Oletteko käyneet Tervo....

Sasu

Oletteko käyneet Tervolassa? Jos niin mitä piditte? Minusta kiva paikka.

10

2063

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfsdjf

Nillä on ämpäri päässä !

• älä ... onko

eipä tullu hoksattua, kun sinnepäin ajelin. Olinkohan väärällä puolella jokea.

• olen käynyt tervolassa ja viettänyt aikaa tosi paljon siellä ..:) ite olen aivan täyisn rakastunut paikkaan ja tykästynyt tervolan asukkaisiin :) joskus tulee oikee semmonen tunne et on ikävä sinne.. se on melkee ko toine kotikaupunki mulle:)

• vpk

ootte kyllä pervoja!

• topoliina

ennen jopa asuin siellä.Tosi sisä siittoinen kylä jossa kaikki pettää kaikkia ja on muuten sitten ihan varma et kaikki tietää sun menoista ja tuloista jopa paremmin kuin sinä itse.

• kylän

pitää ollakin.eipähän pääse kieroon ja rosvoksi kasvamaan.ku tiijetään sun asiat.

• pervoko???

juttus kulostaa tutulta. Pyörin joskus kylillä ja vaikka ainuttakaan jätkää en nainut niin eiköhän joku ollut keksinyt että olen kylällä huoraamassa! Juu on se yks äpärien kylä! Tervolassa ketään naitavaa jätkääkään. Ykskin kapakan omistaja nai kaikkia kai siksi et asiakkaita kävis ja anoppi panee sen miesystävää. Livenä nähny. Sairasta

• me vaan
        pervoko??? kirjoitti:

juttus kulostaa tutulta. Pyörin joskus kylillä ja vaikka ainuttakaan jätkää en nainut niin eiköhän joku ollut keksinyt että olen kylällä huoraamassa! Juu on se yks äpärien kylä! Tervolassa ketään naitavaa jätkääkään. Ykskin kapakan omistaja nai kaikkia kai siksi et asiakkaita kävis ja anoppi panee sen miesystävää. Livenä nähny. Sairasta

olen samaa mieltä ite tajusin kuitenkin lähteä pois sieltä tuppu kylästä jossa kaikki kyylää toisia ja tiedän ton tapauksen mistä puhuit :-)
        paska paikka

• paikka

Olen syntynyt, asunut Tervolassa. Ihan mukava käydä kotikonnuilla silloin tällöin. Kesällä Kemijokivarren maisemat molemmin puolin jokea kaunista katseltavaa. Ämpäripäisyys on viisautta.

• täältä etelästä

Joo, en tiiä kyl mitä tarkottaa...ihan kivaa seutua ja vaihtelua täältä betoniviidakosta. Mut mitä toi ämpäripäisyys tarkottaa?
        oon käyny Tervolassa muutaman kerran

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      257
      7675
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      152
      4051
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      125
      2279
    4. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      26
      1797
    5. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      47
      1550
    6. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      33
      1422
    7. Minneapolisin tapauksesta hyvä video

Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh
      Maailman menoa
      342
      1234
    8. Miksi et voi tutustua minuun irl?

Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.
      Ikävä
      141
      1032
    9. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      141
      1029
    10. Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!

Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1003
    Aihe