Mun poikaystävä petti mua ja kertoi sen mulle heti.. kyseessä oli väliaikainen kaukosuhde, koska olin 5kk matkoilla ja hänelle se tuotti suuren tuskan ja epävarmuuden , jolla hän perusteli tekoaan. Ei ollut ennen pettänyt mua ja ollaan jo aika pitkään seurusteltu yli 5vuotta. Nyt olen yrittänyt ja yrittänyt unohtaa ja antaa anteeksi, olla kyselemättä jne. mutta tuskaa tekee ja mietin koko ajan kuka se oli, millasta oli jne. Mutta teko oli vaan yhdenillan kännijuttu, jolla ei sen enempää ollu merkitystä, jonka takia haluan antaa anteeksi, mutta vain kerran. Miten selvitä... olis kauhee halu vaan saada kyseisen ihmisen henkilöllisyys selville, mikä nyt on ihan mahdottomuus.
Toipumisen tuskaa
2
983
Vastaukset
- Laritsa M
Ehkä virhe oli, että mielitiettysi kertoi sinulle asian, jota et olisi halunnut tietää. Jos itse joskus syyllistyt suhteeseen jonkun toisen kanssa, mieti tarkkaan haluaako kumppanisi tietää siitä ennenkuin kerrot sen hänelle.
- siru
että sulla on oikeus tietää kuka se nainen oli? Sä saat puhua, kysellä, raivota, ihan mitä vaan. Sun miehes sai tän tilanteen aikaan. Vieköön vastuun tekosistaan. Sä voit hyvällä omallatunnolla kysyä kuka nainen oli. Sä voit kysyä kaikki rumatkin yksityiskohdat, jos haluat. Kaikki ei halua tietää, mut on ihmisiä jotka ei kertakaikkiaan pysty elää, jos ei tiedä.
Ei se ole mahdottomuus saada naisen henkilöllisyys selville, se on vaan hidaste...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057