Epätoivoiset ihmiset hakevat täältä seuraa

ne jotka ei muuten

miestä/naista saa tai viitsi etsiä..

9

1365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta

eikös ole kiva, että täällä on sentään muitakin ihmissuhteissaan ja elämässään epäonnistuneita kuin sinä? Jaettu suru on pienempi suru. =)

• niimpä

...eiiikä..!!?

• vai niin

no sitten se varmaan on niin...
      ja että baaristako sitä sitten löytää? ja pitääkö sitä aina ihan etsiä?

• epätoivoinen in lööv

..hih..tervetuloa vaan joukkoon,ihan rohkeesti vaan kun mieli tekkee kumminkin..täältähän voipi vaikka saada muutaman uuden ystävän ja löytää rakkauden..ikävää että kohdallesi on sattunut ihmisiä joiden perusteella mielipiteesi rakennat...loppujanlopuksi on itsestä kiinni millaisia ihmissuhteita ympärilleen rakentaa...olemalla pissipää tuskin mitään herkkuja ympärillä pyörii...sitä saa mitä tilaa...;-))

• ajattelin

niimpä,..näinhän se on nähtävä..Oikeessa oot.Mulla on ajatus kateis ja vähän kaikki.Tai ainakin melkein.

• sano hammaslääkärikin...

Minulla vain ei yksinkertaisesti ole varaa ja mahdollisuuksia lähteä joka viikko baanalle.

Lisäksi olen vuorotyöläinen ja kun itselläni olisi vapaayöt alkuviikosta sunnuntaista alkaen, niin kuinkas paljon luulet minun tapaavan esim. tanssiravintoloissa mukavia miehiä?!

Kyllä se valitettavasti vaan niin on, että sinkkuja on liikkeellä pilvin pimein viikonloppuisin, jolloin minä olen töissä...

• kommentti vain

kumppania. Mutta paljon parempi mahdollisuus se täällä on kohdalle osua, kuin keravan alepan kassajonossa (jossa en ole ikinä edes asioinut).

• Ihmetys ja kummastus

täältä seuraa etsi,en itseasiassa ole koskaan etsinyt. Kunhan nyt aikaani tapan.;) ( Koneella pitäis kyllä tehdä hommiakin.)Viimepäivinä oon kyllä notkunu täällä ihan liikaa...Pitäis vissiin varoa, ettei iske nettiriippuvuus.;D

• jot..

nykkii köys kaulas selaan roviileja reffeilt ja mietin jot keikkasenko mää tän jakkaran persuukseni alta heti vai ny!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      15
      1730
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      140
      1712
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      304
      1352
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1098
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1086
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      132
      984
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      935
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      915
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      77