Lapsi mukaan treffeille...

Kaisa-äiti

Minä otan lapseni aina mukaan treffeille. Jos lapselle viihtyisää treffipaikkaa ei löydy, kutsun miehen tutustumaan huusholliini. Näin näen heti, mitä mies on miehiään.

Mitäs sanotte miehet vai menikö joku jopa sanattomaksi?

28

8304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pipa

      Oletkohan miettinyt mitä tuollainen tekee lapsellesi ?
      Viestissäsi oli sana aina, joten onkohan tapanasi käydä useinkin treffeillä, elikä näkeekö lapsesi milloin kenetkin, milloin jossain mäkkärissä, milloin puistossa, milloin kotonaan.
      Pidätkö itse käytäntöäsi parhaana mahdollisena ?

      Jos saan sanoa, ja miksen saisi, minä pidän omat miesseikkailuni, jopa treffit lasteni elämän ulkopuolella. Koskaan ei ole niin isoa tarvetta ollut lähteä jotain miestä tapaamaan, että olisi ollut pakko raahata lapset mukana tapahtumaan, jossa itsekin tunnen olevani hieman vieraalla maalla.
      Kotiin kutsumisessa on sitäkin tiukemmat rajat: melko varma tapaus pitää olla, että lapsilleni lähtisin esittelemään. Vain hyvät ystävät, jotka tiedän pysyvän elämässäni edes jotakuinkin, saatan joskus kutsua, mutta takuuvarmasti syynä ei ole se, että he tulisivat tutustumaan huusholliini.
      Voi hyvänen aika sentään, millaisia ihmisiä leipä elättää, vähänpä sinä lapsesi mielenterveyttä ajattelet.

    • toimia,

      itse otan treffeille lasten (5 alle 10v)lisäksi äitini, ex-anoppini, ja jos isoäidilleni sopii, niin hänetkin. Kumma juttu, että olen vieläkin yksin, nooh ehkä syy on nipomiehissä, eivät ymmärrä hyvän päälle.

    • Jomppainen

      Minua et vain treffiseuranasi tule näkemään, jos lapsi pitää heti mukaan ottaa.

    • M.I.E.S ihminen

      Minun mielestä on hyvä, että tapaa lapsenkin heti ensimmäisillä treffeillä. Miksi lasta edes pitäisi "piilotella", kun se kuitenkin astuu suhteeseen mukaan?

      Miehenä haluan nähdä, että nainen arvostaa ja on ylpeä lapsestaan. Mikään ei ole ikävämpää, kun huomaa lapsen jäävän miehelle kakkoseksi naisen arvojärjestyksessä... :(

      Ja onhan tuo hyvä tapa erottaa miehet "miehistä". Suurin osa treffejä harrastavista miehistä kun loppujen lopuksi kalastaa vain "sitä" ja kauhistus on suuri, jos lapsi nukkuu äidin kanssa.

      • pipa

        kertomallani tavalla juuri siitä syystä, että arvostan lapsiani. Olen heistä ylpeä. Voin näyttää arvostukseni ja ylpeyteni muutenkin kuin ottamalla heidät mukaan tilanteisiin, joihin he eivät kuulu.
        Kuka teistä väittää, että treffit menee aina hyvin, ettei mitään odottamatonta tapahdu.
        Minulla on lupa suojella lasteni mielenrauhaa parhaan kykyni mukaan. Tässä on yksi seikka, johon voin helposti vaikuttaa.
        Ja jos asian kääntää toisinpäin, ei, minulla ei ole koskaan ollut niin pakottavaa tarvetta treffeille, etten olisi pystynyt asianmukaisesti järjestämään lapsilleni hoitajaa.
        Useammin olen harkinnalla jättänyt treffit sopimatta, jos olen tiennyt etten pääsisi itsekseni.
        Ydinhän on siinä, ettei ensimmäisillä eikä vielä toisillakaan treffeillä voi tietää, tuleeko suhteesta mitään vai ei.


