Terrori uskovaiset prkl!

Jatta

Olen niin kurkkuani myötä täynnä teihin, jotka itseänne uskovaiseksi kutsutte. Muistakaa mitä Jumala opettaa raamatussaan. "Älkää te tuomitko, jotta ei teitäkään tuomittaisi" Lukekaa tätä lausetta, niin kauan kuin ymmärrätte mitä se tarkoittaa! Te rikotte jatkuvasti Jumalan sanaa vastaan tuomitsemalla muut ihmiset, milloin maallisiksi, milloin syntisiksi. Kuinka käy kun tuomionpäivä koittaa, luuletteko, että saatte kiitoksen tästä? Tälläkö varmistatte paikan taivaassa, kun olette jatkuvasti arvostelemassa ja luulemassa itseänne paremmiksi.

Te olette niin syvällä hihhuli lahkossanne, että ette näe eteenne. Teidät on aivopesty jo pienestä pitäen ja kuljette kuin pässi narun päässä, lahkon johtajan siitä vetäessä. Avatkaa silmänne!

Ja mistä te tiedätte mikä uskonto on se oikea? Miksi Kristinusko on teille niin vaikea sulattaa? Voin kertoa sen, rakkaat ystävät, että kristinuskossa elävät ovat kymmenen kertaa suvaitsevaisempia ja jättävät toisten tuominnan Jumalalle.

Minä säälin teitä. Luulette pätevänne oikeoppisuudellanne, mutta ette itsekkään osaa selittää sääntöjänne. Huvittavin asia, joka saa minut aina melkein itkemään, on Jehovantodistajien yksi säännöistä. "Älä istu alkoholisoituineen kanssa samaan pöytään"
Siinä teille sitä lähimmäisen rakkautta kerrakseen.

Jos joku lestadiolainen tai jehovantodistaja tulee vielä kerran pilkkaamaan minun Jumalaani ja kutsumaan minua maallikoksi, niin lyön varmasti. Olen niin totaallisen täynnä näitä teidän paskatarinoitanne suvaitsevuudesta ja ymmärryksestä. MISSÄ SE SUVAITSEVUUS NÄKYY? MISSÄ?

Te ette ole yhtään parempia kuin me kristityt, ette yhtään. Kristinuskonto ei ole myöskään yhtään huonompi uskonto kuin se teidän lahkotoimintanne.

Kiitän joka päivä elämää siitä, etten ole syntynyt tällaiseen lahkoperheeseen. Onneksi olen saanut tavallisen kristityn perheen. Jonkun osaksi valitettavasti jää syntyä lahkoperheeseen ja se on sääli.

Ja mitä hittoa sekin tarkoittaa, että Jehovantodistajat hylkäävät perheenjäsenensä, jos hän alkoholisoituu tai eroaa lahkostaan? SEKÖ SITÄ LÄHIMMÄISEN RAKKAUTTA ON? Eläkää vittu niiden lakipykälienne mukaan ja tehkää niinkuin saarnaattekin!

Kiitos.

1

612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tommi

Lyö seuraavan kerran, niin minäkin meinaan tehdä. Jokainen elää tavallaan, eikä jehovantodistajien tai lestadiolaisten elämä ole yhtään parempaa. Laskeutukaa sieltä palliltanne ja ottakaa kusi pois hatusta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe