moi
ostamassa mattoa kotiin, ei viittis hirveesti investoida muttei mitään surkeetakaan ostaa,
Tunturi T 20 vaikutti ok:lta?
Onko kellään kokemusta siitä tai muista vastaavasti matoista! kenellä ei mattoa ole ei kannata sitten kommentoida!
juoksumatto
3
1153
Vastaukset
- viveka
minulla on sellainen anttilasta ostettu 250e:n matto, joka toimii mangeetti vastuksella. se ei ole mielestäni hyvä juoksemiseen. iso ääninen kun natisee juostessa vaikka miten kevyt henkilö käyttäisi, ja jostain syystä ei tunnu niin tehokkaalta kuin "oikea" juokseminen. mutta kävely sillä on hyvää. tuntuu tehokkaalta kun ei ole ihan vaakasuorassa, niin koko ajan kävelee ylämäkeen. Varmaan kannattaa ainakin hankkia sellainen jossa on moottori vastus ja säädettävä juoksu kulma. kannattaa katsoa esim huuto.netistä, siellä monesti on hyviä mattoja huomattavasti halvemmalla kuin kaupassa.
Eikö pihalla raittiissa sykyisessä ilmassa ole kaikista hienoin juosta?Eikä maksa lähellekkään yhtä paljon,kun juosumatot.Tämä on vain oma mielipiteeni =)
- peska1
Meillä on HobbyHallista tilattu juoksumatto (halvempi versio n.650€) ei ylämäki valintaaeli 100€.
Vaimo on tosi tyytyvainen ja itsekkin olen mennyt muutaman setin .Eli mankeli pyörimään n.5-6km(tunnissa ) ja TV :stä hyvä ohjelma päälle.Kuulostaa jonkun ididksen mielestä liian helpolta ...mutta sun ei tartte huolehtia mistään muusta kuin menosta ja sit'riittää 12km/h eli juoksu on kovaa (en ole kokeillut) mutta jos kaikki suomen paskakelit loka-huhtikuu on poispyyhitty 650.€ vehkellä niin mä olen tyytyväinen. Vaimo on innokas uudesta vehkeestä ja masusta om kuukaudessa kävinnyt samanverran kuin mulla on navan alle "kasvanut" .. noo tsoukki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895585
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902966Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232624Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251986- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141449- 1851328