Kun näkee kiinnostavan naisen niin se on 99,9% varmuudella varattu. Ei enää ole sellaisia naisia markkinoilla, jotka olisi kiinnostavia persoonia sekä miellyttävän näköisiä! No minkäs siinä sitten teet, et mitään!
T. Boy85
Mistä oikeesti löytää edes ketään
16
2681
Vastaukset
- Jätkä 87
Samapa se on ongelma kuules mullakin. Oon miettinyt samaa, että kun olisi kiva se tyttö löytää, mut ei tunnu oikein mistään löytyvän. Olis ehkä kiva että se olis myös samalla aaltopituudella. Mut kun ei niin sit ei. Pitää vaan kestää.
- tyttö
Voi kuulkaas, tytöillä on ihan näitä samoja ongelmia...ette oo ainoita.
Jos ei varmasti tiedä toisen olevan varattu, niin kannattaa aina yrittää. Tosin en itsekään tätä ole aina noudattanu. Ja tässä sitä nyt yksinäisyyden takia suretaan.
Se on se rakkaus, mikä tuo onnen...mutta ei niin ei.:/ - jupjepjup
Mun tietämistä seurustelluista ihmisistä varmaan 90% on eronnut 20-25 vuotiaana. Monella ollut useitakin suhteen virityksiä. Sinkkuja on tosi paljon. Ihmiset eroavat vaikka kuinka paljon. Ei voi pitää paikkansa, että kaikki olisivat varattuja !
- .....
kun ei ole ollut kuin yksi suhde ja siitäkin kulunut naurettavan pitkä aika! Osittain huolestuttaa myös, että osaanko edes enää olla naisen kanssa. Muutenkin olisi kiva seurustella, vaikkei se välttämättä olisikaan se vaimo. Kun olisi edes tyttöystävä, ettei tarvitsisi olla vuodesta toiseen sinkku!
T. Boy85 - elämästä nauttuminen
..... kirjoitti:
kun ei ole ollut kuin yksi suhde ja siitäkin kulunut naurettavan pitkä aika! Osittain huolestuttaa myös, että osaanko edes enää olla naisen kanssa. Muutenkin olisi kiva seurustella, vaikkei se välttämättä olisikaan se vaimo. Kun olisi edes tyttöystävä, ettei tarvitsisi olla vuodesta toiseen sinkku!
T. Boy85Väärä asenne. Ihmisellä on yksi elämä. Pitääkö se käyttää siihen, että surkuttelee sitä, että ei seurustele ?? Ei se seurustelu ole avain onnelliseen elämään. Voi olla hyvinkin onneton seurustellessakin jos vaikka jokin muu osa-alue elämässä ei toimi. Ja jos seurustelee seurustelun takia, niin silloin sitä varsinkin voi olla onneton.
Onnelliseen elämään sisältyy niin paljon osa-alueita. Pitää osata viihtyä myös itsensä kanssa, että voi olettaa myös jonkun toisen viihtyvän kanssasi. Viihdytkö itsesi kanssa ? Jos et, niin et voi olettaa, että jokin toinen sitten viihtyisi kun et edes itse.
Tee omasta elämästäsi itsesi näköinen ja tee niitä asioita joista tykkäät ja viihdyt. Älä käytä seurustelemattomuutta jarruna elämäsi tiellä. Yleensä se oikeanlainen kumppani löytyy juuri elämällä sitä omaa elämää.
Taikasanat ovat harrastukset, kurssit, tapahtumat, retket, matkustelu, kaverit, ystävät, netti, yhdistystoiminta, avoin ja iloinen mieli !
Tsemppiä ja nauti elämästäsi, niin joku haluaa tulla nauttimaan siitä kanssasi ! - .....
elämästä nauttuminen kirjoitti:
Väärä asenne. Ihmisellä on yksi elämä. Pitääkö se käyttää siihen, että surkuttelee sitä, että ei seurustele ?? Ei se seurustelu ole avain onnelliseen elämään. Voi olla hyvinkin onneton seurustellessakin jos vaikka jokin muu osa-alue elämässä ei toimi. Ja jos seurustelee seurustelun takia, niin silloin sitä varsinkin voi olla onneton.
Onnelliseen elämään sisältyy niin paljon osa-alueita. Pitää osata viihtyä myös itsensä kanssa, että voi olettaa myös jonkun toisen viihtyvän kanssasi. Viihdytkö itsesi kanssa ? Jos et, niin et voi olettaa, että jokin toinen sitten viihtyisi kun et edes itse.
Tee omasta elämästäsi itsesi näköinen ja tee niitä asioita joista tykkäät ja viihdyt. Älä käytä seurustelemattomuutta jarruna elämäsi tiellä. Yleensä se oikeanlainen kumppani löytyy juuri elämällä sitä omaa elämää.
Taikasanat ovat harrastukset, kurssit, tapahtumat, retket, matkustelu, kaverit, ystävät, netti, yhdistystoiminta, avoin ja iloinen mieli !
Tsemppiä ja nauti elämästäsi, niin joku haluaa tulla nauttimaan siitä kanssasi !Viihdyn itseni kanssa, olen myös aika yksinäinen! Mutta kun olen näitä hommia seuraillut niin aina se nainen josta olisin kiinnostunut niin on varattu. Joka ikinen kerta, enkä viitsi sellaista lähteä yrittämään! Syy ei ole siinä, että pelkään saavani turpaan vaan siinä, että en itsekään pitäisi jos joku veisi muijani.
