Täällä olis jo laulaja...
Kuka muu joka tietää edesmenneen bändin lähtis mukaan??!!
Kysyn minä, joka tunnen teokset... jos et tiedä, niin älä edes vaivaudu!!
The Fishfaces
7
2603
Vastaukset
- molli25
Kallio is the place!!
- saikinpoika
kunhan vaa ajttelin kertoa, että olen saikin poika joka soitti bassoa the fishfacessa.
- 1970
Jos olet Saikin poika, niin sun isäsi osasi tehdä yhden todella hienon laulun: "Bird Of Paradise". Näin The Fishfacesin 3-4 kertaa ja aina toimi. Harmillista, et kävi kaikessa niinkuin kävi. Onneksi kaikki vanhat muistot ja levyt elää.
- eikää :D
1970 kirjoitti:
Jos olet Saikin poika, niin sun isäsi osasi tehdä yhden todella hienon laulun: "Bird Of Paradise". Näin The Fishfacesin 3-4 kertaa ja aina toimi. Harmillista, et kävi kaikessa niinkuin kävi. Onneksi kaikki vanhat muistot ja levyt elää.
nyt hävettää ku oon menny tyhmänä vuos sitte levittelee ja mainostaa tälläst faktaa. :D Mutjoo kai se niit biisei osas tehä, olihan se the fishfaces iha jees kamaa :D
- Curre65
eikää :D kirjoitti:
nyt hävettää ku oon menny tyhmänä vuos sitte levittelee ja mainostaa tälläst faktaa. :D Mutjoo kai se niit biisei osas tehä, olihan se the fishfaces iha jees kamaa :D
Moi!
Kuuntelin just FF sinkun ja sitte päätin googlata mitä bändistä löytyy ja ohjas tänne.
Tunsin jollain tasolla Saikin ja Clauden myös.
Eipä siis kummempaa, oli pakko kommentoida...
T: Curre
- saikinpoika
The fishfaces. mun faija soitti täs bändis bassoo ja sävels ja sanoitti useita näitten. biisei.
- Anonyymi
Oletko maritan poika
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893564Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253103- 563054
- 612875
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642710Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542697On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle622436Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802281- 692138
- 452132