"Hajamielisyyden"-ketjuun kuuluisi ja sen piikkiin menee, mutta en nyt enää etsinyt sitä tuolta alempaa.
Tänään mennessäni suihkuun otin pesuainepullot kaapista, suljin saunan oven ja aloin pestä. Shampoo ei oikein tuntunut hyvin vaahtoavan. Huuhtelin pois, ja laitoin uudelleen isomman annoksen samasta pullosta. Nyt jo vaahtosi, mutta oudosti, kuin hoitoaine. Katsoin pulloa: BALSAMI luki siinä. No, kun olen jo kahteen kertaan sillä pessyt, niin nyt vielä kolmas kerta samaa balsamia, vaahdotus ja huuhtelu pois.
Jälkeenpäin, kammatessani kuivauksen jälkeen huomasin, että tukka oli täysin puhdas ja hyväntuoksuinen.
Kysymys kuuluukin: mihin shampoota tarvitaan?
Balsamia
6
448
Vastaukset
- sanaseni
Kampaajat suosittelevatkin, että joskus voisi pestä hiuksensa pelkällä hoitoaineella, varsinkin, jos pesee tiuhaan tahtiin. Teit oikein. Hyvää päivänjatkoa vain!
ei käytä shampoota hiusten pesuun ja kaikilla on kiiltävät, hyväkuntoiset, takkuuntumattomat hiukset jotka ihan loistavat terveyttänsä.
Pesu on vain tehtävä vähän useammin, mutta joka päivä kun käyvät suihkussa muutenkin.
Ja itsekin pyrin ainakin joka toisen pesun kuittaamaan hoitoaineella ja lämpimällä vedellä.- ii-li
Pesen sen joka päivä suihkussa. Jos en sitä tee, niin näytän lähinnä pultsarilta. Sen voi pestä ihan yhtä hyvin hoitoaineella tai mäntysuovalla. (Tosin mäntysuopaneste pitää olla ERITTÄIN paljon laimennettua. Muuten se on liian vahvaa.)
Yhteen aikaan käytin F*****s-shampoota, jota mainostetaan elvyttävillä hedelmäuutteilla. Käytin jopa samanmerkkistä hoitoainetta.
Kerran parturini sanoi, että päänahkani on huonossa kunnossa ja kysyi, mitä shampoota käytän. Kuultuaan nimen, hän huudahti: "Se on se kaikkein pahin. Se sisältää silikonia, joka tarttuu päänahkaan ja tukkii huokoset."
Hän antoi minulle eräiden huokeiden shampoiden nimiä, joissa ei ole silikonia. Päänahkani parantui entiselleen. Äitini oli ostanut shampoota joka suomeksi on "pese ja kävele" (W--- & Go).
Hän ei ollut tyytyväinen shampooseen, mutta ei raaskinut heittää pulloa menemään.
Olipa sitten päättänyt tehdä suursiivouksen ja pessyt lattiat aineella ja kehui tulleen tosi puhdasta! :-D- ii-li
...samalla aineella olohuoneen ikkunan. Ihan hyvää jälkeä siitäkin tuli. - Kerran, kun pyykinhuuhteluaine oli loppu panin hiustenhoitoainetta sen tilalle. Tulos oli aivan samanlainen kuin olisi käyttänyt oikeaa huuhteluainetta.
Itselle kävi niin hassusti, että vasta suihkun jälkeen harjaillessani ihmeen helposti selvinnyttä hiuksistoa, totesin unohtaneeni kokonaan pesuaineet. Pelkällä vedellä siinä olin luirutellut, eikä sekään lopputulos ihan mahdoton ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1156677Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3696089Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam444450Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123825Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk723617Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1112826Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,262442Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni242349Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221846Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181644