Siis kenen alkuperäinen, ei PMMP:n?
Pikkuveli
7
1231
Vastaukset
- Analfabeetti
Kappale on vuodelta 1987 ja alkuperäinen esittäjä on Noitalinna huraa.
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=Pysy aina pikkuveljenä&btnG=Google-haku&meta=- Jane
Bändin nimessä on ihan oikeasti huutomerkki.
Noitalinna huraa! Ei sitä ole siihen nimeen huvikseen laitettu, vaan se on ihan tarkoitettu käytettäväksi. - Analfabeetti
Jane kirjoitti:
Bändin nimessä on ihan oikeasti huutomerkki.
Noitalinna huraa! Ei sitä ole siihen nimeen huvikseen laitettu, vaan se on ihan tarkoitettu käytettäväksi.Puhekielessä tuo huutomerkki on hieman ongelmallinen: Noitalinna huraa huutomerkki. Vai pitäisikö nimi huutaa: NOITALINNA HURAA! Jos nimen huutaa, niin pitäisiköhän mainita myös tuo huutomerkki: NOITALINNA HURAA HUUTOMERKKI. Kylläpä tämä nyt meni monimutkaiseksi.
- Skelke
Piti sekin kappale mennä raiskaamaan.
niminen yhtye sitä,esittää! Täs ois bändin sivut http://www.sjoki.uta.fi/~latvis/yhtyeet/noitalinnahuraa/
- Huih.
Se on Noitalinna huraa!
Eikä mikään noita linnahuraa... Huih. kirjoitti:
Se on Noitalinna huraa!
Eikä mikään noita linnahuraa...no anteeksi jos en muistanut laittaa huutomerkkiä perään!
ai niin joo.. bändin laulajalla on kans sivut http://www.peltoniemi.info/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427