miehen aloitekyvyttömyys

silvia

oon tapaillu yhtä miestä enkä oo varma hänen "tarkoituksistaan". hän teki aivan aluksi aloitteen ja siitä se lähti. on kyllä sanonut tykkäävänsä musta ( ainakin herkän hetken jälkeen) mutta välillä tuntuu, että se olen aina minä, joka ottaa yhteyttä. Ehkä hosun liikaa ja haluan liikaa lyhyessä ajassa. Mies ei oo muuten mitenkään ujo, mutta tuntuu mun tapauksessa jotenkin aloitekyvytön. En tiedä annanko itsestäni liian viileää ja etäistä kuvaa ja hän luulee, ettei mua kiinnosta. Tai sitten sillä on muita naisia enkä mä kiinnosta oikeesti. Se vaan ärsyttää, jos hän on oikeesti kiinnostunut eikä TEE mitään aloitteita kuin joskus...Vai oonko liian vanhanaikainen, jos oletan, että miehen pitää aina tehdä aloitteita esim. tapaamisten suhteen? Ehkä pitäisi vain ottaa rauhallisesti ja antaa asioiden sujua omalla painollaan...

4

1005

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nykyaikainen mies

"Se vaan ärsyttää, jos hän on oikeesti kiinnostunut eikä TEE mitään aloitteita kuin joskus..."

Sinunkin mielestä nainen saa siis olla aktiivinen... kunhan mies on vain vielä vähän aktiivisempi? Säälittävää. Miksihän sinä nyt mahdat tuntea itsesi? Annan sinulle näitä vakiotermejä, joita naiset heittävät aina pöytään surkeaksi tekosyyksi omalle passiivisuudelleen: tyrkky, yli-innokas, pelottava, epänaisellinen ja huora.

"Vai oonko liian vanhanaikainen, jos oletan, että miehen pitää aina tehdä aloitteita esim. tapaamisten suhteen?"

Kyllä. Mitä muuta vastausta odotit? Minä olenkin uudenaikainen: odotan, että mies ja nainen ovat suunnilleen yhtä aktiivisia. Joskus mies on ujompi ja nainen on aloitteellisempi, joskus toisinpäin.

• Wrfw

Miehellä on tapana sanoa kaikenlaista "herkkänä hetkenä" mitä ne eivät tarkoita. Ja muista se on tätä nykyaikaa, että naisetkin saa tehdä aloitteita.

• pontus iskariot

Jo neljännesvuosisata sitten peruskoulussa ollessani opettajat rohkaisivat tyttöjä, että tyttökin voi tehdä aloitteen ja mennä juttelemaan pojann kanssa, jos on hänestä kiinnostunut.

Ei naisista vaan nähtävästi ole aloitteentekijöiksi.

• Vetäjä..

Vituttaa jo miehet jotka eivät omasta aloitteesta tee mitään .Aina pyydettävä,neuvottava jne..Ja niitä "perästävedettäviä"on yllättävän paljon..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe