System Of A Down

Kalmanneiti666

...EI ole metallia.jos on niin jotain ihan pehmosta.peräti pehmorokkia? liittykää tähän mielipiteeseen!

11

941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taival

      Vitut liityn...

      Ei, jumalauta, aina jaksais näitä äidin pikku mussukoiden ulinoita.

      Eikö tänne vois perustaa yhden topicin johon jokainen "Nasgullikka93" vois avautua mistä nyt milloinkin haluaa.

      "Ei oo tarpeeks UG!"

    • Cryptic

      vähän esim. albumista jne. Varhaisempi tuotanto oli alternative metallin ja hard rockin risteytys, nykyiset tosin ehkä enemmän taipuu rokin puolelle.

    • En itsekään pidä tätä hetkeäkään metallina...

    • sworn666

      Tämä System... ei ole metallia nähnytkään.

    • MINÄ

      Onko sillä väliä,mitä tyylilajia SOAD edustaa?Eikä sitä voi edes kunnolla sanoa,sillä bändi yhdistelee hyvin paljon erilaisia tyylejä.Ja kyllä SOADin soitanta minun mielestäni kumpuaa metallisesta pohjavireestä.Eli kyseessä ei todellakaan ole pehmorock-yhtye,kuunteleppa vaikka semmoinen kappale kuin Cigaro(Mezmerize-levy).En tosin tiedä oletko kuullut muita kuin näitä single-biisejä,jotka kieltämättä ovat hieman popimpaa/rockimpaa kuin muu materiaali.

      Mutta onko oikeastaan väliä,mitä musiikkilajia mikin yhtye edustaa?Eikö pääasia ole se,että nauttii musiikista?Kovan luokan puritanismi ei ole mielestäni hyvästä.Hyviä fiiliksiä voi saada sekä kovasta trashmetallista että herkästä konepopista.

      • Olen täysin samaa mieltä!
        Löysin SOADin oikeastaan vasta pari vuotta
        sitten pikkusiskoni kautta,lähinnä pakkosyöttöähän se oli,mutta tyylien yhdisteleminen ja omaperäiset erikoiselementit olivat juuri ne jotka kolahtivat.Lisäksi sanoitukset ovat loistavaa vittuilua vähän kaikille,vaikken yleensä edes lyriikoista niin perusta.
        En tunne olevani yhtään sen huonompi metallisti,vaikka SOADia kuuntelenkin!Ja arvatkaa mitä,pidän myös muutamista Kornin piiseistä ja kuuntelen aika ajoin myös Beatlesia...Mutta pyydänkö sitä anteeksi?NO E!


    • Alex

      Mitäs v**** nämä biisit sitten ovat?

      Jet Pilot
      X
      Psycho
      Innervision
      B.Y.O.B.
      Cigaro
      This Cocaine Makes Me Feel Like I´m On This Song

      Blast-beat onkin niin tyypillinen pehmorokin piirre...

      • Osculum

        Luulisi S.O.A.D.:ia kuulleiden ymmärtävän, ettei se edusta mitää tiettyä genreä, vaan yhdistelee vähän kaikkea. Yksi yhdistellyistä elementeistä on kyllä metalli, mutta en minä tuota levykaupan metallihyllyyn laittaisi myyntiin.


    • minä en tätä kyllä oikein metallina osaa pitää. Tulee vaan joku "nuu metal" mieleen ja sehän ei metallia ole.

    • "gootti93"

      Kalmaneiti666 on luultavammin tommonen n.11-16v.
      Gootti(khih) joka diggailee Bodomia ja pitää it-
      seään niin helvetin fiksuna..Sen kertoo jo Gootti-
      palstalle kirjoittamansa viesti että The Crow
      on ihana.

      Muhah. Hah. Bodom on kaupallista paskaa, Crow
      on kaupallista paskaa josta lypsetään vieläkin
      lisää paskaa,vrt. tv-sarja ja leffojen
      jatkikset..

    • Jos on kuullut uuden biisin "Hypnotize" ei voi vielä sanoa mitään. Kovimmat biisit on "B.Y.O.B.", "The Prison Song", "Suite-Pee", "Cigaro", "F**k the System" ja "Needles".

      Niin että kuuntele aluksi artistia, jos et oo sitä tehnyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      60
      1565
    2. 43
      944
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      911
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      899
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      849
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      788
    7. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      54
      787
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      765
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      692
    Aihe