Kävelijä

Typerää

Miksi kaikki sauvakäveliät viitti valehdella nopeuksensa.Itsellä on Gps laite taskussa. En todella pääse näihin huippu nopeuksiin. Olen jopa kuullut huippunopeuksi jopa 15 Km tunnissa. Lopettakaa jo satujen puhuminen.

5

1333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asd

oma pelkkä sauvakävely nopeus vaativassa maastossa, eli hiihtokeskuksen kilpaladulla (eikä ole tasamaata), on noin 7km/h. jos tulisi alamäen juosten alas niin nopeus olisi jotain 9km/h.
      tuo 15km/h alkaa olemaan jo kävellen suht vaikeaa, ainankin minulta jäisi tekemättä, mutta juosten onnistuu aivan hyvin kun sauvat ovat mukana. tällöin kyse on sauvajuoksusta eikä enää sauvakävelystä.

• Beagle Boy

Kyllä tuollaiseen 15 km/h nopeuteen kävelijä pääsee, mutta tällöin liikutaan jo lähellä maailmanennätystä. Sillä nopeudella menee jo maraton kolmen tunnin paikkeille.
        Viime keväänä Maskussa oli leikkimieliset sauvakävelyn MM-kisat. Kisan voitti Mika Myllylä ja Myllylän nopeudeksi tuli, kun nopeus= matka:aika, 11 km/h. Jos joku sauvoilla kävelee vielä nopeammin kuin Myllylä, niin melkoisen kova nassu on kyseessä.
        Itse olen ryhtynyt oikein treenaamaan sauvakävelyä hiihtokuntoa tavoitellakseni ja voin kertoa, että jo 8 km/h on jo melkoista menoa.

• Hiihtäjä

Hiihtoväylät ovat hiihtoa eivätkä sauvakävelyä tai sauvajuoksua varten.
        Voiko ihminen näyttää typeryytensä missään paremmin, kuin harrastaa "dementiahiihtoa" hiihtoa varten kunnostetuilla hiihtoväylillä?

• seksijussi

opettele kirjottamaan pässi.

• Aasi

Opettele ensin itse aasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3105
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      65
      2653
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2240
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1886
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1691
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      104
      1519
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1176
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1130
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1089
    Aihe