    • 2 lapsen äiti

      Taidat olla lapsellinen, sairas, tyhmä tai muuten vaan sekaisin... ;))
      Jokainen tekee omat ratkaisut, mutta sanoisin kyllä että on hieman kaukaa haettua ottaa lapsi/lapset mukaan treffeille. Pitääkö lapsen heti tavata joku uusi mahd. kumppani ?! Jos ei heti onnaa, niin taas tavataan seuraava...ja sit seuraava...jne...ajattele lastasi, jooko ???!!
      Lapset voi ottaa mukaan kuvioon sitten kun on varmaa että tapaamisia jatketaan, mahdollinen seurustelu käynnissä jne...

      Sinä olet itsekäs, et ajattele lastasi ollenkaan !! Olen ehkä liian tuomitseva, mutta näin se on !!
      Annat lapsellesi huonon mallin ! Anna lapsesi olla lapsi !

    • varmaan

      lapsi sängyssäkin, kun harrastat seksiä jonkun kanssa. Hyvähän lapsen on nähdä, kuka panee äitiä ja kuinka. Vai oletko niitä naisia, jotka ovat lopettaneet seksin, kun lapsikiintiö on täynnä?
      Silloin et tarvitse miestäkään.

    • Mies 28, PK-seutu

      Mulle tuo sopisi ihan hyvin: miksi lapsen pitäisi jäädä paitsi äitinsä treffeistä?

      Eikä ainakaan asiallisilla treffeillä voi tapahtua mitään lapsen silmille sopimatonta. Tekee vain hyvän vaikutuksen, kun näkee äidin arvostavan lastaan.

      Eli ottakaa rohkeasti lapsennekin mukaan.

    • wonder

      Annat kyllä lapsellesi huonon parisuhdemallin. Mua kyllä hävettäisi, jos lapseni kertoisi päiväkodissa, kuinka äidillä oli taas uusi "kaveri" kylässä.

      Miksi sinun on pakko esitellä heti lapsesi ja poikaystäväsi toisilleen? Kirjoituksestasi päätellen käyt treffeillä aika usein, etkä ole löytänyt itsellesi miestä. Onko käynyt mielessä, että miehiä voi ahdistaa, jos asetat heidät heti kivan sedän ja isäpuolen rooliin eivätkä he pääse tutustumaan sinuun kunnolla. Uusioperheenkin perusta on kuitenkin kahden aikuisen vakaa suhde.

    • Petrus

      Aina silloin tällöin oon yh-äitien kanssa sopinut treffejä, koska pidän kyllä lapsista tosi paljon ja perhe-elämä on kivaa. Mutta en ymmärrä niitä monia naisa jotka sit ekalle tapamiselle tuovat lapsen mukanaan. Varsinkin jos lapsi on jo leikki-ikäinen ja tajuaa että tuossa voisi olla tuleva isäpuoli... Tulee mieleen et kuinkahan monia erilaisia isäpuolikandidaatteja lapset ovat saaneet tavata. Se laskee kyllä mun fiilistä naista kohtaan, koska se ei tunnu oikealta tavalta lapsen kannalta.

    • ja hoplaa

      Pitäisi vähän ajatella tilannetta lapsen silmin...

    • ajattele lasta

      Miksi ihmeessä kukaan haluaa ottaa treffeille mukaan lapsen?

      Luulisi, että tarkoitus olisi aikuisten tutustua kaikessa rauhassa toisiinsa. Luuletko todella, että vaippaikäisen mukaan raahaaminen on kovinkaan fiksua. Vauvaa kun tarvitsee koko ajan huolenpitoa ja milloin mitäkin. Jos kyseessä on isompi lapsi, niin sitten vielä enemmän. Saa olla koko ajan silmät selässä, että missä se lapsi on. Keskittymiskyky ei varmastikaan ole itse treffeissä, vaan lapsen hoidossa.

      Eli treffit treffeinä eikä mikään muuna. Ei ole kenenkään hyväksi, että lapset otetaan mukaan. Ei varsinkaan lapselle.

