dentaway.com mainostaa hampaiden valkaisua 99e. onko kokemuksia? se tehdään kotona..
Hampaiden valkaisu 99e?!?
8
9958
Vastaukset
- minna
eli toissa tuo tarkempi osoite:
dentway.com - ...
Kylläpä on edullinen. Kokemusta ei ole, mutta aijon kyllä tuon tilata. Senverran luotettavalta kuulostaa ja hintaa ei ole paljoa. Ensin hamppilääkäriin tarkastamaan ettei ole reikiä, sitten aloitan valkaisun :p
- tv:stä
Onko kukaan kokeillut tv-shopin 39,95 euron valkaisusysteemiä ?? Aion tilata.
- kumminkin
Näitä tv-shopin valkaisuja nyt nauraa kaikki...Kysyin näistä joskus hammaslääkäriltäni ja häntä nauratti ihan yhtä paljon kuin mua.Niin että tilaa ihmeessä jos uskallat...mieti nyt oikeesti et onko laatukamaa tohon hintaan ja itse tehtynä??!!!
- -mie-
Ihan vastaavia sarjoja voi ostaa jenkkiläisiltä www-sivuilta n. 50 dollarilla, jopa halvemmalla... kertaapa tuo euroihin, siis ~40 euroa plus postikulut, eli alle 50 eskon keikka. Eli saa tuplasatsin tuon dentwayn hinnalla. Kaverilla oli muotit entuudestaan, mutta tilasi aineet jenkeistä, kun vinkkasin että näin netissä halvalla. Samaa tavaraa, mutta halvempaa.
Meikä ei tuosta tavarasta maksaisi satasta. Jos haluat tilata kotisettejä, niin suosittelen vähän tsekkailemaan markkinoita, että olis vähän vertailupohjaa... itse suosisin Zoom!:ia, vaikka hinta on useampi satanen, on laatu kuitenkin jo ihan toista luokkaa. - pooh
Mä kokeilin tv-shopin valkaisua, ei ollut vaan kärsivällisyyyttä laittaa sitä niin useasti. Lopputulos olis voinut olla parempikin. Nyt käytän pelkkää ruokasoodaa hampaitteni valkaisuun. Ei pitäisi vahingoittaa.Ja on halpaa.
- 300 euroa +
hammaskiven poisto ja hampaat vaalenivat vain kaksi astetta. meni 350 euroa kankkulan kaivoon´. Ehkä kokeilen Dentwayta, josko se vaalentaisi lisää.
- amelie
kirjoitin tuolla uusimissa keskusteluissa pitkän rimpsun kokemuksistani dentwayn kanssa. käykää sieltä tsekkaan mitä kaikkea tapahtui. mutta kaikessa lyhykäisyydessään: en todellakaan suosittele!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756