kauan sitten soinut laulu telkkarissa joka tuli muutama vuosi takaperin uudetaan vaan nylon beatin esittämänä...siinä joku poika lähetti lehmän jonka otassa oli muistaakseni huulen jälki...tai jtn :D aina kun mä maitoo juon...kirjeitä en osaa kirjoittaa...panen maitoa tulemaan :)
AINA KUN MÄ MAITOO JUON
4
3411
Vastaukset
muistaakseni meni jotenkin näin:
"aina kun mä maitoo juon muistan sut ja hetken tuon
panit maitoo tulemaan.."
en muista sanoja kokonaisuudessaan..mutta hauska mainos täytyy myöntää..- vanha vetäjä
Aina kun mä maitoo juon, mä muistan sut ja hetken tuon.
Sä sanoit mulle näkemiin - lähdit maalta kaupunkiin.
Mä sanoin sulle: terve vaan, en kirjeitä osaa kirjoittaa,
silti sut mä muistan aina vaan - panen maitoa tulemaan.
Hyvä Valion mainos!
- nassukka
Valiolla oli jo 80-tai 90-luvulla tämä kappale mainoksessaan, silloin siinä oli muistaakseni nuoret mies ja nainen, nainen lähti kaupunkiin ja salskea nuorukainen jäi maalle. Nainen istui linja-autossa ja laulo tuota kappaletta, mies vastaavasti lauloi heinäpellolla. Sit siinä tais olla maitoauto ja tyttö palas maalle. En muista enää tarkasti mainoksen kulkua, mutta yhdyn muidenkin toteamukseen, kyseessä on yksi legendaarisimmista mainoskappaleista. Ainakin jää päähän soimaan, viellä nyt vuosienkin jälkeen tuli heti mieleen!
- Anonyymi
Suomessa tehtiin 80-luvun alussa todella hyviä kansainvälisen tason mainoksia ja mainosmusiikkia. Ja tää Valion mainos on yksi minunkin suosikeistani, ehkä just osin hyvän musiikin takia. Musa oli tässä tapauksessa käännösiskelmää, pohjaa John Denverin Thank God I’m a Country Boy iloiseen kantriralliin.
Valiolla on muuten youtubessa mainio kanava, jossa pääsee fiiistelemään muitakin vanhoja klassikkomainoksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452857Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen432824Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232608Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3281667- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.192902Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99691