      Kyllähän tässä voitaisiin jeesustella, että näkeehän lapsi kaukaisia sukulaisiakin tosi harvoin. Jep, mutta vieras, tuntematon mies on eri juttu kuin kaukainen sukulainen.

      Oletko tullut ajatelleeksi, että lapsi saa mallin, jossa 'ystävät' ei ole pysyviä, vaan aina äidin ystävä vaihtuu ja vaihtuu ja vaihtuu. Luulettko todella, että vanhemmiten lapsi itse pystyy solmimaan vakaan parisuhteen, jos on saanut mallin, että kaverit vaihtuvat aina uuteen.

      Mielestäni olet todella itsekäs etkä todellakaan arvosta lapsiasi. Lapset eivät kuulu aikuisten treffeille.

      Miksi ei voi muka odottaa, että jos treffikumppani on vakavasti otettava, lapsen voisi ottaa mukaan vasta toisten tai kolmansien treffien jälkeen. Mikä ihmeen hinku on raahata lapsi jokaiselle treffille.

      Lapsiparka! Ei voi muuta sanoa. Ihan edesvastuutonta touhua.

    • sweet home

      Kolme vuotta sitten erottiin avoliitosta ja alakoulu ikäiset lapseni ovat minulla kaksi viikkoa ja sitten isällään kaksi viikkoa. Vaikka olisi tilaisuus tutustua omassa kodissani treffien merkeissä miehiin, niin sitä ei vaan jotenkin viitsi omaan pyhäkköönsä ketään ihan tosta noin vaan kutsua.

      Ja lapsiani en missään nimessä ottaisi treffeille mukaan! Minkä kuvan he saavat äidistään, jos vaikka silloin tällöinkin miehiä kotona kävis kahvilla tai jossain Burgerissa treffailtais. Koti kotina, lapset lapsina, treffit aikuisten välisinä tutustumiskeinoina.

      Ja sit kun voisi sanoa seurustelevansa, niin mikä ettei, koko pakettihan on miehen hyväksyttävä. Kyllä on aikaa lasten sitten tutustua uuteen mieheen. Eipä onneksi minun kohdalla ole ollut kuin yksi mies, jota lapset ovat tavanneet. Ihanat ymmärtäväiset lapset minulla onkin, en missään nimessä järkytä heidän mielenrauhaa omilla miesjuttuloillani. Ehkä tämä taas johtuu siitä, että ex-miehelläni oli jo viikon päästä erostamme uusi nainen. Joten siinä purtavaa tarpeeksi lapsilleni varmaankin. Kyselivätkin jo alussa minulta, että he eivät ymmärrä, kun uusi nainen nukkuu äiti sinun entisessä sängyssä....

    • vilperi

      turhaan sä edes kysyt tuollaista. siis voihan vittu mikä järkytys se olisi mulle...kunnioitan yh-äitejä, mutta en haluaisi seurustella sellaisen kanssa.

    • jepö

      Olen itsekin nainen, mutten missään tapauksessa ottaisi lastani mukaan eneimmäisille treffeille. Tässä muutamia syitä. 1. ensinnäkään en vielä luota kyseiseen mieshenkilöön 2. ajattelen miltä se miehestä tuntuu, kun ekalla treffillä on lapsi mukana, sillä varmasti sille tulee ekana tunne, että toi nainen etsii vain elättäjää. 3. ei lapselle ole hyvää nähdä kaikkea mitä treffillä tapahtuu. 4. minun lapseni ei ole esiliina. 5. haluan treffit viettää vain aikuisen seurassa ja nauttia ehkä jopa vähän viiniä. 6. jokaisella ihmisellä on myös "yksityinen" juttu, joka ei lasta edes kiinosta tietää. 7. lapsesta saattaa tulla tunne, että hän on vain nukke, jota äiti aina esittää vieraille miehille. 8. Lapset viihtyvät mielummin omien kavereiden kanssa mitä aikuisten seassa. Tässä vain muutamia syitä.

    • Gato Negro

      taidat etsiä isää lapselle, etkä niinkään miestä itsellesi. Jos toisiinsa haluaa tutustua on se aika vaikeaa lapsen läsnäollessa. Lapsilla on tapana varastaa show ihan luonnostaan. On myös sellaisia aikuisten asioita joita lasten ei tarvitse kuulla ja mahtaakohan lapsikaan viihtyä äidin treffeillä. No tietysti jos kuvittelet, että mies jaksaa keskustella kanssasi vain lapsista ja lastenhoidosta niin mikäpä siinä.

    • vanhanaikainen

      Täällä on paljon järkeviä ihmisiä, joilla on sentään vielä jonkunlaista häpyä. Toivottavasti Kaisa-äiti on lukenut täältä vähän elämän tosiasioita, ja tajuaa jättää seuraavalla kerroilla lapsen kotiin. Sillä tuota vientiä tuntuu riittävän, ja lapsi saa siinä sivussa ihastuttavan perheen mallin.

    • nainen ja lapset

      Tyhmiä äitejä löytyy muitakin ,jotka kuvittelevat joka kerta sen miehen olevan oikea,ja esittelevät miehen lapsille...Mitäpä siihen voi sanoa...Tyhmyys huipussaan...

    • Anonyymi

      On niitä miehiäkin jotka haluaa ottaa lapset mukaan eka treffeille. Se on outoa kun ei tiedä mitä yllätys piirteitä ihmisestä voi tulla esiin. Tiedä vaikka olisi yllätys hullu. Ja ei voi keskittyä toiseen aikuiseen. Jotenkin vois ymmärtää että olisivat toisessa huoneessa ovi kiinni jos ei hoitajaa saa. Liekkö nuo vanhemmat haluaa todistaa lapsilleen että joku on kyllä kiinnostunut minusta.

    • Anonyymi

      Joku voisi tulkita tuon niin, että olet täysin riippuvainen lapsesta etkä pysty menemään mihinkään ilman häntä.

    • Anonyymi

      Jokainen tietysti tyylillään. Mun lastani ei kukaan tule näkemään ainakaan ensimmäiseen kuukauteen. Voi olla reilusti pidempikin aina jos harvoin nähdään. Poikkeuksena voisi olla, jos nyt oltaisiin menossa johonkin, jossa on paljon muitakin tuttuja ihmisiä ja lapsia - vaikka joku kaveriporukan tapaaminen.

    • Anonyymi

      Tätä ketjua lukiessani olen tyytyväinen siihen, että jäin leskeksi (ilman lapsia) ja tapasin naisen, joka ei pystynyt ikänsä vuoksi saamaan lapsia. Sitten tapasin naisen, jonka lapset olivat isällä. Hän ei ollut tyytyväinen tilanteeseen.

      Tässä iässä (60 ) tuskin kukaan (Kaisa-) äiti ottaa lapsiaan mukaan treffeille. Ainakin toivon niin.

    • Anonyymi

      Treffit joskus aikanaan Lahdessa yhden YH:n kotona...Selvinpäin kumpikin, juotiin kahvit juteltiin... Sanoin että haluisin panna, nainen laittoi poikansa omaan huoneeseen pelaamaan ja pantiin pari tuntia... Jäin myös yöksi, ja naitiin vielä monta tuntia...

    • Anonyymi

      miehenä tahtoisin mukaan treffeille muijan aikuisen tyttären, olkoon alaikäisen

    • Anonyymi

      Ootko ihan terve päästäsi ?

    • Anonyymi

      nuorena kiihotuin milfeistä
      aikuisena kiihotun teineistä/nuorista

    • Anonyymi

      vittu on vaikea rakkaus aikuisena

      muijat ensin h----t ja sen jälkeen yrittävät rakastaa

      ei ole milfeillä rakkaudesta kyse

    • Anonyymi

      Olisi kiva käydä treffeillä

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe