Oletteko käyneet Tervolassa? Jos niin mitä piditte? Minusta kiva paikka.
Vastaukset 10
- asdfsdjf
Nillä on ämpäri päässä !
- älä ... onko
eipä tullu hoksattua, kun sinnepäin ajelin. Olinkohan väärällä puolella jokea.
olen käynyt tervolassa ja viettänyt aikaa tosi paljon siellä ..:) ite olen aivan täyisn rakastunut paikkaan ja tykästynyt tervolan asukkaisiin :) joskus tulee oikee semmonen tunne et on ikävä sinne.. se on melkee ko toine kotikaupunki mulle:)
- vpk
ootte kyllä pervoja!
- topoliina
ennen jopa asuin siellä.Tosi sisä siittoinen kylä jossa kaikki pettää kaikkia ja on muuten sitten ihan varma et kaikki tietää sun menoista ja tuloista jopa paremmin kuin sinä itse.
- kylän
pitää ollakin.eipähän pääse kieroon ja rosvoksi kasvamaan.ku tiijetään sun asiat.
- pervoko???
juttus kulostaa tutulta. Pyörin joskus kylillä ja vaikka ainuttakaan jätkää en nainut niin eiköhän joku ollut keksinyt että olen kylällä huoraamassa! Juu on se yks äpärien kylä! Tervolassa ketään naitavaa jätkääkään. Ykskin kapakan omistaja nai kaikkia kai siksi et asiakkaita kävis ja anoppi panee sen miesystävää. Livenä nähny. Sairasta
- me vaan
pervoko??? kirjoitti:
juttus kulostaa tutulta. Pyörin joskus kylillä ja vaikka ainuttakaan jätkää en nainut niin eiköhän joku ollut keksinyt että olen kylällä huoraamassa! Juu on se yks äpärien kylä! Tervolassa ketään naitavaa jätkääkään. Ykskin kapakan omistaja nai kaikkia kai siksi et asiakkaita kävis ja anoppi panee sen miesystävää. Livenä nähny. Sairasta
olen samaa mieltä ite tajusin kuitenkin lähteä pois sieltä tuppu kylästä jossa kaikki kyylää toisia ja tiedän ton tapauksen mistä puhuit :-)
paska paikka
- paikka
Olen syntynyt, asunut Tervolassa. Ihan mukava käydä kotikonnuilla silloin tällöin. Kesällä Kemijokivarren maisemat molemmin puolin jokea kaunista katseltavaa. Ämpäripäisyys on viisautta.
- täältä etelästä
Joo, en tiiä kyl mitä tarkottaa...ihan kivaa seutua ja vaihtelua täältä betoniviidakosta. Mut mitä toi ämpäripäisyys tarkottaa?
oon käyny Tervolassa muutaman kerran
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011633
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä391175Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk23940Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita164771Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13750Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja200695- 46679
Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?13657- 33590
Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.39588