Paljonko miehelle merkitsee naisen yhteiskunnallinen asema, eli tienestit, ammatti, arvostus..
Kun naiselle tuppaa yleensä olemaan tärkeä miehen tienestit ja asema..
-ja nyt täytyy sanoa että minä olen poikkeus.. olen pienellä palkalla työskentelevä duunarityttö ja rinnalleni kaipaisin tavallista duunarimiestä.. en ingenööriä joka ui rahassa :)
Yhteiskunnallinen asema?
5
810
Vastaukset
- Qupiido
Ei naisen koulutustaso tai yhteiskunnallinen asema mikään prioriteetti ole (luonne ja yhteiset arvot ovat tärkeämpiä valinnan kriteereitä), mutta ei siitä ainakaan haittaa ole. Usein koulutustaso kuitenkin korreloi ainakin jonkun verran älykkyyden ja sivistyneisyyden kanssa. En haluaisi itselleni elämänkumppaniksi naista, jonka kanssa en pystyisi keskustelemaan mistään muusta kuin Salkkareista. Palkalla ei ole niin suurta merkitystä sillä en juokse itsekään suuren rahan perässä, mutta olisi tietysti mukavaa jos nainen ei olisi minusta taloudellisesti riippuvainen, eikä aina tarvitsisi miettiä, missä on halvimmat tarjouspitsat.
- sasa
No meitä miehiä se ei häiritse niin paljon kuin naisia.
- Asiasta huvittunut
Ei sillä ole väliä. Yleisestikin yhteiskuntamme normikäsitykset rakentuvat siten, ettei naisen yhteiskunnallinen asema nosta miehen asemaa millään tavalla. Miehen korkea asema sen sijaan nostaa myös vaimonsa asemaa.
Sitten haluan vielä korjata, etteivät ingenjöörit ui rahassa. Kansainvälisesti tarkasteltuna Suomesta tuskin löytyy insinöörejä suuremmassa palkkakuopassa olevaa ammattiryhmää.- täysin paikkaansa
Sillä kaikki kolme entistä miesystävääni, piti tärkeänä sitä, että väittelisin tohtoriksi. Eli naisella on merkitystä statuksen nostamisessa. Minulle riittäisi se, että mies olisi samalla aaltopituudella ja tuettaisiin toinen toistamme sekä se, että kumpikin haluaisi jälkeläisiä.
- pohjanmaa
Kunhan vaan oot töissä ja maksat verot niin kuin muutkin!
Jaa että kelpaa duunari! kuulostaa paremmalta ollakseen totta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862