onko kokemusta

minä vain

onko kenelläkään kokemusta siitä että on joutunu passariks..?? niiku mä esim,nyt nousin naisten joukkueeseen kun ei ollu tarpeeks b-tyttöjä... niin musta tehtiinkii nytpassari kun niitä on 2 passaria jo valmiina,,,kun mä olen iät & ajat melkein ollu niin hyökkäämässä ,iskemässä.. oon silleen surullinen kun en pääse enää paljoo iskemään ,,,ja kohta isku taito ei enää onnistu... oon pellannu n.6

6

900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • make

      Mun mielestä sun ongelma on nimenomaan siinä, että olet "iät & ajat melkein ollu niin hyökkäämässä ,iskemässä". Noin voi sitten käydä. Mun mielestä erikoistumista ja lukittumista tiettyyn pelipaikkaan ei pitäisi tehdä kovin aikaisin, ainakaan ennen A-junnuja.

      Passarihan on pelin sielu ja järki, ja lisäksi vaaditaan erinomaista tekniikkaa sekä valitettavan usein salamannopeutta. Siinä mielessä passariksi 'joutuminen', on kyllä ennemminkin kunnianosoitus.

    • itse passari

      Itsekin siirryin passariksi vähänkuin pakolla, kun valmentaja sanoi että sä nyt passaat ja sillee...Aluks olin et haluun iskee ja muutenkin pelata yleispelaajaa/hakkuria...Mutta nyt kolmatta vuotta kun passaan niin oon tosi iloinen vaihdoksesta...Passarina saa olla pelinjohtajana ja pystyy pyörittämään peliä ihan miten haluaa... Tietysti jos passari epäonnistuu niin sitten koko joukkue kärsii... Mutta muista aina, että passari on koko joukkueen tärkein pelaaja ja häntä arvostetaan aina kun joukkue voittaa pelejä...Ole ylpeä että saat olla passari... :)

      • mina vain

        kiitos sulle vastauksesta


    • passari

      Ite pelasin vuodet pääasiassa nelospaikan hakkurina.
      Aloitin passarin hommat alunpitäen siitä syystä koska mulla oli paras sormilyönti... Päivääkään en ole katunut.. Nyt saan johtaa peliä ja tiedän että olen hyvä tässä...

    • marru-

      vitja, mie tahon hakkuriksi tai liberoksi :D

      • ex passari

        minä olin passarina monta vuotta, sitte mulle tuli sormi vaivoja ja muutenkin oon niin lyhyt että siirryin liberoksi. mun mielestä passari on tärkeimpiä siellä kentällä :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2710
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      208
      1738
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1454
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1211
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      236
      1081
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1012
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      49
      932
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      72
      816
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      730
    Aihe