Miksi sanavalmiita provosoidaan ??!

femail logic

Joskus naiset ovat akkamaisia ja mielellään pisteliäitä.Itse olen niin sanavalmis, että yleensä vastaan aika hyvin pistoksiin. Sitä vaan tulee.En edes ajattele mitä sanon.Mutta nämä naiset..Ne ottavat itseensä, JA JATKAVAT mollaamista itku kurkussa edellisestä puolustus"heitostani"! Sanallinen mollaus ei siten koskaan lopu.

Esim. yhden poikaystävä oli 5 minuuttia liian kauan jäänyt katseestaan kiinni suuntaan, jossa olin vilahdellut ohi.Hän katseli ikkunasta ulos, mutta tytön mielestä näki liikaa minua.No, tästä hyvästä sain ihan yhtäkkiä kestää ruumiinrakenteeni pilkkausta ja vitsinheittoa ko. naiselta.Öö, vastasin siihen kylmästi hymyilemällä hermostuneesti, ja en sen jälkeen ollenkaan noteerannut naista millään tavalla.Hän pahastui tuosta TOSIPALJON. Oikein nyyh nyyh, paha ignoreeraaja. Mutta kas kummaa, silti tämä mollaus jatkui.

Eli jos naiset kerjäävät ilkeän vastakommentin, ja polttavat näppinsä jonkun kiusattunsa suhteen, MIKSI he EIVÄT OTA OPIKSEEN? Jos ei tunnu kivalta astua nokkospensaaseen, kuka tekee sen yhä uudelleen??

5

531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt vaan on

niin saatanan yksinkertasia :)

• jos provosoidaan

En oikein käsittänyt pointtiasi:
      pitäisikö sinun mielestäsi saada viimeinen sana, kun olet muka niin terävä ja nokkela ?
      Ajatteletko että sinun sanaasi olisi hyvä päättää nälviminen, eikä toisella enää pitäisi olla enää mitään sanottavaa.
      Se, jos joku itkukurkussa yrittää vielä sanoa mahtavan sanasi tai sanattomuutesi päälle jotain, ei ole merkki siitä, että he vielä haluaisivat provosoitua tai provosoida.
      Ehkä heille jää tunne, ettet sinä ole oikein ymmärtänyt viestiä, jos vaan katselet hätäisen näköisenä.
      Isommatkin jankutukset saavat voimansa siitä, ettei näytä saavan vastapuoleen mitään tatsia.
      Jää vain kysymys, mitä mieltä on jäädä jankkaamaan kenekään kanssa ?

• mklöjkl

Ihmiset eivät ole täydellisiä. Kiusaajat kiusaavat, koska ovat heikkoja. Voit yllättää kiusaajan menemällä hänen eteensä istumaan, nojaa häntä kohti ja ystävällisellä äänellä kysy: "Kuulin että haukut minua, miksi?" tms. Ystävällinen, suora ja itsevarma lähestyminen on sellainen, johon on vaikea vastata ilkeästi. Minäkin olin ennen pisteliäs, nyt hallitsen tilanteet mielestäni paremmin.

• mklöjkl

Oho, edellinen viesti kirjoitettu 2005... Ups! ;)

• määmy

Vaik vanha, ni mä oisi juorunnu "Mä e päätä sun kundifrendin silmänliikkeist"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe