No niin, pitkän harkinnan jälkeen olen ottannut itselleni Rakastajan, miksi päädyin varattuun mieheen, olen itse sinkku nainen, on että yksinkertaisesti tahdon hyvää monipuolista seksiä,ilman sitoumuksia ja lahkeissa roikkumista!
Kauan minun piti kamppailla omantuntoni kanssa miten toimin,mutta en ole päätöstäni katunut.
Seksiä saan runsaasti ja nautimme todellakkin keskenämme,ilman mitään mustasukkaisuutta tai muuta, olemme puhuneet avoimesti hänen liitostaan,ja hän vain totesi ettei olisi pettämistä ajatellut,jos olisi saanut tarpeeksi kotoota seksiä.
Minä olen tyydytetty,myös hän.
Joten sinä joka mietit otatko Rakastajan, vastaukseni on, ota vain.Mutta mieti tarkkaan mitkä tarpeesi ovat,ettei tunteita sekoiteta turhaan mukaan...
Olen rakastajatar
29
6746
Vastaukset
- Jaakko vain
Vaikka kakkosen sanotaankin olevan tosirakkautta, totuus on että olet jäänyt surullisesti ja häpeälisesti hopealle. Ennen kuin jäät lopullsieksi jätökseksi, saat vielä pyyhkiä monet kyyneleet silmistäsi. Ei millään pahalla, mutta näin se vain on.
- kirjoittamaan,
hyvä alkuperäinen! Saatat olla vaikka kuinka fiksu,mutta valitettavasti se ei tekstistäsi todellakaan välity.Itseasiassa tekstisi antaa sinusta lähinnä apukoululaisen tasolla olevan kuvan,ei pahalla!
Aiheestasi: so? Sä nussit varattua miestä ilman omantunnontuskia.Mitä uutta tossa nyt muka on? Ei se mies välttämättä vaimoaan jätä, mutta tuskin tuo sua haitannee.Sä saat hyvää seksiä,joten hyvä niin..sulle. - voe,voe...
kirjoittamaan, kirjoitti:
hyvä alkuperäinen! Saatat olla vaikka kuinka fiksu,mutta valitettavasti se ei tekstistäsi todellakaan välity.Itseasiassa tekstisi antaa sinusta lähinnä apukoululaisen tasolla olevan kuvan,ei pahalla!
Aiheestasi: so? Sä nussit varattua miestä ilman omantunnontuskia.Mitä uutta tossa nyt muka on? Ei se mies välttämättä vaimoaan jätä, mutta tuskin tuo sua haitannee.Sä saat hyvää seksiä,joten hyvä niin..sulle.kerrotaan mielipiteitä ja ei todella haittaa oli piste tai pilkku missä vaan eli pääasia että asia selviää ja minäkään en laita nyt pilkkuja enkä pisteitä tähän kirjotukseen vaikka olen ihan fiksu!
- samaa mieltä
Nostan hattua Sinulle ja Sinun asenteelleesi, kaikki negatiiviset palautteet tulevat luonnollisesti 'rouvilta' jotka kuvittelevat olevansa onnellisessa suhteessa mutta he eivät ymmärrä sitä et eihän heidän miehensä lähtisi tälläiseen suhteeseen jos he oikeesti saisivat vaimoltaan sen mitä Sinä voit antaa, itselläni on myös aviossa oleva mies joka ei saa 'kotoa' sitä mitä hän on vailla.. meillä on täydellinen seksisuhde emmekä haluakaan mitään muuta, olemme tyytyväisiä ja molemmat tyydytettyjä!
- ihmettelijä
Onko se kakkoseen yhtyminen sitä tosirakkautta niin kuin tuo yksikin kommentoija sanoi?
