Moikka!
Kirjoitin ylioppilaaksi nyt syksyllä ja juhlat olisivat tiedossa. Sellaista kyselisin, että kuinka syksyn yo-juhliin olisi korrektia pukeutua? En halua olla liian överi, vaan tyylikkäästi näyttävä. Ei ole kamalasti varaa laittaa vaatteisiin. Mistä löytäisin Internetistä mahdollisia pukuvaihtoehtoja, tai mikä liike niitä myy edullisesti Helsingin seudulla? En halua vuokrata enkä lainata asua. Kiitossss jo etukäteen!
Syksyn ylioppilaan pukeutuminen
5
2213
Vastaukset
- iiuu
Tyylikkään näyttävä kuulostaa hyvältä valinnalta. Oli ylioppilasjuhla sitten keväällä tai syksyllä juhlitulla ylioppilaalla on lupa olla tyylikäs ja pukeutua itselle mieluisaan näyttävään asuun.
Mikäli olet poika, edullisen puvun voit hankkia vaikka Dressmanilta. Mikäli olet tyttö, hanki tyylikäs kotelomekko ja siihen sopiva jakku, ne ovat ajattomia ja niistä on sinulle iloa toisenkin kerran. - kun tällä palstalla...
Itse joskus vuonna 1ja2 olin syksyn ylioppilas, minulla oli tumman sinivioletti housupuku, jakku housut siis. Mielestäni se sopi tilaisuuden arvoon ja joulukuisiin pakkasiin hyvin. Sellaista voisit harkita, ellet välttämättä halua helmoja...
- YO 2005
Kiitoksia molemmille neuvoista :) Eiköhän nuo jo suuntaa anna. Nyt vaan liikkeisiin katselemaan, että mitä siellä on tarjolla :)
- Mika2005
YO 2005 kirjoitti:
Kiitoksia molemmille neuvoista :) Eiköhän nuo jo suuntaa anna. Nyt vaan liikkeisiin katselemaan, että mitä siellä on tarjolla :)
Olis siistii jos laittaisit mustan minihameen ja stay up sukat ja korkkarit ja siihen viel sit joku seksikäs toppi! Syksyn ylioppilaan pitää olla repäisevä! Onnea!
- Angelina1978
Mika2005 kirjoitti:
Olis siistii jos laittaisit mustan minihameen ja stay up sukat ja korkkarit ja siihen viel sit joku seksikäs toppi! Syksyn ylioppilaan pitää olla repäisevä! Onnea!
jos etsit nykyaikaista ja tyylikästä pukua niin suosittelenpa suunnistamaan Niinattareen. Liikkessä oli aivan tajuttoman makeita pukuja eikä mitään älyttömän pahanhintaisia. Henkilökunta oli todella ystävällistä joten suosittelen lämpimästi!
Tässä linkkiä
www.niinatar.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k542409Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖281759Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt701434Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2381320- 1191154
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11963vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23948- 68933
- 59856