on kyllä paljon mukavammat kuin sukkahousut. Eikä sitten mitään kapeaa sukkanauhavyötä, joka ei kuitenkaan pysy kunnolla paikallaan, vaan mieluummin tukeva vyötärökorsetti niin vatsakin "katoaa". Myös korselettia olen kokeillut. Joustavat kreppisukat on mukavammat kuin tiukat nailonit. Siitä vaan kokeilemaan !!!
Sukkanauhaliivit
2
2472
Vastaukset
- Denier
Minä olen hieman eri mieltä. Kyllä ne suk-
kanauha liivit on ihan hyvät. Ostat vain kun-
non tukevasta aineesta tehdyt. Ne sellaset
sex-shoppien viritykset on huonot. Kaikki
kun ei voi tai halua puristaa vatsaa sisään
(XL tai XXL koko) moneksi tunniksi. Ne kunnon
tukevat vanhanajan korseletit voi tietysti
olla silloin paikallaan. Sukista olen kanssasi
samaa mieltä. Kärki ja kanta vahvikkeet pitää
olla.
Mutta, kyllä sukkahousut jatkuvassa käytössä,
käytännön syistä on mukavemmat. Ne voi jopa
näkyä riisuuduttaessa yleisissä pukuhuoneissa
ja kukaan ei kommentoi pahemmin. Korsetista ja
sukista ei kokemusta vastaavissa tilanteissa. - nylonit
ovat minun mielestäni kyllä mukavemmat, mut ne on niitä tunne juttaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770