- Ei kannattaisi yleistää
Ei ole ehkä elämän kannalta ihan viisas vaihtoehto tuossa mustavalkoisessa maailmassa, jossa 'rouvat' on pahoja ja rakastajattaret hyviä. Elämä taitaa olla paljon monimutkaisempi juttu. Tottakai tuo asenteesi tekee elämän itsellesi lyhyellä tähtäimellä helpoksi, kun ei tarvitse omia valintojaan perustella ja miettiä. "Olen rakatajatar, olen hyvä ihminen"
Itse en ole 'rouva', mutta olen ollut joskus toinen nainen. Luulin pitäväni tunteeni kurissa ja nauttivani sitoumattomasta elämästä ja hyvästä seksistä. Tunteet on vaan niin kummallinen juttu, että ne joskus tulevat kuvaan mukaan ajan myötä. Miehen kanssa oli sovittu, että kyse on vain seksistä ja hän ei riko liittoaan. En varmasti ollut hänelle yhden tekevä, mutta valitettavasti itse ihastuin liikaa. Ei ikinä enää sellaista elämää minulle. - utopiaa
Ei kannattaisi yleistää kirjoitti:
Ei ole ehkä elämän kannalta ihan viisas vaihtoehto tuossa mustavalkoisessa maailmassa, jossa 'rouvat' on pahoja ja rakastajattaret hyviä. Elämä taitaa olla paljon monimutkaisempi juttu. Tottakai tuo asenteesi tekee elämän itsellesi lyhyellä tähtäimellä helpoksi, kun ei tarvitse omia valintojaan perustella ja miettiä. "Olen rakatajatar, olen hyvä ihminen"
Itse en ole 'rouva', mutta olen ollut joskus toinen nainen. Luulin pitäväni tunteeni kurissa ja nauttivani sitoumattomasta elämästä ja hyvästä seksistä. Tunteet on vaan niin kummallinen juttu, että ne joskus tulevat kuvaan mukaan ajan myötä. Miehen kanssa oli sovittu, että kyse on vain seksistä ja hän ei riko liittoaan. En varmasti ollut hänelle yhden tekevä, mutta valitettavasti itse ihastuin liikaa. Ei ikinä enää sellaista elämää minulle.Minäkään en ole rouva, mutta toinen nainen olen ollut.
Kukaan ei ala seksisuhteeseen vastenmielisen ihmisen kanssa ja alkuperäinenkin on halunnut ihmisen lähelleen. Siinä sitten ensin vannotaan pelkän seksin suhteeseen. Jossain vaiheessa kuitenkin tulee tunteet kuvaan ja ikävä edes sitä seksiä kaikkina juhlapyhinä. Lisäksi rakastajatar elää miehen kalenterin mukaan. Ei toista kertaa. - voi olla
ihmettelijä kirjoitti:
Onko se kakkoseen yhtyminen sitä tosirakkautta niin kuin tuo yksikin kommentoija sanoi?
Kyllä sen toisen naisen kanssa voi olla tosirakkautta ja voi jopa olla niinkin, että ei ole enään rakkautta sen vaimon kanssa, mutta pitää vain olla naimisissa. Mä olen kakkosnainen ja meillä on tunteet mukana pelissä, siis ei olla yhdessä vain rakastelun vuoksi. Ja me tapaillaan minun kalenterin tahtiin.
Täytyy myöntää, että joskus se on vaikeeta, mutta kun toisesta tykkää niin paljon niin ei voi lopettaakkaan, vaikka sekin on joskus käynyt mielessä.
- joko ati
Niin tyhmä tai sitten niin täynnä tyhjää minääsi!
- adasdsaaa
Toivottavasti sen miehen muija saa tietää teistä!
- ei olis pitäny sittenkään
en sitten eroa sano mies kun eka kerran nähtiin vaikka luulin että hän eroaa Jäin koukkuun ja siitä olen yrittänyt irrottautua mutta miten?Juuri tunteet ei päästä irti vaikka miehellä ei hätää kun on vaimo ja ei jää yksin.En suosittele kellekkään!
- Eroottinen nainen
Heh, kylläpä tuli monenkirjavaa mielipidettä asiaani, hyvä niin, keskustelu on aina kaiken suola!!!
Ensinnäkin tahdon korostaa, lukekaa viesti ja ymmärtäkää sen sisältö, siis me emme ole salarakkaita, vaan on kyse puhtaasti seksuaalisten tarpeiden tyydyttämisestä.
Kiva että myöskin vastasivat te ns. toiset naiset, teillä onkin varmaan hankalampi tilanne kuin itselläni, kun on tunteet pelissä....no onhan se tässäkin tapauksessa tietenkin selviö,että toinen pitää miellyttää,mutta tunteista en voi puhua, ainakaan omasta puolestani.
Eipä muuta, kuin ne naiset jotka pelkäävät miestensä ajattelevan samoin ja jo katselevan muihin naisiin päin johtuen seksin puutteesta, tehkää jotain ennenkuin on liian myöhäistä.
