Nettiriippuvaisia

kaikki??

Minusta tuntuu, että täällä kaikki, varsinkin miehet, ovat jollain tavalla jääneet koukkuun tähän nettihakuun...ainakin ne mitä tiedän. Haetaan, haetaan....koko ajan jotain parempaa.
Mikään ei riitä....löytyiskö vielä parempaa...
Ollaan koko ajan täällä...aamusta iltaan.
Työt jää tekemättä ja opiskelut opiskelematta.Mitä olen heidän kanssaan asiasta keskustellut, niin ovat riippuvaisia myös alkoholista, lääkkeistä yms tai ovat ainakin olleet jossain vaiheessa elämäänsä. Joten varokaa jos roikkuu koko ajan täällä...ei kannata silloin edes yrittää...Hän ei osaa lopettaa koskaan.Mikään ei hänelle riitä!Uskollisuus on vieras käsite.

4

1496

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N30+

Niin kun nettiriippuvuus, seksi ja narsistinen luonne yhdistetään tulee aika paha paketti.
      Minusta kaikkien täällä liikkuvien pitäisi tiedostaa tämä asia ja välillä elää todellista elämää eikä tätä nettielämää.

Tämä nettideitti systeemi kyllä herättää pienetkin narsistiset piirteet, jos ne tätä ennen ovat pysyneet taka-alalla. Niin ja ovatko nopeat netti-ihastumiset oikeita ihastumisia vaan oman narsistisen luonteen heräämistä?

Miettikääpä tätä omalta kohdaltenne. Niin minäkin olen tehnyt.

• samaa mieltä....

sun kanssa,jos täältä löydät jonkun,todennäköisesti löydät hänet täältä(koneelta) myös silloin,kun seurustelet tai peräti jo asut täältä löytämäsi ihmisen kanssa.

suomalaisilla on kautta aikojen ollut heikko itsetunto,nyt kun kaikenmaailman galleriat,irkit sun muut on keksitty,mikä hivelee heikosta itsetunnosta kärsivien suomalaisten mieltä enemmän kuin kaikki ihanaiset ja hunajaiset kommentit esim. treffien kehut/viestit osiossa.
        "olet söpö,olet ihana,olet kaunis,olet komea,nam" yms.

vai mitä?

• M30+++

... nettiriippuvuus, seksi ja narsistinen luonne. Olen törmännyt kaikkiin noihin, mutta en kyllä henkilökotaisesti suomi24:n kautta. Riippuu paljoti miten itse olet liikkeellä, olen ollut tosissani liikkeellä jo jokusen aikaa, mutta se riippuvuus iski jo vajaan kahden viikon aikana, joten jäi noi muutenkin vähäiset yöunet vähiin. Ehkä minulla hämärtyi se todellisuuden ja virtuaalisen raja, kun yritin jutella liian monen kanssa ja sen myötä aloin pitää ko. kanavaa yhä rasittavampana ja rasittavampana ja niin päätin lopullisesti skipata koko suomi24:n. Se ei sittenkään ollut minua varten ta minä sitä varten! Hyviä tyyppejä on täällä paljon, mutta miten löytää se ns. oikea tästä profiiliviidakosta? Yhden tapasin, joka ei sit vastannut yhtään profiiliaan ja yhtä toista ajattelin jo tavata, mutta sillä karkasi jo jutuissa yhtäkkiä ns. "mopo käsistä" eli hän olikin vaan leikkimieliseti liikkeellä jne. Ehkä olen vaan liian sinisilmäinen tähän systeemiin, mutta en tuomitse ketään, sillä itsekin täällä pyörinyt ja onhan tamä tutustumiskanava siinä missä joku muukin!

Minusta ihmiseen ei voi ihastua muutakuin kasvotusten ja todellisen vuorovaikutuksen kautta! Se on taas täysin eri asia, että joku rakentaa "pilvilinnaa" jo pelkän profiilin perusteella, kun kuitenkin kaikki ratkaistaan kasvotusten. Loppupelissä kaikki on kuitenkin kiinni siitä, millä asenteella olet liikkeessä ja onko Sinulla todella aikaa tutustua ihan oikeesti ko. ihmiseen, vai kuinka?!?!?!?

Ps. Tämä oli vaan minun tarinani ja olen vilpittömästi iloinen, että niin monet ovat löytäneet sen ns. oikean netin kautta eli ei se ihan potaskaakaan voi olla!

• mies*

Heiköhän se ole naiset, joiden vieraskirja notkuu kehuja, joiden sivut käy katteleen 500 miestä päivässä, viestejä ja flirttejä satelee. On siinä helppo jäädä koukkuun ;)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5200
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      126
      1670
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1579
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      51
      1530
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1255
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1200
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      22
      1080
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1047
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1008
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      847
    Aihe