Hirveät vieroitusoireet Tramalista

Ei enää koskaan tramalia

Minä söin selkäkipuun kolme kuukautta tramalia ja lopetin ne kuin seinään. Sitä olen saanut katua jo kaksi viikkoa. Minulla on ollut ja on yhä mitä kamalampia vieroitusoireita. Olen yleensä lääkkeitä vastaan, nehän on myrkkyjä lähestulkoon kaikki Miksi olin niin idiootti että söin niitä, ei ne selkäkivut niin pahoja olleet, nyt on kymmenkertaiset kivut ja haitat vieroitusoireina.

5

1063

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et nauttinut

Panacodia

• ei ole harmia

Jos Panacodia syö vain harvoin, siitä ei ole mitään harmia. Kipu poistuu eikä tule vieroitusoireita tai muitakaan vaivoja.

• jokaisella
        ei ole harmia kirjoitti:

Jos Panacodia syö vain harvoin, siitä ei ole mitään harmia. Kipu poistuu eikä tule vieroitusoireita tai muitakaan vaivoja.

lääkkeellä.

Harvoin otettuna elimistö ei ehdi tottua niihin ja vaikutus lääkkeellä on tehokkaampi.

Itse olen kokeillut Panacodia ja kahden pillerin jälkeen säryt olivat edelleen kovia -siis ei apua minulle.

Haittaa enemmän kuin hyötyä, koska minulle tuo lääke aiheutti korkeamman sykkeen ja tuntui välillä etten saa happea.

Täältä lisä tietoja ko. lääkkeestä.

http://www.tohtori.fi/laakkeet/tuote.php3?ID=1062

• Sunny

Eikö järkikin sano, että jos olet 3 kk nappaillut vahvoja morfiinijohdannaisia niin takuulla tulee vieroitusoireita. Parempi vähentää päiväannosta pikkuhiljaa. Itse söin Panacodia, eivätkä ne ole niin vahvoja kuin Tramalit. Mutta kerralla ei niitäkään pysytynyt lopettamaan. En ainakaan minä.

• järki ei sanonut

oliski järkeni sanonut niin en olisi tässä. en ole syönyt paljoa lääkkeitä joten en edes ajatellut koko asiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      139
      3870
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      344
      2997
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      10
      1906
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1635
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1099
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      944
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      771
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      761
    Aihe