Ja katsokaa myöskin itseänne silmiin, sieltä löytynee vastauksia, ei kenenkään p***u ole niin erinomainen, että mies tyytyisi vain ja ainoastaan kerran kuussa makamaan ja saamaan siitä täyden nautinnon joka riittää taas seuraavaan kertaan asti, ai niin muuten, itse olen aikoinani joutunut poikaystävältäni seksiä "kerjäämään" ja se jos mikä oli alentavaa, ymmärrän täysin niitä miehiä jotka eivät siihen suostu. - mies saa
Sa on tuo oma halu tärkein halu...
Oletko tullut ajatelleeksi että olet kuullut vasta toisen mielipiteen. Mistä todella tiedät miten mies vaimoaan kohtelee tai vaimo miestä. Seksissä on kyse muustakin saamisesta, paitsi teidän kohdalla.
Olisipa mielenkiintoista nähdä mitä vaimo sanoisi ja olisitko valmis kohtaamaan vaimon reaktion.
Vaikutat muidenkin ihmisten elämään haluat tai et, mutta se ei ole teille valjennut tai merkitse mitään.
Omat halu paras halu - Ei kiitos
Niin vaan näyttää olevan, että jos nelikymppinen nainen (minun tapauksessani) haluaa miesseuraa ja seksiä ilman sitoumuksia ja sitä "lahkeessa roikkumista" niin varatut miehet ovat melkeinpä ainoa vaihtoehto. Nuoremmat miehet kyllä olisivat kovinkin kiinnostuneita, mutta eivät kovin kaksisia sängyssä. Nelikymppiset, eronneet tai sinkkumiehet tarvitsevat pyykkäriä, taloudenhoitajaa, ruuanlaittajaa ja ties mitä. Miksi sitoutua sellaiseen hommaan kun on jo kerran siitä eroon päässyt?
- harrataan myös kakkoselle
kakkoset tiedä että ovat pahantekijöitä kun mie ruikuttaa miten kurjaa vaimon kanssa ja ei ole mitään yhteistä.
- jäi vielä
mies valehtelee kakkoselle että vaimo elää omaa elämää ja heillä ei ole mitään enää!Miksi?????
- välttämättä
jäi vielä kirjoitti:
mies valehtelee kakkoselle että vaimo elää omaa elämää ja heillä ei ole mitään enää!Miksi?????
Ei ne välttämättä valehtele, minulle mies ainakin kerto totuuden, eikä koskaan ole vaimoaan haukkunut minulle, enkä kyllä sellasta kuunteliskaan.
Koska tangoon tarvitaan aina kaksi, jos mies tulis mulle ruikuttamaan, että vaimo on niin hirvee niin varmaan käskisin suksia v..
Sen ymmärän, että suhteessa on jotain vikaa, jos jompi kumpi lähtee pettämään, mutta ei se vika vain toisessa ole.
- Mina vain
Hel****i, olisi hauska nahda sinun uskaltavan koskea minun mieheeni... Jos sen tekisit, saisit sellasen opetuksen etta enaa koskaan et seksia haluaisi. Haista paska, nuija. Ajattele muitakin kuin itseasi.
- ukkosi
tyytyväisenä ettei se katsele muita niin ei tarvitse kantaa huolta siitä, koskeeko joku armaaseesi vai ei. Ajattelepa sitä!
- suzy
Ja miehelläsikö ei ole ollenkaan omaa tahtoa, vastuuta käyttäytymisestään? Niin kuin keskusteluketjun jossain vaiheessa joku osuvasti sanoi, it takes two to tango. Miesten raiskaaminen taitaa olla aika harvinaista. Mutta käsittääkseni myös valtaenemmistö miehistä on puhekykyisiä ja tuntevat sanan "ei" merkityksen. Joten ehkä se pitäis se opetus suunnata omalle miehelle? Taisit sanoa itsekin aika terävästi "idiootteja maailman täydeltä"...
- Sisse
Alkuperäiselle rakastajattarelle haluan sanoa, että kuule mies valehtelee mitä vain saadakseen vierasta pimppaa. Uskotko tosiaan, että mies ei saanut kotona tarpeeksi.
Yleensä se on niin, että mies saa kotona mutta mies haluaa vielä vierastakin, niin että älä kuvittele itsestäsi liikoja.
Mies haluaa yleensä vaihtelua, se on se syy. Ja luuletko että olet miehen ainut kakkosnainen, luultavasti olet kolmas tai jopa neljäs, miksi hän olisi sinulle uskollinen kun ei ole omalle vaimollekkaan.
Te olette jotenkin typeriä alistujia te kakkosnaiset. Just teidän takianne miehemme pettävät MEITÄ VAIMOJA.- nainen..
