maanantaina onnistuneesti korjasivat tähystyksellä tän olkapään, kiristivät etukapselin ja kiinnittivät repeytyneen rustoreunan kolmella ankkurilla. kantositeessä menee nyt 4 viikkoa ja sen jälkeen alkaa sitten kuntoutus, sairaslomaa on alustavasti vuoden loppuun - käsikirurgin kanssa katotaan tilanne sitten joulukuussa. kovin toiveikkaaita ollaan kuntosalin fyssarin kanssa, salitreenit päästään aloitteleen hiljalleen parin kuukauden kuluttua, jos hyvin käy, mietittiin vähän jos tekis yhden hst-tyyppisen ohjelmakierron alkuun. mut pitäis kuulemma huolehtia syömisestä, rasvaprosentti on tippunut tässä tekemättömyydessä reippaasti, melkein ois ns. kisakunnossa offseasonin jälkeen ;) tää laihuus ei sovi mulle laisin, ainakin omasta mielestäni olen ihan karmeen näkönen, kun rasvaa ei ole lihasten rajoja pehmittämässä tarpeeksi - joku taas voisi kaiholla katsella, niinhän se menee...
mutta treenailkaa te muut, viettelen yksikätisen elämää vielä jonkun aikaa, eiköhän tästä taas sorvin ääreen joskus pääse :) niin, ja liikkukaa turvallisesti, älkää hajottako paikkojanne!
fittiksen olkapää korjattu
fittis
0
183
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057