Läväri haittaa liikuntaa?

epätoivoinen*

Mä oon saanu luvan ottaa napalävärin, ja otan sen ehkä turun scincraftissa vai mikä se nyt onkaan..
Ni haittaaks se koululiikuntaa tai liikuntaa yleensä ja sit ku meneee uimaan ni voiks siihe pääl laittaa jonku vedenkestävän laastarin ettei se kastu??
Oon nyt yli 13, liian nuori..?
Voiks liikkanumero laskee jos ei esim. pysty tekee vatsalihaksii..?

3

508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tams

Itselläni ei oo koskaan napaläväri haitannut minkäänlaista urheilemista. Heti samana päivänä menin jalistreeneihin and no problems.Tosin otin kyllä aika rauhallisesti.:)
      Ja olen urheiluhullu.;D
      Se läväri saa kyllä kastua, ei tarvi mitään laastareita siihen päälle laitella.(;
      Paitsi kun napaläväri on tuore niin siinähän oli joku aika ettei saa esim. saunoa ja kloorivedessä uida (en nyt muista
      suositusaikaa).
      Mutta ajottappa se lävärin otto niin ettei ne uintikerrat osu ihan heti lävärin oton jälkeen.

Ite ekan napalävärin otin joskus 13 ikävuoden kieppeillä.

Ei sitä napalävärin olemassaoloa nykysin enää edes juuri huomaa, että vatsalihaksia pystyt kyllä tekee lävitstyksen kanssa ihan normaalisti.

• osei

.. millään tavalla, ellei ole mahdollisuus että koru on sellainen joka saattaa jäädä vaatteeseen kiinni. Itse harrastin potkunyrkkeilyä monta vuotta, jossa kaikki korut piti ottaa pois (lähinnä ettei ne jää toisen ihmisen vaatteisiin kiinni) mutta napakorun pidin päällä (välillä rengas, välillä kaarea tappi).
      Uiminenkaan ei haittaa lävistystä, ellei se ole ihan uusi, mutta lävistäjä osaa varmasti kertoa lisää.

• osei

mitä ikääsi tulee niin tietääkseni 16 on ala-ikäraja lävistyksen ottamiselle..
      Ja vatsalihasten tekemistä koru ei haittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      20
      18824
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      69
      5795
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      5367
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      40
      5250
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      39
      5094
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      82
      4997
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      4523
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      43
      4187
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      53
      3490
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      49
      3175
    Aihe