Ei se ole niin helppo muuttaa elämää kun on juuttunut jo poikamieselämään, vaikka EI haluisikaan elää sitä!
T. Boy85 - Säde
..... kirjoitti:
Viihdyn itseni kanssa, olen myös aika yksinäinen! Mutta kun olen näitä hommia seuraillut niin aina se nainen josta olisin kiinnostunut niin on varattu. Joka ikinen kerta, enkä viitsi sellaista lähteä yrittämään! Syy ei ole siinä, että pelkään saavani turpaan vaan siinä, että en itsekään pitäisi jos joku veisi muijani.
Ei se ole niin helppo muuttaa elämää kun on juuttunut jo poikamieselämään, vaikka EI haluisikaan elää sitä!
T. Boy85...ehkä liikaa omaan elämääsi. Ts. mahtuuko siihen lopultakaan kukaan? Kyllä seurustellessa vaaditaan edes jonkinlainen elämätapamuutos, on tehtävä tilaa toiselle.
Luulen, että tässä on monellakin syy, miksi ei seurustele. Pitää tehdä muutoksia omiin mukaviin tapoihinsa ja kompromissithan ovat aivan pakollisia kun on kaksi ihmistä, etkä vaan sinä.
Toiseksi kun puhut näistä ulkonäköasioista, ehkä sulla menee joku helmi ohi ihan sen takia kun hän ei ole juuri oikean näköinen, eikä se tarkoita, että pitäis "tyytyä" johonkin vaan ottaa vähän selvää tytöstä kuitenkin. Voit yllättyä suuresti.
Hyvä kuitenkin, että et varattuja halua bongailla, ethän sä halua naista joka lähtee suhteesta toisen matkaan. Sehän kertoo ihmisestä aika paljon jo, siis naisesta tässä tapauksessa.
Uskon kyllä sen oikean löytyvän, usein se löytyy kun vähiten osaa odottaa, näin olen huomannut.
- vai niin
no sitten se varmaan on niin...
ja sit kun bongaa yhden vapaan ja alkaa pyörimään sen kaa niin johan niitä alkaa näkyillä puolella jos toisella.
- mistään
Näin se valitettavan usein menee, ne naiset jotka kolahtaa heti on viety jo aikaa sitten. Loput mitä tuolla baanalla pyörii niin ei joko tarvi miestä tai sitten ne ei tiedä mitä ne hakee. Näin siis kärjistettynä;)
- prosentit
öh, olen tässä ihmetellyt että jos kaikki hyvät on varattuja, niin mitäs ne loput vapaat on?
onnetonta luuserisakkia vai.- .....
Ne ei vaan kiinnosta, ei niissä vikaa ole mutta itseäni ne eivät kiinnosta joko ulkonäöltä tai luonteelta!
T. Boy85 - hone-y
..... kirjoitti:
Ne ei vaan kiinnosta, ei niissä vikaa ole mutta itseäni ne eivät kiinnosta joko ulkonäöltä tai luonteelta!
T. Boy85mutta tuskin on totta. Siis se, että kaikki kiinnostavat ihmiset ovat varattuja. On vain pakko uskoa siihen, että jonain päivänä se helmi osuu kohdalle =)
- varatut kiinnostavat..? Oikeastikin se luultavasti onkin näin: kun ihmisellä menee hyvin (ihmissuhteissa ja muutenkin) niin se näkyy ulospäin itsevarmuutena ja positiivisena asenteena = kiinnostava. Ja toisinpäin: menee huonosti = epävarma ja ikävä ihminen ja pysyy taatusti vapaana loppuelämän ellei tuota aiemmin mainittua asennemuutosta tule.
- MäVaan
Niin no sekin on niin yksilöllistä että millainen ulkonäkö ja persoona miellyttää.
Ei tunnu löytyvän noita miellyttävän näköisiä ja mukavia miehiäkään... nainen siis itse olen.
Luulen ainakin olevani suhteellisen miellyttävän näköinen. Myös persoonani on mielestäni miellyttävä, tulen ainakin hyvin ihmisten kanssa toimeen ja olen iloinen ihminen.
En vain näytä kelpaavan kenellekkään... mistähän se sekin johtuu?
(ja ei syynä ei luultavimminkaan ole se että olen jotenkin ylimielinen tai liian kriittinen. Päinvastoin minulla on aika huono itsetunto, enkä arvosta itseäni juurikaan, sitä taitoa vasta opettelen. Ehkä se onkin syynä, jos ei voi rakastaa itseään niin ei voi saada rakkautta... voi harmi)
ystävällisin terveisin, yksinäinen likka86 - susano
niin se vain on sopivaa miestä/naista ei tunnu löytyvän niin mistään... molemmilla sukupuolilla tuntuu olevan samat ongelmat. onko sitten vain tyydyttävä olemaan yksin?
ehkäpä, siihen alkaa vähitellen tottumaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1607349
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1506026- 1535357
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484757Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554088- 733312
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.623280Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m253142- 472497
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182419