Täällä olis jo laulaja...
Kuka muu joka tietää edesmenneen bändin lähtis mukaan??!!
Kysyn minä, joka tunnen teokset... jos et tiedä, niin älä edes vaivaudu!!
The Fishfaces
7
2562
Vastaukset
- molli25
Kallio is the place!!
- saikinpoika
kunhan vaa ajttelin kertoa, että olen saikin poika joka soitti bassoa the fishfacessa.
- 1970
Jos olet Saikin poika, niin sun isäsi osasi tehdä yhden todella hienon laulun: "Bird Of Paradise". Näin The Fishfacesin 3-4 kertaa ja aina toimi. Harmillista, et kävi kaikessa niinkuin kävi. Onneksi kaikki vanhat muistot ja levyt elää.
- eikää :D
1970 kirjoitti:
Jos olet Saikin poika, niin sun isäsi osasi tehdä yhden todella hienon laulun: "Bird Of Paradise". Näin The Fishfacesin 3-4 kertaa ja aina toimi. Harmillista, et kävi kaikessa niinkuin kävi. Onneksi kaikki vanhat muistot ja levyt elää.
nyt hävettää ku oon menny tyhmänä vuos sitte levittelee ja mainostaa tälläst faktaa. :D Mutjoo kai se niit biisei osas tehä, olihan se the fishfaces iha jees kamaa :D
- Curre65
eikää :D kirjoitti:
nyt hävettää ku oon menny tyhmänä vuos sitte levittelee ja mainostaa tälläst faktaa. :D Mutjoo kai se niit biisei osas tehä, olihan se the fishfaces iha jees kamaa :D
Moi!
Kuuntelin just FF sinkun ja sitte päätin googlata mitä bändistä löytyy ja ohjas tänne.
Tunsin jollain tasolla Saikin ja Clauden myös.
Eipä siis kummempaa, oli pakko kommentoida...
T: Curre
- saikinpoika
The fishfaces. mun faija soitti täs bändis bassoo ja sävels ja sanoitti useita näitten. biisei.
- Anonyymi
Oletko maritan poika
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1141761
- 881429
- 1331387
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834