Miksi kaikki sauvakäveliät viitti valehdella nopeuksensa.Itsellä on Gps laite taskussa. En todella pääse näihin huippu nopeuksiin. Olen jopa kuullut huippunopeuksi jopa 15 Km tunnissa. Lopettakaa jo satujen puhuminen.
Kävelijä
5
1305
Vastaukset
- asd
oma pelkkä sauvakävely nopeus vaativassa maastossa, eli hiihtokeskuksen kilpaladulla (eikä ole tasamaata), on noin 7km/h. jos tulisi alamäen juosten alas niin nopeus olisi jotain 9km/h.
tuo 15km/h alkaa olemaan jo kävellen suht vaikeaa, ainankin minulta jäisi tekemättä, mutta juosten onnistuu aivan hyvin kun sauvat ovat mukana. tällöin kyse on sauvajuoksusta eikä enää sauvakävelystä.- Beagle Boy
Kyllä tuollaiseen 15 km/h nopeuteen kävelijä pääsee, mutta tällöin liikutaan jo lähellä maailmanennätystä. Sillä nopeudella menee jo maraton kolmen tunnin paikkeille.
Viime keväänä Maskussa oli leikkimieliset sauvakävelyn MM-kisat. Kisan voitti Mika Myllylä ja Myllylän nopeudeksi tuli, kun nopeus= matka:aika, 11 km/h. Jos joku sauvoilla kävelee vielä nopeammin kuin Myllylä, niin melkoisen kova nassu on kyseessä.
Itse olen ryhtynyt oikein treenaamaan sauvakävelyä hiihtokuntoa tavoitellakseni ja voin kertoa, että jo 8 km/h on jo melkoista menoa. - Hiihtäjä
Hiihtoväylät ovat hiihtoa eivätkä sauvakävelyä tai sauvajuoksua varten.
Voiko ihminen näyttää typeryytensä missään paremmin, kuin harrastaa "dementiahiihtoa" hiihtoa varten kunnostetuilla hiihtoväylillä?
- seksijussi
opettele kirjottamaan pässi.
- Aasi
Opettele ensin itse aasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875