Mitä tehdä kulmakarvoille?

Lilli

Kulmakarvani ovat mustat, hiukset olen värjännyt melko vaaleaksi, iho on myös melko vaalea. Olen "meikannut" kulmakarvoja ruskealla kynällä, mutta niistä tulee luonnottoman näköiset, koska väriä pitää laittaa melko paljon, että mustat karvat peittyy, joudun myös "ohentamaan" kulmakarvoja, koska muuten musta ainakin näkyy, ilman väriä olen taas ilmeettömän näköinen, koska kulmakarvat ovat melko harvat, mustalla kynällä värjääminen ei houkuttele, kun hiukset on vaaleat. Mitä teen?

7

1024

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Ehkäpä ei olisi kannattanut värjätä hiuksia vaaleiksi. Tummat/mustat kulmakarvat kun eivät mielestäni sovi vaaleiden hiusten kanssa. Ainoat vaihtoehdot mitkä tulee mieleen, on nämä; kosmetologi vaalentaa kulmakarvat, tai että värjäät hiukset takaisin tummiksi..

• ...minä

Itselläni sama ongelma eli keskiruskeat hiukset, mutta äidiltä olen perinyt tuuheat ja lähes mustat kulmakarvat. Ei ole tullut kuin kerran kokeiltua raitoja/vaaleita hiuksia, kun ei oikein sointunut kulmien kanssa yhteen.

USA:n matkalla ostin Sally Hansenin vaalennusainetta joka on tarkoitettu nimenomaan kasvojen karvoille. Sitä sekotusta pidän kulmilla n. 10 min niin saan vaaleemmat kulmat. Sitten tarpeen mukaan uusin käsittelyn aina muutaman viikon välein.

Mutta koska ostin ton siis ulkomailta en osaa sanoa löytyykö Suomen markkinoilta vastaavaa myynnissä...kannattaisi siis varmaan kysyä kosmetologeilta kulmien vaalentamisesta.

• Nimetön

Mullakin ongelma kulmakarvojen kanssa! Ne on mustat, harvat ja PITKÄT. Olen käynyt nypyttämässä ne muotoon, mutta ilman kulmageeliä ne eivät pysy muodossaan. Roikkuvat alaspäin suihkun jälkeen...Ja kun on kulmageeliä, niin sopivassa valaistuksessa kulmat ei näy hyvin, kun valo osuu niihin! Haluaisin niistä jotenkin tuuheamman näköiset! Kulmakynää en osaa käyttää, kulmista tulee luonnottoman näköset ja sottaset... Voiko kulmakarvojen alusihoa kestovärjätä?!

• maya11

Olkaa iloisia että Jumala on antanu teille nätit tummat kulmat. Monilla näet ongelma on ihan päinvastainen..

Ensimmäiselle kirjoittajalle suosittelisin ehkä sitä että laittaisi hiuksiinsa tummaa väriä koska sitä on myös kulmissa.. Mutta sitten kun vaalea hiusväri on kasvanut kokonaan pois..Voisi hyvä vaihtoehto olla kokovaalennuksen sijaa vaikka vaaleat palkkiraidat. Näin tulos on luonnollinen ja sointuu paremmin tummiin kulmiin.

• Lilli

Ihoni on vaalea, joten tummat hiukset ei sovi, omat hiukset on "maantienharmaat". Paras idea taitaa olla kulmien kestovärjäys vaaleammaksi, mutta en ole löytänyt kuin ruskeaa väriä, sillä ne ei muutu miksikään. Tietääkö joku mistä saa hyvää kulmienkestoväriä, ihan vaalean ruskeaa?

• Meikkipeikko

Itellä tummanruskeat/mustat kulmat hiukset toffeenhiekan väriset. Vaalennan kulmille tarkoitetulla aineella refectocil vaalennusaineella siitä tulee vaalean keltaiset laitan sen jälkeen harmaanruskea pariksi minuutiksi tadaaaa !!

• Anonyymi

nypin kulmat päin vittua näyttää kauhelta olen 15v poika mitä teen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      182
      2698
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      195
      2217
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      177
      2026
    4. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      172
      1884
    5. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      126
      1874
    6. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      32
      1725
    7. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      73
      1355
    8. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      179
      1315
    9. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      172
      1260
    10. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      80
      1201
    Aihe