Täällä olis jo laulaja...
Kuka muu joka tietää edesmenneen bändin lähtis mukaan??!!
Kysyn minä, joka tunnen teokset... jos et tiedä, niin älä edes vaivaudu!!
The Fishfaces
7
2815
Vastaukset
- molli25
Kallio is the place!!
- saikinpoika
kunhan vaa ajttelin kertoa, että olen saikin poika joka soitti bassoa the fishfacessa.
- 1970
Jos olet Saikin poika, niin sun isäsi osasi tehdä yhden todella hienon laulun: "Bird Of Paradise". Näin The Fishfacesin 3-4 kertaa ja aina toimi. Harmillista, et kävi kaikessa niinkuin kävi. Onneksi kaikki vanhat muistot ja levyt elää.
- eikää :D
1970 kirjoitti:
Jos olet Saikin poika, niin sun isäsi osasi tehdä yhden todella hienon laulun: "Bird Of Paradise". Näin The Fishfacesin 3-4 kertaa ja aina toimi. Harmillista, et kävi kaikessa niinkuin kävi. Onneksi kaikki vanhat muistot ja levyt elää.
nyt hävettää ku oon menny tyhmänä vuos sitte levittelee ja mainostaa tälläst faktaa. :D Mutjoo kai se niit biisei osas tehä, olihan se the fishfaces iha jees kamaa :D
- Curre65
eikää :D kirjoitti:
nyt hävettää ku oon menny tyhmänä vuos sitte levittelee ja mainostaa tälläst faktaa. :D Mutjoo kai se niit biisei osas tehä, olihan se the fishfaces iha jees kamaa :D
Moi!
Kuuntelin just FF sinkun ja sitte päätin googlata mitä bändistä löytyy ja ohjas tänne.
Tunsin jollain tasolla Saikin ja Clauden myös.
Eipä siis kummempaa, oli pakko kommentoida...
T: Curre
- saikinpoika
The fishfaces. mun faija soitti täs bändis bassoo ja sävels ja sanoitti useita näitten. biisei.
- Anonyymi
Oletko maritan poika
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1433191EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403002- 1101443
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451187Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601007
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979- 41817
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23813