onko kokemusta

minä vain

onko kenelläkään kokemusta siitä että on joutunu passariks..?? niiku mä esim,nyt nousin naisten joukkueeseen kun ei ollu tarpeeks b-tyttöjä... niin musta tehtiinkii nytpassari kun niitä on 2 passaria jo valmiina,,,kun mä olen iät & ajat melkein ollu niin hyökkäämässä ,iskemässä.. oon silleen surullinen kun en pääse enää paljoo iskemään ,,,ja kohta isku taito ei enää onnistu... oon pellannu n.6

6

915

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • make

Mun mielestä sun ongelma on nimenomaan siinä, että olet "iät & ajat melkein ollu niin hyökkäämässä ,iskemässä". Noin voi sitten käydä. Mun mielestä erikoistumista ja lukittumista tiettyyn pelipaikkaan ei pitäisi tehdä kovin aikaisin, ainakaan ennen A-junnuja.

Passarihan on pelin sielu ja järki, ja lisäksi vaaditaan erinomaista tekniikkaa sekä valitettavan usein salamannopeutta. Siinä mielessä passariksi 'joutuminen', on kyllä ennemminkin kunnianosoitus.

• itse passari

Itsekin siirryin passariksi vähänkuin pakolla, kun valmentaja sanoi että sä nyt passaat ja sillee...Aluks olin et haluun iskee ja muutenkin pelata yleispelaajaa/hakkuria...Mutta nyt kolmatta vuotta kun passaan niin oon tosi iloinen vaihdoksesta...Passarina saa olla pelinjohtajana ja pystyy pyörittämään peliä ihan miten haluaa... Tietysti jos passari epäonnistuu niin sitten koko joukkue kärsii... Mutta muista aina, että passari on koko joukkueen tärkein pelaaja ja häntä arvostetaan aina kun joukkue voittaa pelejä...Ole ylpeä että saat olla passari... :)

• mina vain

kiitos sulle vastauksesta

• passari

Ite pelasin vuodet pääasiassa nelospaikan hakkurina.
      Aloitin passarin hommat alunpitäen siitä syystä koska mulla oli paras sormilyönti... Päivääkään en ole katunut.. Nyt saan johtaa peliä ja tiedän että olen hyvä tässä...

• marru-

vitja, mie tahon hakkuriksi tai liberoksi :D

• ex passari

minä olin passarina monta vuotta, sitte mulle tuli sormi vaivoja ja muutenkin oon niin lyhyt että siirryin liberoksi. mun mielestä passari on tärkeimpiä siellä kentällä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3970
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2071
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      549
      1647
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      86
      1323
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1107
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1038
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      215
      909
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      883
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      828
    Aihe