Onko joku vastannut M:lle?

naivipossu

Onko joku muukin vastannut M:lle? Pk seudulla asuva, ulkomaal. mies. Onko kukaan tavannut tyyppiä? Epäilen täysin feikiksi.

10

1566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naax

Mä en kohta usko enää ..
      meettekö niin helposti halpaan !!??juust joo

• sähkönsininen

Sehän nyt sitten riippuu ihan siitä, että kuka M. Tuolla on aika paljon M-kirjaimella alkavia nikkejä.

Ai niin, ja kyllä niitä feikkejä löytyy ihan muillakin kirjaimilla alkavista nikeistä. Ja ihan näistä kotimaisistakin....että silleen..

• saavikorva

ulkomaalaisia. Mutta tee sinä se. Mä pysyn suomipojissa.

• realisti

Ei viitsittäis tuoda tänne tuollaisia heittoja. Jos on huonoja *kokemuksia*, niitä kannattaa kertoa. Aavistuksista jokainen vetäköön omat johtopäätöksensä.

• naivipossu

En halua paljastaa ko. profiilia kaikille. Vahva aavistus on, olisin vaan halunnut tietää onko joku tavannut tyypin eli saada varmistuksen onko profiili todellinen. Anteeksi jos en ole nettideittailun ammattilainen ja nimim. ymmärrätte, että myönnän naiviuteni.Jos asia ei kosketa Sinua-älä vastaa tähän ketjuun!

• karvainen

Naispuolisen Me:lle kyllä, oli ihan feikki. Asuu muuten Espoossa, toimii it-alla, liikunnalliset harrastukset, vihreät silmät ja vaaleat hiukset. Tämän on varmaan moni mies tavannut, joten terve vaan napalangot:)

• puppy

Epäilet? Muttet tiedä?

Ja on ulkomaalainen ? Järkyttävää !!Todellakin!!

Kyllä, Feikki ilman muuta .

ps. Mutta mikset tapaa, kun mielesi kumminkin tekee? Se selviää vain yhdellä tavalla ,onko feikki, ja miksi yleensä pyörit s24:ssä ?

Jos et ketään ikinä uskalla tavata kysymättä muilta.

• naivipossu

Mun kysymyksenihän oli, onko joku onnistunut tapaamaan tän tyypin??? Haluaisin kovasti tavata, mutta vaikeelta tuntuu, siksi epäilen feikiksi.
        Onko joku muuten tehnyt jostain feikistä ilmoituksen yllpidolle?

• joo
        naivipossu kirjoitti:

Mun kysymyksenihän oli, onko joku onnistunut tapaamaan tän tyypin??? Haluaisin kovasti tavata, mutta vaikeelta tuntuu, siksi epäilen feikiksi.
        Onko joku muuten tehnyt jostain feikistä ilmoituksen yllpidolle?

Suomi24 jumittuu lopullisesti kun aletaan tekemään ylläpidolle feikki-ilmiantoja jokaisesta, joka ei ole kovin innostunut tapaamaan juuri minua tai sinua. ;)

Toivottavasti kyseinen tyyppi lukee tämän ketjun ja tekee siitä omat johtopäätöksensä tapaamisen tarpeellisuudesta. ;) Sama vielä rautalangasta: kaikkein epäilyttävin on tyyppi joka ei saa aikaan edes yksiä sokkotreffejä ilman galluppia keskustelupalstalla. Suhteen edetessäkin täytyy varmaan kysyä neuvoa joka käänteessä täältä, kuten että nyt se kertoi minulle sitä ja tätä, mitäs veikkaatte, valehteliko se? Onkohan sen nimi oikeesti se ja se ja olikohan sillä lapsena tuhkarokko, mitäs luulette?

Joo, ei ollut tämäkään vastaus kysymykseesi, mutta hyvä vihje silti.

• ha ha ha ha haaaaahhhh
        joo kirjoitti:

Suomi24 jumittuu lopullisesti kun aletaan tekemään ylläpidolle feikki-ilmiantoja jokaisesta, joka ei ole kovin innostunut tapaamaan juuri minua tai sinua. ;)

Toivottavasti kyseinen tyyppi lukee tämän ketjun ja tekee siitä omat johtopäätöksensä tapaamisen tarpeellisuudesta. ;) Sama vielä rautalangasta: kaikkein epäilyttävin on tyyppi joka ei saa aikaan edes yksiä sokkotreffejä ilman galluppia keskustelupalstalla. Suhteen edetessäkin täytyy varmaan kysyä neuvoa joka käänteessä täältä, kuten että nyt se kertoi minulle sitä ja tätä, mitäs veikkaatte, valehteliko se? Onkohan sen nimi oikeesti se ja se ja olikohan sillä lapsena tuhkarokko, mitäs luulette?

Joo, ei ollut tämäkään vastaus kysymykseesi, mutta hyvä vihje silti.

niimpä...tapaamalla sen saa selville,who is who..

munkin mielestä sellanen ihminen ei kyllä herätä mitään luottamusta joka jatkuvasti tarvii apua,ihmisten väliseen kanssakäymiseen.

eihän sellaseen voi luottaa parisuhteessakaan,sellanen käy täällä kysymässä joka asiaan vastausta,esimerk. "se teki mulle tänään makaroonilaatikkoo,vastatkaa,pliis,uskallanko mä syödä sitä,jos se vaikka on pistäny siihen myrkkyä"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe