onko kenelläkään kokemusta siitä että on joutunu passariks..?? niiku mä esim,nyt nousin naisten joukkueeseen kun ei ollu tarpeeks b-tyttöjä... niin musta tehtiinkii nytpassari kun niitä on 2 passaria jo valmiina,,,kun mä olen iät & ajat melkein ollu niin hyökkäämässä ,iskemässä.. oon silleen surullinen kun en pääse enää paljoo iskemään ,,,ja kohta isku taito ei enää onnistu... oon pellannu n.6
onko kokemusta
6
927
Vastaukset
- make
Mun mielestä sun ongelma on nimenomaan siinä, että olet "iät & ajat melkein ollu niin hyökkäämässä ,iskemässä". Noin voi sitten käydä. Mun mielestä erikoistumista ja lukittumista tiettyyn pelipaikkaan ei pitäisi tehdä kovin aikaisin, ainakaan ennen A-junnuja.
Passarihan on pelin sielu ja järki, ja lisäksi vaaditaan erinomaista tekniikkaa sekä valitettavan usein salamannopeutta. Siinä mielessä passariksi 'joutuminen', on kyllä ennemminkin kunnianosoitus. - itse passari
Itsekin siirryin passariksi vähänkuin pakolla, kun valmentaja sanoi että sä nyt passaat ja sillee...Aluks olin et haluun iskee ja muutenkin pelata yleispelaajaa/hakkuria...Mutta nyt kolmatta vuotta kun passaan niin oon tosi iloinen vaihdoksesta...Passarina saa olla pelinjohtajana ja pystyy pyörittämään peliä ihan miten haluaa... Tietysti jos passari epäonnistuu niin sitten koko joukkue kärsii... Mutta muista aina, että passari on koko joukkueen tärkein pelaaja ja häntä arvostetaan aina kun joukkue voittaa pelejä...Ole ylpeä että saat olla passari... :)
- mina vain
kiitos sulle vastauksesta
- passari
Ite pelasin vuodet pääasiassa nelospaikan hakkurina.
Aloitin passarin hommat alunpitäen siitä syystä koska mulla oli paras sormilyönti... Päivääkään en ole katunut.. Nyt saan johtaa peliä ja tiedän että olen hyvä tässä... - marru-
vitja, mie tahon hakkuriksi tai liberoksi :D
- ex passari
minä olin passarina monta vuotta, sitte mulle tuli sormi vaivoja ja muutenkin oon niin lyhyt että siirryin liberoksi. mun mielestä passari on tärkeimpiä siellä kentällä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674054Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161526
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891474Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521316
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981235- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341078