Olisi kiva kuulla kuinka nopeasti ja millä tyylillä ihmiset ovat alottaneet seurustelun eron jälkeen?
Onko kaikki tapahtunut yhdessä hujauksessa, harkitusti vai oletko vielä sinkkuna vaikka erosta on kauan aikaa?
Tässä oma tarinani.
Taustatietona mainittakoot, että olen 35.v nainen , 2 tosi pientä lasta ja eron käynnisti miehen seikkailut. Erosta on nyt kulunut 1 vuosi.
Luettuani kirjallisuutta tulin siihen tulokseen, ettei vakkarijutut oikein onnistu jos ryntää liian nopeasti uuteen suhteeseen. Näin ollen sovin itseni kanssa, etten vielä lähde etsimään "sitä oikeaa" vaan tutustun miehiin lähinnä deittailumielessä. Kirjallisuuden mukaan on lasten edun mukaista, ettei äiti katkeroidu miehiä kohtaan. Lapsille on tärkeää nähdä, että äiti elää onnellisessa suhteessa miehen kanssa.
No kesällä mulla oli yksi lyhyt juttu ikäisemi miehen manssa. Me kohdattiin toisemme selvinpäin ulkona, sitten mulla on ollut minua vanhempi mies johon tutustuin netissä ja 10.v nuorempi mies.
Tähän vanhempaan mieheen olin vähän aikaa ihastunut ja tällä hetkellä olen pikkaisen ihastunut erääseen toiseen nuorempaan mieheen.
Tämä kaikki saattaa tuntua teistä levottomalta, mutta minusta on oikeastaan kiva huomata miten vähän aikaan nämä seikkailu-ihastusfiilikset kestää. Tässä samalla alkaa hahmoittamaan mitä itse todella haluaa. Nyt minua on jo alkanut tunnetasolla kyllästyttää seikkailuseksijutut ja voisin pikkuhiljaa katsella vakkarimiestä.
Mutta tietysti henkilökemia-kriteerit ovat tosi korkeat.
Niin ja tiedoksi vielä, etteivät lapset ole tavanneet ketään mainitsemiani henkilöitä.
Deittailun aloittaminen
1
842
Vastaukset
- Jallu
Minä elin netissä ”kaksoiselämää” jo kauan ennen eroani. Avioliitomme oli käytännössä tuhoon tuomittu jo kymmenen vuotta aikaisemmin. Exäni jättäessä erohakemuksen minä aloin tosissani etsimään netistä uutta emäntää.
Kyllähän siinä kaikenlaisia elämäntarinoita sai lukea. 20 – 30 nettisuhdetta minulla oli. Näistä naisista tapasin neljä. Nykyisen vaimoni kanssa seurustelimme jo ennen eroni virallistumista. Tämä tosin edellytti sitä, että alkuvaiheessa valehtelin eronneeni jo edellisenä vuonna.
Ideanahan tässä on se, että minä olin täysin valmis uuteen suhteeseen. Ei ollut mitään luurankoja kaapissakaan, kuten sanotaan.
Hyvin menee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760