niin... eli voiko ihminen näyttää masentuneelta/epätoivoiselta(minä nimittäin olen) vaikka on iloinen? nauraa ja tykkää justiin tilanteesta.. tai pitää omaakivaa hymy kasvoilla.. ? sillähetkellä.. äh..
mä vain mietin että olen tehnyt siinätapauksessa pellen ittestäni, kun joka viikonloppu olen suurinpiirtein ravintolassa yksin tanssimassa..
kuinka naista kattotaan.. mä olen kokenut että ei ainakaan hymyillä saa.. (osaanko hymyillä) mutta ainakaan mun perusilme ei tuota toivottua tulosta.. (vihainen) joo...
voi helvetin helvetti.. mäen tiedä mikä mut sinne ravintolaan vie.. mutta jos minä olisin maailman viimeinen ravintolassa kulkevä mies niin ravintolat menisivät konkurssiin.. sellaiselta tuntuu.. ;)
nyt loppuu ravintoloissa hyppääminen
5
1467
Vastaukset
- Hansku83
Mutta kuitenkin perjantaina tuumailimme kamun kanssa että eiköhän nyt kuitenkin lähdetä baariin. Mä oon luvannut itsennei sata ja tuhat kertaa et seuraava vloppu menee kotona,mutta toisin usein käy.
Nytkin perjantaina piti olla kotona mutta kamun kanssa tuumailimme että eiköhän lähdetä.. Pari siideriä oli pohjina ja tanssimaan läksimme. Kännejä en vedä. Eipähän mulla ole tässä kotonakaan mitään tekemistä joten joutaahan sitä baariin moikkaamaan tuttuja, tanssimaan ja tapaamaan uusia ihmisiä. En viitti potee huonoo omaatuntoa jos baarissa käyn. Epätoivoinen miestennielijä en ole, enkä miehiä baarista etsi - 23 vuotias mies
missä sinkkunaisiin törmää... ? siis olin joskus valovuosia sitten avoin ja sosiaalinen persoona.... silloin 16-18 vuotiaana)
tykkäsin naisien kanssa jutella.. ja aivan vahingossa tuli juteltua erilaisille naisille... olis miljoona mahdollisuutta ollut ruveta seurustelemaan silloin... nyt tuntuu että musta ei löydy enää mitään kiinnostavaa.. ;)
missä Sinkkunaiset yleensä lymyilee? - JiiPee
Multa loppu baarissa ravaaminen kun ei vain enää kiinnostanut ja kaikki ne illat joita yritin ei tuottanut tulosta.
Oikeastaan hyvä vaan. Nykyään käyn todella harvoin baarissa ehkä kerran kuussa. Viimeksi kävin viikko takaperin ja sitä edellisen kerran Juhannuksena.
Ei se mikään hirmu hauska paikka ole loppujen lopuksi jos useasti ravaa. Korvat soi tilliä aamulla, tupakin hajua ei saa millään pois ja kymppi poikineen on kadonnut tililtä. Mutta tottahan on että välillä pitää irroitella, kun pitää taukoa aina edellisestä niin sen hauskempaa on seuraavan kerran. En edes mene baariin haku mielessä, muuten tulee taas masis.
Ja itse olen sitä mieltä että tuskin se tosi rakkaus sieltä baarista löytyy. Montakohan kertaa minäki olen päättäny olla lähtemättä baariin... :D
Ja toiset legendaariset sanat, Minä en juo enää koskaan. ... ennen seuraavaa kertaa. Välillä on hyväki ottaa niihin kapakoihin etäisyyttä, mut älä koskaan sano ei koskaan- michawa
mulla 40t Olen Isrelilas Suomalainen, ja nyt oon tulos sinne Suomeen... ja haluasin tutustuu suhun! oon 24 vee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837