onko kokemusta

minä vain

onko kenelläkään kokemusta siitä että on joutunu passariks..?? niiku mä esim,nyt nousin naisten joukkueeseen kun ei ollu tarpeeks b-tyttöjä... niin musta tehtiinkii nytpassari kun niitä on 2 passaria jo valmiina,,,kun mä olen iät & ajat melkein ollu niin hyökkäämässä ,iskemässä.. oon silleen surullinen kun en pääse enää paljoo iskemään ,,,ja kohta isku taito ei enää onnistu... oon pellannu n.6

6

937

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • make

Mun mielestä sun ongelma on nimenomaan siinä, että olet "iät & ajat melkein ollu niin hyökkäämässä ,iskemässä". Noin voi sitten käydä. Mun mielestä erikoistumista ja lukittumista tiettyyn pelipaikkaan ei pitäisi tehdä kovin aikaisin, ainakaan ennen A-junnuja.

Passarihan on pelin sielu ja järki, ja lisäksi vaaditaan erinomaista tekniikkaa sekä valitettavan usein salamannopeutta. Siinä mielessä passariksi 'joutuminen', on kyllä ennemminkin kunnianosoitus.

• itse passari

Itsekin siirryin passariksi vähänkuin pakolla, kun valmentaja sanoi että sä nyt passaat ja sillee...Aluks olin et haluun iskee ja muutenkin pelata yleispelaajaa/hakkuria...Mutta nyt kolmatta vuotta kun passaan niin oon tosi iloinen vaihdoksesta...Passarina saa olla pelinjohtajana ja pystyy pyörittämään peliä ihan miten haluaa... Tietysti jos passari epäonnistuu niin sitten koko joukkue kärsii... Mutta muista aina, että passari on koko joukkueen tärkein pelaaja ja häntä arvostetaan aina kun joukkue voittaa pelejä...Ole ylpeä että saat olla passari... :)

• mina vain

kiitos sulle vastauksesta

• passari

Ite pelasin vuodet pääasiassa nelospaikan hakkurina.
      Aloitin passarin hommat alunpitäen siitä syystä koska mulla oli paras sormilyönti... Päivääkään en ole katunut.. Nyt saan johtaa peliä ja tiedän että olen hyvä tässä...

• marru-

vitja, mie tahon hakkuriksi tai liberoksi :D

• ex passari

minä olin passarina monta vuotta, sitte mulle tuli sormi vaivoja ja muutenkin oon niin lyhyt että siirryin liberoksi. mun mielestä passari on tärkeimpiä siellä kentällä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      43
      10603
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      126
      10142
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      22
      7937
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6344
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      32
      4963
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      56
      4763
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      117
      4086
    8. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      125
      3439
    9. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      63
      3155
    10. Adonikselle

Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin
      Ikävä
      226
      3095
    Aihe