Liv Kristinehän on PASKA laulaja!!!

Vain Marco H. on huonompi!

Voi vittu mikä paska laulaja tuo täällä hehkutettu Liv Kristine on. Tsekkasin just videon. Ette te kyllä mitään musiikista ymmärrätte, jos ton Saksalais-norjalaisen Kikan perään kuolaatte??

Muija ei osaa edes laulaa, lavakarisma ja liikehdintä on tuo mieleen kotimaisen KIKAN blondattuine hiuksineen!

Todennäköisesti muija on vielä varmaan lespo ja huono panokin??

Ehkei se Tarja ole maailman paras laulaja, mutta tuon teennäisen Kristinen vääntelehtemisen rinnalla 10 kertaa parempi laulaja ja lavallaolija. Next.

Taitaa olla NW dead kamaa bändinä, jos ei parempaa ole esittää? Kuka sitäpaitsi lähtee ton rökityksen jälkeen bändiin töihin?

Siinä sitä onkin maailmanluokan viihdettä, kun Liv Kristine heiluttaa huoranpersettään ja "laulaa" nenänasaalillaan, Marco raakkuu taustalla kuin varis ja Holopainen pimputtaa koskettimilla heikkotasoisia Pink Floyd covereita.

Ei vitttuuuuuuu.

7

918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hippimiekkonen

      1) Tuomaksen mukaan uutta laulajaa ei ole valittu. Liv on vain median turhaa spekulaatiota.

      2) Marco on joka tapauksessa Suomen paras laulaja, oli kyse miehistä tai naisista.

      3) Menehän kotiin kasvamaan ja häpeämään, ja sano äidillesi että pesee suusi saippualla.

    • raakaa textiä

      Liv on saanut vasta lapsen, tuskin on "lespo". Naimisissa nykyisen bändinsä hemmon kanssa, voi olla esteenä Nightwishiin liittymiselle.

      Livin bändin nyky musa paskaa, mutta Theatre of Tragedy yhtyeessä Liv loisti. Hyviä biisejä laulettavaksi ja veti tyylillä.

      Yhtye jäi samaan tyyliin kuin Tarjalla Nightwish. Paitsi että Liviä ei haukuttu, annettiin vain fudut (oli jo Saksassa eikä norge kundit diganneet vaikka sinänsä kaikki ok). Ja kimma jatkoi heti musisointia muissa ympyröissä.

      • En ole koskaan kuullutkaan sellaisesta tyypistä..enkä usko,että sitä valitaan laujaksi!


      • Rampa Roope
        Leena kirjoitti:

        En ole koskaan kuullutkaan sellaisesta tyypistä..enkä usko,että sitä valitaan laujaksi!

        http://www.livkristine.de/

        Norjasta syntyisin.

        Bändit:
        Theatre of Tragedy.
        Leaves Eyes.

        Ollut Suomekin televisiossa haastattelussa kun bändinsä käväisi suomalaisella studiolla.

        Kai luulis google löytävän.

        Ainut vaihtoehto jolla Nightwish selviää. EI enää kiteeläiset pimut toimi tuolla tasolla.


      • Rock´ kukko
        Rampa Roope kirjoitti:

        http://www.livkristine.de/

        Norjasta syntyisin.

        Bändit:
        Theatre of Tragedy.
        Leaves Eyes.

        Ollut Suomekin televisiossa haastattelussa kun bändinsä käväisi suomalaisella studiolla.

        Kai luulis google löytävän.

        Ainut vaihtoehto jolla Nightwish selviää. EI enää kiteeläiset pimut toimi tuolla tasolla.

        Kyllä Liv olisi hyvä valinta jos muuten lähtee/joutaa ja omat bändikuviot antavat myöden.

        Olen 100% varma, että Liville se olisi myös taloudellisesti hyvä nakki ja antaisi Nightwishille lisää faneja ja uskottavuutta.

        Oncen myötä bändi viimeistään pomppasi maailman eliittiin ennen kaikkea musiikilla ja taidollaan.

        Kaikki kunnia Tarjalle, mutta uuden solistin myötä pändi saisi muutenkin uutta potkua, niin studioon kun stagelle.


      • DarthVader
        Leena kirjoitti:

        En ole koskaan kuullutkaan sellaisesta tyypistä..enkä usko,että sitä valitaan laujaksi!

        blondi huora joka haluu leikkiä laulajaa ja jonka promokuvat on melkein pornoa...


    • hammerer

      Kuuntelin näytteen muutamasta Theater of Tragedyn biisistä ja sen perusteella voi tosiaan sanoa, että ihan turha kimittäjä on kyseessä....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe