Tutustuin kolmisen kuukautta sitten mukavaan mieheen, joka etsi seuraa tältä palstalta. Hän oli arka ulkonäöstään, ja häntä oli vaikea tavoittaa työn ja opintojen takia. Kun lopulta tapasimme syyskuussa, kaikki sujui loistavasti. Tapaamisen jälkeen olen saanut häneltä muutaman viestin, mutta nyttemmin hän ei millään vastaa puhelimeen. Olen soitellut monta kertaa, ja tiedän olevani liian innokas. Mitä minun mielestänne kannattaisi tehdä? Olen päättänyt, etten aio luovuttaa, sillä jopa pidän hänen ulkonäöstään, vaikka hänellä on siitä johtuvia ikäviä kojemuksia. Sitä paitsi olen harvoin tavannut miestä, joka olisi ollut yhtä kiinnostunut harrastuksistani.
En luovuta!
2
1191
Vastaukset
- harrri
mitä harrastat ?
Olen kiinnostunut lukemisesta, kirjoittamisesta, näyttelemisestä ja ratsastuksesta. Tässä oli kuitenkin kyse siitä, että olin erittäin iloisesti yllättynyt, kun tämä mies, joka oli arka kasvoistaan, osoitti kiinnostusta Oopperan kummitukseen, jonka päähenkilöllä on myös kasvoissa epämuodostuma. Taidan tosiaan olla aika omalaatuinen! :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1365801Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1773450- 282607
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4662533- 2012305
- 1811872
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1271445Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.361222- 511125
Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha721026