Joku mies valehtelee, joku ei. Näin oman kokemukseni mukaan. On tosiaan sellaisiakin tilanteita ja aika traagisiakin, joissa mies ei "saa" kotoa. Elämä on joskus aika kummallista. Ja on toki niitäkin jotka käyvät vieraissa vaihtelun halusta. Harvalla perheenisällä kuitenkaan riittää energiaa ja aikaa kolmen, neljän tai viiden naisen pyörittämiseen.
Kukahan on typerä alistuja? Ettei vaan vaimo joka on ajautunut tilanteeseen, jossa mies pettää ja uskoo vielä siihen, että se toinen nainen on se pettämisen syy? Katso peiliin hyvä vaimo ja ota se asettamasi sädekehä pois pääsi päältä!! Se että ole vaimo ja naimisissa ei tee sinusta yhtään parempaa ihmistä kuin se "toinen nainen". - paikkansa
nainen.. kirjoitti:
Joku mies valehtelee, joku ei. Näin oman kokemukseni mukaan. On tosiaan sellaisiakin tilanteita ja aika traagisiakin, joissa mies ei "saa" kotoa. Elämä on joskus aika kummallista. Ja on toki niitäkin jotka käyvät vieraissa vaihtelun halusta. Harvalla perheenisällä kuitenkaan riittää energiaa ja aikaa kolmen, neljän tai viiden naisen pyörittämiseen.
Kukahan on typerä alistuja? Ettei vaan vaimo joka on ajautunut tilanteeseen, jossa mies pettää ja uskoo vielä siihen, että se toinen nainen on se pettämisen syy? Katso peiliin hyvä vaimo ja ota se asettamasi sädekehä pois pääsi päältä!! Se että ole vaimo ja naimisissa ei tee sinusta yhtään parempaa ihmistä kuin se "toinen nainen".peiliin katsominen on aina paikallaan kun petetään joten on turha syytellä kakkosnaista tai -miestä! olen täysin samaa mieltä sinun kanssasi.
- rouvashenkilö
"Just teidän takianne meitä vaimoja petetään." Tuskinpa se rakastajatar sinunkaan miestäsi väkisin vokottelee ja raiskaa. Jos sun mies menee panemaan vierasta naista, niin eiköhän se ole miehesi oma päätös. Ei siitä voi muita syyttää!
- Sisse
nainen.. kirjoitti:
Kukahan on typerä alistuja? Ettei vaan vaimo joka on ajautunut tilanteeseen, jossa mies pettää ja uskoo vielä siihen, että se toinen nainen on se pettämisen syy? Katso peiliin hyvä vaimo ja ota se asettamasi sädekehä pois pääsi päältä!! Se että ole vaimo ja naimisissa ei tee sinusta yhtään parempaa ihmistä kuin se "toinen nainen".Ensinnäkin, en ole naimisissa, enkä tosiaankaan pidä kakkosnaista itseäni parempana. Ja minäkin olen katsonut peiliini...
Eikä todellakaan ole harvinaista, että miehellä on useita kakkosnaisia, ehei, olen nähnyt, kuullut ja myös kokenut kaikenlaista.
Nainen, joka suunnistaa miehen kullin perässä, on todella typerä, sanoisinko mielestäni moraaliton paskiainen, varsinkin kun tietää, että miehellä on avovaimo, miehellä on lapsi ja miehen avovaimo on raskaana.
Meidänkään pelimiehen ei olisi puutteensa tähden tarvinnut mennä vieraisiin naisiin, nimittäin kotona makuuhuoneleikit on aina toiminu. Mutta kun tilanne tekee varkaan ja hetken huumassa ruvetaan sähläämään pimppileikkejä, ja varsinkin kun se vieras nainen on niin puutteessa kun ei ole kotona sitä omaa munanpyörittäjää, niin pitää ottaa vaikka varatulta mieheltä.
Minä olen katsonut peiliini ja panin mieheni pihalle, saa se kakkosnainen ja kolmos ja neljäskin siitä ykkösmiehen. Odottakaa, kun jäätte itse toiseksi jälleen!!
Te naiset jotka olette haarojanne levittämässä heti kun siihen on tilaisuus, ja vielä varatuille miehille, ette ole minkään arvoisia, ettekä Naisia ollenkaan. - 222222
Sisse kirjoitti:
Ensinnäkin, en ole naimisissa, enkä tosiaankaan pidä kakkosnaista itseäni parempana. Ja minäkin olen katsonut peiliini...
Eikä todellakaan ole harvinaista, että miehellä on useita kakkosnaisia, ehei, olen nähnyt, kuullut ja myös kokenut kaikenlaista.
Nainen, joka suunnistaa miehen kullin perässä, on todella typerä, sanoisinko mielestäni moraaliton paskiainen, varsinkin kun tietää, että miehellä on avovaimo, miehellä on lapsi ja miehen avovaimo on raskaana.
Meidänkään pelimiehen ei olisi puutteensa tähden tarvinnut mennä vieraisiin naisiin, nimittäin kotona makuuhuoneleikit on aina toiminu. Mutta kun tilanne tekee varkaan ja hetken huumassa ruvetaan sähläämään pimppileikkejä, ja varsinkin kun se vieras nainen on niin puutteessa kun ei ole kotona sitä omaa munanpyörittäjää, niin pitää ottaa vaikka varatulta mieheltä.
Minä olen katsonut peiliini ja panin mieheni pihalle, saa se kakkosnainen ja kolmos ja neljäskin siitä ykkösmiehen. Odottakaa, kun jäätte itse toiseksi jälleen!!
Te naiset jotka olette haarojanne levittämässä heti kun siihen on tilaisuus, ja vielä varatuille miehille, ette ole minkään arvoisia, ettekä Naisia ollenkaan.No,mehän just niitä tosi NAISIA ollaankin,kysy vaikka siltä ex-mieheltäs.
- nainen..
Sisse kirjoitti:
Ensinnäkin, en ole naimisissa, enkä tosiaankaan pidä kakkosnaista itseäni parempana. Ja minäkin olen katsonut peiliini...
Te naiset jotka olette haarojanne levittämässä heti kun siihen on tilaisuus, ja vielä varatuille miehille, ette ole minkään arvoisia, ettekä Naisia ollenkaan.Siinäpä taas todella upeeta tekstiä! Sanonpa sinulle, arvoisa Sisse, että en viitsisi koskea pitkällä tikullakaan mieheen, joka on erehtynyt suhteeseen sinunlaisesi naisen kanssa. Ei ole miehelläkään varmasti suuremmalti tavaraa korvien välissä...
- eräs nainen
nainen.. kirjoitti:
Siinäpä taas todella upeeta tekstiä! Sanonpa sinulle, arvoisa Sisse, että en viitsisi koskea pitkällä tikullakaan mieheen, joka on erehtynyt suhteeseen sinunlaisesi naisen kanssa. Ei ole miehelläkään varmasti suuremmalti tavaraa korvien välissä...
Kaikella kunnioituksella kunnioitan aikaisemman kirjoittajan sissen mielipidettä, vihaa ja tuskaa joka kuuluu rivien välistä. Ihmettelenkin teidän muiden vastauksia. Pidättekö tosiaankin moniavioisuutta normaalina, oletteko tekin myös naimisissa ja teidän miehenne pettää teitä? Tiedättekö edes miltä tuntuu kun petetään? Minä en voi arvostella kenenkään petetyn ajatuksia tai kirjoituksia, kun en tiedä miltä tuntuu kun petetään. Minä olen se jonka vuoksi on petetty ja monet itkut vuodatettu, minä olen se kakkosnainen, enkä voisi sanoa että olisin kovin eheä ihmisenä. Minähän olen se perheenrikkoja ja pidän suuni kiinni loukattujen ihmisten edessä. En puolustele tekojani millään lailla, miksi te puolustelette. Oletteko ylpeitä rooleistanne?
- oivallusta
nainen.. kirjoitti:
Kukahan on typerä alistuja? Ettei vaan vaimo joka on ajautunut tilanteeseen, jossa mies pettää ja uskoo vielä siihen, että se toinen nainen on se pettämisen syy? Katso peiliin hyvä vaimo ja ota se asettamasi sädekehä pois pääsi päältä!! Se että ole vaimo ja naimisissa ei tee sinusta yhtään parempaa ihmistä kuin se "toinen nainen".Ikään kuin haluaisit meidän ajattelevan niin, että toisena naisena olo on siunaus, autuus.. Olet synnistä vapaa, et ole ketään poloista miestä ajanut pettämään puolisoaan. Ja että toisen naisen rooliin astuminen ei millään muotoa ole alistumista, luopumista.
Mistä ihmeestä kiukku vaimoja kohtaan kumpuaa??!! Katkeriako, niin kuin petetyt vaimot, jotka rähisee toisista naisista? Mutta, ethän ainakaan sinä ole yhtään parempi: rähiset vaimoista ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968