Hei, onks kellään Irinan hiljaisuus-biisin sanoja? Etsin jo googlesta, mut ei löytynyt. :/
Irina-Hiljaisuus
6
1106
Vastaukset
- Jane
Jospa vaikka kuuntelisit kappaleen ja kirjoittaisit samalla sanat ylös? Ei ole mahdoton tehtävä, varsinkaan suomalaisen kappaleen kohdalla.
http://www.emi.fi/emi2/jukebox/
Tuolla voit esimerkiksi kappaleen kuunnella, jos et sitä itse omista.- miimS
sen oon jo tehnyt, mut harmittaa kun en saa tätä lausetta loppuun: "kun mä en vaan pysty sanomaan mikä mieltä painaa
joo ja mä tiedän et, et jaksa kumminkaan..." - minä vaan...
miimS kirjoitti:
sen oon jo tehnyt, mut harmittaa kun en saa tätä lausetta loppuun: "kun mä en vaan pysty sanomaan mikä mieltä painaa
joo ja mä tiedän et, et jaksa kumminkaan..."se on ''...et jaksa kumminkaan kauaa''
- Tman
IRINA ON IHANA...
tapasin eilen ja tykästyin! - :-)
täs on koko sanat:
IRINA
HILJAISUUS
Mä kuulen eteisestä askeleet sä viereen kaadut tilaa siihen teet
Et sano sanaakaan tuijotat mun niskaa vaan samalla kun mä leikin nukkuvaa
Liian usein kaipaan niitä hetkiä et saisin yksin nukahtaa ja herätä
Ei tarvis jännittää ja sisintänsä selvittää kun ei sitä ymmärrä itsekkään
Mä tiedän sun on vaikee ymmärtää haluan sun lähelle mutten että kosket
Ja voi kun se riittäisi sullekkin niin tää kaikki vois jatkuu paljon
helpommin
Mulle tämä syvä hiljaisuus on parempi kuin huono valhe uus
En voi sanoo suoraakaan et joo edelleen ahdistaa kun me sitä jäätäis
sitten kelaamaan
Mä tiedän sun on vaikee ymmärtää haluan sun lähelle mutten että kosket Ja voi kun se riittäisi sullekkin niin tää kaikki vois jatkuu niin kuin ennenkin
Mut hei ei tää oo helppoo mullekkaan mä en vaan pysty sanomaan
mikä mieltä painaa
Joo ja mä tiedän ettet jaksa kovinkaan kauaa, tää hiljaisuus taitaa meidät tappaa, tää hiljaisuus taitaa meidät tappaa - Milla
sanat löysin sivulta www.virtaa.org. Saa aika alas sivua kelata, mutta siellä ne on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756