Mitä tehdä kulmakarvoille?

Lilli

Kulmakarvani ovat mustat, hiukset olen värjännyt melko vaaleaksi, iho on myös melko vaalea. Olen "meikannut" kulmakarvoja ruskealla kynällä, mutta niistä tulee luonnottoman näköiset, koska väriä pitää laittaa melko paljon, että mustat karvat peittyy, joudun myös "ohentamaan" kulmakarvoja, koska muuten musta ainakin näkyy, ilman väriä olen taas ilmeettömän näköinen, koska kulmakarvat ovat melko harvat, mustalla kynällä värjääminen ei houkuttele, kun hiukset on vaaleat. Mitä teen?

7

923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Ehkäpä ei olisi kannattanut värjätä hiuksia vaaleiksi. Tummat/mustat kulmakarvat kun eivät mielestäni sovi vaaleiden hiusten kanssa. Ainoat vaihtoehdot mitkä tulee mieleen, on nämä; kosmetologi vaalentaa kulmakarvat, tai että värjäät hiukset takaisin tummiksi..

    • ...minä

      Itselläni sama ongelma eli keskiruskeat hiukset, mutta äidiltä olen perinyt tuuheat ja lähes mustat kulmakarvat. Ei ole tullut kuin kerran kokeiltua raitoja/vaaleita hiuksia, kun ei oikein sointunut kulmien kanssa yhteen.

      USA:n matkalla ostin Sally Hansenin vaalennusainetta joka on tarkoitettu nimenomaan kasvojen karvoille. Sitä sekotusta pidän kulmilla n. 10 min niin saan vaaleemmat kulmat. Sitten tarpeen mukaan uusin käsittelyn aina muutaman viikon välein.

      Mutta koska ostin ton siis ulkomailta en osaa sanoa löytyykö Suomen markkinoilta vastaavaa myynnissä...kannattaisi siis varmaan kysyä kosmetologeilta kulmien vaalentamisesta.

    • Nimetön

      Mullakin ongelma kulmakarvojen kanssa! Ne on mustat, harvat ja PITKÄT. Olen käynyt nypyttämässä ne muotoon, mutta ilman kulmageeliä ne eivät pysy muodossaan. Roikkuvat alaspäin suihkun jälkeen...Ja kun on kulmageeliä, niin sopivassa valaistuksessa kulmat ei näy hyvin, kun valo osuu niihin! Haluaisin niistä jotenkin tuuheamman näköiset! Kulmakynää en osaa käyttää, kulmista tulee luonnottoman näköset ja sottaset... Voiko kulmakarvojen alusihoa kestovärjätä?!

      • maya11

        Olkaa iloisia että Jumala on antanu teille nätit tummat kulmat. Monilla näet ongelma on ihan päinvastainen..

        Ensimmäiselle kirjoittajalle suosittelisin ehkä sitä että laittaisi hiuksiinsa tummaa väriä koska sitä on myös kulmissa.. Mutta sitten kun vaalea hiusväri on kasvanut kokonaan pois..Voisi hyvä vaihtoehto olla kokovaalennuksen sijaa vaikka vaaleat palkkiraidat. Näin tulos on luonnollinen ja sointuu paremmin tummiin kulmiin.


    • Lilli

      Ihoni on vaalea, joten tummat hiukset ei sovi, omat hiukset on "maantienharmaat". Paras idea taitaa olla kulmien kestovärjäys vaaleammaksi, mutta en ole löytänyt kuin ruskeaa väriä, sillä ne ei muutu miksikään. Tietääkö joku mistä saa hyvää kulmienkestoväriä, ihan vaalean ruskeaa?

      • Meikkipeikko

        Itellä tummanruskeat/mustat kulmat hiukset toffeenhiekan väriset. Vaalennan kulmille tarkoitetulla aineella refectocil vaalennusaineella siitä tulee vaalean keltaiset laitan sen jälkeen harmaanruskea pariksi minuutiksi tadaaaa !!


    • Anonyymi

      nypin kulmat päin vittua näyttää kauhelta olen 15v poika mitä teen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1858
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe