Siis, onko hyötyä ostaa kallis juoksupuku ja ylipäätänsä onko niistä mitään hyötyä?
Nykyään on jo kylmä juosta pitkää lenkkiä tuolla ulkona pelkkä tuulipuku päällä.
Siis onko sellaisia vaatteita/pukuja millä voi juosta läpi talven ja ne ovat hengittäviä, keveitä ja lämpimiä?
Ja mitkä mallit/merkit ovat laadukkaita?
Vaatetus??
4
1276
Vastaukset
- misu
itse olen juossut ihan tuuli/hiihtopuvussa ja lisännyt alle kerroksia tarpeen mukaan. tuulisuojallinen aluskerrasto on hyvä, tarvittaessa microfleeceasu tai puuvillakerrasto tms. väliin. edullisin varsinaisista juoksupuvuista mahtaa olla dobsomin r 90. olen kuullut kehuja ko. puvusta monilta ja kestäväkin kuulemma on.
- juoksijapoika
mulla on craft juoksuasu, ihan tavallinen ja ohutvuorinen lenkkipuku. oon ollu tyytyväinen. ajattelin että käytän sitä ainakin -5 asteeseen saakka, sitten vaihdan paksumpaan tuulipukuun.
tarkeneminen on siitä kiinni mitä alle laittaa.
ne hengittävät kerrastot on hyviä, voi laittaa parikin kerrosta. puuvillaa ei missään nimessä.
juoksuasut on siitä myös hyviä että ne on tosi kevyitä ja ei lepata tuulessa, on vartalonmyötäisiä yleensä. - eeeiii
missään tapauksessa kannata pukeutua puuvillakerrastoon, koska se imee kaiken kosteuden itseensä ja pysyy märkänä. Parhaita alusasuja ovat teknoalusasut, mitkä pysyvät kuivana koko lenkkeilyn ajan. Kysy lisää asiantuntija kaupasta ja vertaile hintoja.
Minä tykkään laittaa sellaisen välikerraston missä on edessä tuulensuojakangas. Juoksemisiin....- misu
on hyvä väliasu. itse en ole ainakaan kokenut mitenkään epämukavaksi pitkälläkään lenkillä, jos alla on kosteuden siirtävä aluskerrasto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070