Siis oikeat tulot esim..?
Kerrotteko profiileissanne
3
538
Vastaukset
- Mies....
Kaikkihan täällä on niin kauniita ja varakkaita.
Mietitäänpä vähän mikä on se Suomalaisten mediaani tulo... Että sillä lailla. - Nainen tässä
Kaikki on totta ja jos jotain en halua kertoa (esim. tuloja), niin sen kohdan jätän tyhjäksi.
Näin tein, vaikken hakenut edes tositarkoituksella.
Pitää olla heikko itsetunto jos joutuu valehtelemaan.- ennenkaikkea
Itselläni on kaikki tiedot täysin oikeita. Juttelin yhden miehen kanssa pikaviestein, ja hän totesi, että kai sinne kukaan laita oikeita tietoja.
Olen samaa mieltä, että ne joilla ei ole mitään salaamista, uskaltavat laittaa tietonsa siten, että ei tarvitse selitellä valehtelemistaan.
Minulle on muutaman kerran tullut vastaan mies, jolla on ollut joku pienikin valhe profiilissaan, ja olen antanut heti ilmi, että jos valehtelee pikku asiassa voi silloin valehdella missä vaan. Moni mies on korjannut sen jälkeen profiiliinsa tiedot oikeiksi.
Ne jotka siellä valehtelevat tuloja, urheilullista vartaloa, huimia erikoisia harrastuksia ym, niin heillä täytyy olla todella huono itsetunto, tai niin paljon salattavaa, että ei voi kirjoittaa mitään rehellisesti.
Mutta yleensä ne valehtelijat jäävätkin ilman seuraa.
n41
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750