Työskentelin keskijohdossa elektroniikkateollisuudessa. Koulutukseltani olen insinööri. Nyt tuli keskää tuotannollis-taloudellisista syistä. En voi ymmärtää miksi. Olin talossa toistakymmentä vuotta ja lisäkouluttauduin myös. Olisivat pistäneet mieluummin piahlle, jonkun duunarin eikä minua! Nyt jää kesämökin remontointi tekemättä ja auto vaihtamatta. Kuolema tulee ansiosidonnaisen myötä.
Ansiosidonnaiselle - elämä loppuu?
2
654
Vastaukset
- toinen vuosi
menossa ja vielä hengissä olen...
miks muuten pitäs autoja vaihtaa ym. krääsää ostaa..
ei tule onnelliseksi tavaroista ja rahoista..
pane korvien väli remonttiin ja niinpä huomaat ettei oravanpyörässä ollut mitään järkeä.. - tyroneracer
Työelämä on huomannut tuon seikan. Sillä duunarithan sen työn tekee. Keskijohdosta ei yksinkertaisesti ole mitään hyötyä yritykselle. Näkihän tuon meidänkin työpaikalla. Varsinkin nuo ns. insinöörit on meillä lähes kirosana. Ne kun eivät osaa tehdä mitään.
Me rakennetaan hydrauliikkaosia koneteollisuudelle, ja vaatimuksena on että hitsareilla on luokat kunnossa ja koneistuskin sujuu. Pitää olla ns. moniosaaja. Ammattikouluporukka on erittäin pätevää, mutta auta armias kun muutama insinööri tuli työharjoitteluun niin ei suju sitten mikään. Ei edes yksinkertaisemmat konepajatyöt.
Ei osannut inssi lisäaine-lankaa vaihtaa Mig-koneseen saati sitten hitsata. Ei osannut inssi laittaa polttoliekkiä säätöihin saati sitten polttoleikata, ei osannut insinööri edes teroittaa PORANTERÄÄ !
Ja sitten ihmetelään miksi niin paljon insinöörejä on työttömänä. Ainakin minä tiedän syyn. Olen sen omin silmin nähnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750