Hei, kertokaas mulle te kokeneemmat, ku en oo kovin montaa kertaa viel meikannu (sain täs yks päivä kauheen meikkausinspiraation, vaik en oo ikinä ennen meikannu :D). Nii, asiaan; Voiko meikkivoidetta laittaa kasvoihin vaa joihinki kohtii? Vai näkyykö siinä sit jotain rajoja? Ku mul on hirmu tummat silmänaluset, ni jos laittaa vaa niihin ja sit otsaa, jossa on aikalailla finnejä..
Auttakaa amatööriä :D
3
437
Vastaukset
- diudiu
Itsekkkään en ole mikään meikkausnero, mutta, onhan tässä tullu jokunen vuosi meikkailtuu... (;
Hyvin usein se meikkivoiteen raja näkyy monilla sivuillakin, vaikka on koko naamaan sen levittänyt.Kun on meikannut liian himmeässä valossa tai ei vaan tule huomanneeksi sitä.
Ei välttämättä näy jos vain hiukan tummille silmän alusille levität, mutta jos otsaankin laitat, niin suosittelen Ehdottomasti,että levität meikkivoidetta koko kasvoille kevyt kerros.
Mikset voisi levittää koko kasvoille?
Ja jos meikkaat vaikka omassa huoneessasi jossa on melko himmeä valo, niin käy jossain sellaisessa valossa peilistä tarkistamassa missä näkyy "kaikki jutut" selvästi,tarkistamassa,ettei jossakin ole liian paljon meikkivoidetta, eikä ole jäänyt rajoja.
Minä itse meikkaan melko himmeässä valossa omassa huoneessani´, käyn sitten vessassa tarkistamassa ettei ole jääny t rajoja jne..
:) - fly
Voi laittaa.
Ota tarpeeksi vaalea väri niin ei jää rajoja,ja sekin kun häivytätä sen huolella niin ei jää mitään läiskiä.
Tummiin silmänalusiin kannattaa mielummin laitaa kylläkin valokynää,meikkivoide saattaa tehdä alusista vaan tummemmat. Ja finneihin auttaa ehkä enemmän peitekynä/väri. - auttaa
esimerkiksi max factorin sininen meikkivoidepuikkeli on kätsy. Sipasee vaan sinne mihin tarvii ja tasottaa kiillon pois puuterilla!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780