Kurinpalautusviikot

iloinenpaprika

Niin siinä käy: opiskelu alkaa, tentit pelottaa, uusi kaupunki... --> herkut on ystäviä. "Enhän mä eilenkään tästä samasta karkkimäärästä lihonut" "Ei se haittaa jos nyt vähän mässäilen..." Ja paskat. Kyllä se haittaa. Paino alkoi nousta.

Viime viikon lopussa päätin että jumalauta, mä en liho enää grammaakaan ja kurinpalautusviikot (ts. päivät) tepsivät. Nyt on paino taas sama kuin ennen repsahdusta. Karkkiin ja makeaan on vaan ihan liian helppo turvautua, kun haluaa rentoutua ja ilahduttaa itseään. Karkkipussin syömiseen tuhlaantuu vähemmän potentiaalista tenttiinlukuaikaa kuin siihen, että oikeasti tekisi jotain, mistä tulisi iloiseksi : (

No, nyt kun olen saanut itseni taas ruotuun yritän jatkaa näillä samoilla linjoilla eteenpäin. Ajattelen vaan, että _voisin_ syödä herkkuja, mutta minun ei _tarvitse_. Ties vaikka alkaisin laihtua taas. Pituus 160 Paino nyt 78.0 (viime helmikuussa 93). Vielä jos jonkun verran saisi pois, vaikka tonne seittemäänkymppiin. En mä ihan laihaksi tahdo, mutta sen kokoiseksi, että vaatteidenosto helpottuu ja viihdyn itsessäni. Toisaalta, olen tyytyväinen itseeni jo nyt, mutta ainahan sitä olisi mukavampi jos elämä olisi vielä pikkuisen helpompaa : )

Voimia kaikille kilotaisteloon ja ruusuja kaikille, jotka on onnistuneet!

2

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ritan

Meillä on sitten melkein samat mitat, nyt paino on 77kg ja pituus tuo sama 160. Lähtöpaino oli kesän alussa 84kg joten vauhti on aika hidas... Ja mulla on tavoitteena siinä 60 kilon kieppeillä missä olin ennen, viimeksi n. 5 vuotta sitten...
      Ja tavoiteaikataulu on ensi kevät, huhtikuun alku. Tosin pitää aika paljon tahdin tiivistyä jos tuohon aion päästä kun repsahtelen koko ajan... Mutta tsemppiä sullekin!!

• pikkupullero

Loistavasti sujuu sinulle! Eiköhän jokaisen laihdutukseen kuulu ne ylä- ja alamäet, ja noin suuressa elämänmuutoksessa saat olla tosiaan tyytyväinen, ettei koko homma ole unohtunut. Suomalaisella sisulla läpi vaikka harmaan kiven, eikö?

Onnittelut!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      27
      3019
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe