Kainalot puhtaiksi

Nam

Elikkä mulla on pidemmän aikaa ollut ongelma että kainalot ei sheivatessa lähde kokonaan "puhtaiksi".Karvoitusalue jää aina tummaksi vaikka karvoja ei näykkään. Olen kokeillut "kiristää ihoa" ja vaihtaa terää jne. mutta aina jää saan karvaisen näköiset kainalot tulokseksi. Mikä siis neuvoksi?

5

1646

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pksn-hki

Nykyaikana ei ole mitään ongelmaa olemassa ihokarvojen poistoon lopullisesti. On laitteet kehittynyt ja on myös olemassa ihokarojen ajoon kehittyneet välineet ja koneet.
      Lopulliseen luopumiseen ihokarvoista voi suositella sähköistä tapaa. On olemassa ihokarvojen poistomenetelmä joka perustuu selektiiviseen fototermolyysiin eli valon ja lämmönvalikoivaan kohdeistamiseen ihokarvan juureen. Se tuhoaa karvan juuren ja karva lopettaa kasvunsa.
      Samalla laitteella voidaan poistaa pikmettiläiskät, soveltuu finnien hoitoon, näkyvillä oleviin hiussuoniin, voidaan pehmentää jounteita iholla ja tasoittaa ryppyjä. Kyaseessä on LHE-teknologia.
      Näitä valoimpulssihoitoja antaa kauneushoitolat.

http://naturisti.org/pksn_Mai06.jpg

• kokeiles

Siis ihan perinteinen tapa: karvat eivät koskaan kasva vain yhteen suuntaan, voit joutua sheivaamaan monesta suunnasta.

Eli: käsi ylös, sheivaat alhaalta ylös, ylhäältä alas, alaviistosta vasemmalta oikealle ja sama homma toiseen suuntaan, ja sitten vielä vaakatasoon. Kaikkia suuntia ei tarvitse vetää sitten kun tiedät mihin suuntaan karvasi enimmäkseen kasvavat ;) Ei rasita ihoa niin paljon kuin luulisi. Itse olen tehnyt tätä ja ihan siisti iho on tullut. Kokeilepa tätä ennen kuin ryntäät kalliisiin hoitoihin!

• kokeiles

Ja vielä yksi juttu - siitä huolimatta että karvat varmasti ovat hieman kiusallisia, ihmisellä kuuluu olla niitä. Mallit joilla ei mikään sojota mihinkään, käyvät säännöllisesti vahaamassa kaiken mahdollisen pois (nelosella oli hyvä dokkari missä yksi tämän hetken kuuluisimmista huippumalleista vahaa jopa peppuaan, koska heti jos näkyy kuvissa ettei kaikki ole siistiä, tulee ihmisiltä valituksia ja työt vähenee!!), ja se jos mikä on kallista, mutta välttämätöntä heidän ammatilleen.

Meidän normaalien kauniiden naisten ei siis tarvitse ihan mihin tahansa pistää päätämme - pidetään huolta että itse tunnemme itsemme seksikkäiksi, p*skat miehistä, malleista ja muotioikuista! ;)

• vastaus:

Äh, siis se tumma alue johtuu sun karvojen juurista jotka tummina näkyy ohuen kainalon ihon läpi. Monilla tummakarvaisilla naisilla on sama ongelma.

Kaikenmaailman kalliiden karvanpoistohoitojen sijaan avain ongelmaan on yksikertainen epilaattori joka kiskaisee karvat juurinen TAI vahaus, joka on vähän hankalampaa toteuttaa itse kainaloon.

• ei tarvitse koneita,

vahoja, vaan lopullinen luopuminen karvoista. Se maksaa mutta on paras ja halvin pitkäöllä aikajanalla. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe