Oot ihan kohta ex

Ei enää uutta alkua.

Se on nyt minunkin sietokyky loppumassa, olen mustasukkainen mitä et pysty näemmä käsittämään. Jos rakastaisit oikeasti, sun pitäisi osata käyttäytyä sillä tavalla ettet ruokkisi mustasukkaisuuttani enempää. Mustasukkaisuuteni syyn varmasti tiedät. Et puhu tunteistasi, miksi olet niin välinpitämätön , rakastatko edes enään? Etsitkö vain helppoa tietä ulos tästä suhteesta ( voin toki tehdä sen helpoksikin sinulle )? Tunteeni sinua kohtaan ovat vielä voimakkaat, mutta saan tapettua ne kyllä jos tilanne niin vaatii. Ei minun tarvitse murehtia sinun takiasi ! Pidät kai minua jonkinlaisena itsestäänselvyytenä? Se riittää kun sanoisit edes kerran oma-aloitteisesti että välität mutta niin ei taida käydä. Tiedät myös että olen elänyt railakasta elämää jossain vaiheessa nuoruuttani, ja osaisin elää varmasti vieläkin.
Lyhyesti : olet itsekäs, ja et osaa ajatella muiden näkökulmasta asioita . En tiedä luetko ikinä tätä viestiä ( Olen niin munaton etten voi sanoa suoraan sulle tätä asiaa, koska pelkään vastausta ), mutta tästä voi moni muu kaukosuhteessa elävä ihminen ottaa opikseen. Vielä sanon sinulle näin loppuun että rakastan sinua enemmän kuin mitään muuta, mutta sinulle se taitaa olla yhdentekevää.

11

2372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä itse

Mikset sitten jätä minua, jos kerran olen niin vaikea? Etkö huomaa merkkejäni, mitä sulle viestitän? Minulle olet yhdentekevä. Aina niitä uusia löytyy!

• ...

skitso muualle mekastamaan!!

• tyttö

Toi kuulosti ihan kun mun miehen "suusta" ois toi tullu... Ni ootko mies vai nainen ja jos mies ni saiskohan iän tietää? Tai jotai muuta...

• ...

Ei kukaan mies tuollaista kirjoita.

• samanlainen tapaus

Auts ihan kuin tämä olisi kirjotettu minulle. Mä en ole kovin hyvä puhumaan tunteistani. Haluaisin osata sanoa ne ääneen mutta se on kovin vaikeaa. Sen mä ainakin tiedän että rakastan tätä mun kaukosuhde tapaustani tosi paljon. Enemmän kuin ketään koskaan.
      Olen kyllä sanonut hänelle tunteistani, mutta ehkä hän ei ota niitä todesta. Ja toisaalta pelkään sitä että toinen kaukosuhteessa pettää ym.
      Minä olen täysin uskollinen ja pystyn luopumaan monista minulle tärkeistä asioista rakkauden takia.
      Haluaisin vain tämän kaukosuhteen, mutta se taitaa olla jo toisen puolelta ohi :(

• suustani

Ihan olisin voinut itse samanlaisen viestin kirjoittaa. Hui.

• mulle

(ja sadoille muille)

• anmaa

puhuit kuin minun suustani... pitäisi samat sano myös minun haaveelleni:(

• saavii

Tuo on sitä etä rakkauden tuskaa. Itse tietää rakastavansa, mutta on epätietoinen toisen tunteista. Tunnen samoin Omaa ihastustani kohtaan. Hän ei vastaa minulle kyllä tai ei. Olen tehnyt omat johtopäätökset; hän ei tarvitse minua. Lohdutan vain että bensarahat säästyy tässä etärakkaudessa, mutta sydän itkee verta. Olisin halunut hänet! Ihmisen on tunnettava itsensä tärkeäksi toiselle, jos sitä tunnetta ei ole niin rakkaus ei ole aitoa. Eikun hanaa !!!!

• Kaipauksella

SÄVÄYTTI VOIMAKKAASTI.OLI MAHTAVAA AIKAA!!!!!!

• Aerobig

kyllä minä sua ymmärrän.Kyllä tuo aika yhdessä oli mahtavaa.Aerobiggiä yhdessä.kivoja muistoja mitä en unohda.Kaipaan sua silti!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      62
      6087
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3636
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2761
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      2239
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2185
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1853
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1679
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      85
      1292
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1246
    10. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      28
      1185
    Aihe