, että teet jonkun kolmannen osapuolen kanssa sellaista jota et haluaisi kumppanisi tekevän jonkun toisen kuin sinun kanssasi.
- tytti
Ilmaisit asian todella hyvin.Olen samaa mieltä kanssasi.
- Lollo
Oikeasti juuri noin se menee. Mietin, että jos ylipäätään joutuu miettimään kohdallaan, että onko pettämisen raja mahdollisesti ylitetty - lienee syytä tutkailla hieman asenteitaan noin niinku yleisesti.
- sallit
miehellesi oikeuden nukahtaa tiukassa syleilyssä jonkun kiihkeän misun kanssa? Vai oletko säätänyt eri säännöt miehellesi?
- kysymys!
Olet varmaan niin reilu ja vapaamielinen, että sallit saman miehellesi ilman mustasukkaisuutta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770