Täällä olis jo laulaja...
Kuka muu joka tietää edesmenneen bändin lähtis mukaan??!!
Kysyn minä, joka tunnen teokset... jos et tiedä, niin älä edes vaivaudu!!
The Fishfaces
7
2508
Vastaukset
- molli25
Kallio is the place!!
- saikinpoika
kunhan vaa ajttelin kertoa, että olen saikin poika joka soitti bassoa the fishfacessa.
- 1970
Jos olet Saikin poika, niin sun isäsi osasi tehdä yhden todella hienon laulun: "Bird Of Paradise". Näin The Fishfacesin 3-4 kertaa ja aina toimi. Harmillista, et kävi kaikessa niinkuin kävi. Onneksi kaikki vanhat muistot ja levyt elää.
- eikää :D
1970 kirjoitti:
Jos olet Saikin poika, niin sun isäsi osasi tehdä yhden todella hienon laulun: "Bird Of Paradise". Näin The Fishfacesin 3-4 kertaa ja aina toimi. Harmillista, et kävi kaikessa niinkuin kävi. Onneksi kaikki vanhat muistot ja levyt elää.
nyt hävettää ku oon menny tyhmänä vuos sitte levittelee ja mainostaa tälläst faktaa. :D Mutjoo kai se niit biisei osas tehä, olihan se the fishfaces iha jees kamaa :D
- Curre65
eikää :D kirjoitti:
nyt hävettää ku oon menny tyhmänä vuos sitte levittelee ja mainostaa tälläst faktaa. :D Mutjoo kai se niit biisei osas tehä, olihan se the fishfaces iha jees kamaa :D
Moi!
Kuuntelin just FF sinkun ja sitte päätin googlata mitä bändistä löytyy ja ohjas tänne.
Tunsin jollain tasolla Saikin ja Clauden myös.
Eipä siis kummempaa, oli pakko kommentoida...
T: Curre
- saikinpoika
The fishfaces. mun faija soitti täs bändis bassoo ja sävels ja sanoitti useita näitten. biisei.
- Anonyymi
Oletko maritan poika
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431869
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir281987- 35848
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.78807Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31739Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta10692Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44681Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48656- 43650
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58644