kuka edusti suomea vuonna 2000?olen kiitollinen vastauksesta...
2000?
6
573
Vastaukset
- .....
Se oli Nina Åström biisillä A little bit.
- ei enää tietämätön
ja tommosen laulajan takia ei lähetetty Nightwishiä???
- Voitto Varma
"Merkittävän kansainvälisen uran" (= Hollannissa jotain gospelia levyttänyt) tehnyt Nina haaveili viisuvoitosta. Silloinkin Suomi oli melko varma voittaja...
Leena kirjoitti:
silloinhan kyseistä biisiä pidettiin todella huonona..NW olisi saanut mennä silloin sinne!
Tai Anna Eriksson ("Oot voimani mun").
- ...
UnOpened82 kirjoitti:
Tai Anna Eriksson ("Oot voimani mun").
Loppupeleissä oli ehkä Nightwishin onni etteivät sitten päässeet sinne... Vaikka aivan älytöntähän se silloin oli, kyllä mahtaa "asiantuntijaraatia" nyt hävettää.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437