Määräilevä nainen, ok??

Marmalade

Millaiset miehet pitävät määräilevistä naisista? Siis sellaisista, jotka sanovat / "naputtavat" lähes asiasta kuin asiasta ihan suoraan. Tyyliin "et jätä mua yksin vaan olet mun kanssa illan" jos vaikka miehen lapsuuden kaveri on pyytänyt miehen poikaporukkaan viettämään iltaa?

Eikö se haittaa ollenkaan? Vai hävettääkö joskus oman naisen vahtiminen ja määräily?

44

5819

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saattaisi

olla jotain sellaista, että ihan kohtuu moni mies pitää tuon tyylisestä naisesta, mutta kukaan ei kehtaa myöntää. Varmaan tosi harva kehtaa myöntää sitä edes näin netissä anonyymina.

• tohvelisankari

olis entinen akka hyvin nopeasti tuommoinen noita.

• just niin.

Sanoppa muuta. Kuka nyt tollasesta noidasta välittäis!!!

olis entinen akka hyvin nopeasti tuommoinen noita.

• -K.

Tuollainen nainen ei päätyisi lähelleni missään olosuhteissa. Ja jos näkee parin, jossa nainen on tällainen, niin sääli ja halveksunta valtaa mielen.

Kenelläkään ei ole oikeutta ottaa itselleen määräysvaltaa suhteessa. Ei vain ole.

• vato retro

En voisi minäkään edes kuvitella pitäväni sentyyppisestä naisesta.

Yhdellä kaverilla on sellainen luonnehäiriöinen tyttöystävä/vaimo. Tulos: hemmolle naiureskellaan selän takana eikä sitä ja sen vaimoa kutsuta enää mihinkään sosiaalisiin tapahtumiin. Pelkkä sen nalkuttavan hirviön näkeminenkin saa kaveripiirin ja muiden naistenkin ihon näppylöille.

Minusta ihmisen itsemääräämisoikeutta ei saa loukata edes parisuhteessa.

• popopop

Antaa kuvan välittää, on vähän mustasukkainen.

Tosin jos tommonen force majour syy, (että pitää päästä vanhojen kaverien kanssa iltaa viettämään) niin pitäähän siihen lupa lopulta höltyä. Että se kaikkein viimesin sana on kuitenkin miehellä.

• Kisalli

Luulen että hyvin harva nainen on sellainen nalkuttava ja määräilevä persoona suhteen alkuvaiheessa. Ajan kuluessa ja arjen koittaessa ihmisistä paljastuu heidän oikea luonteensa ja se on eräillä juuri tämä älytön määräily sekä toisten hallitseminen.
      Yleensä siinä vaiheessa mies joko lopettaa suhteen tai ajattelee että kyllä tuo toinen vielä muuttuu. No, jonkun ajan kuluttua onkin jo pari penskaa ja mies vieläkin toivoo parasta, mitä tuskin koskaan tapahtuu. Luultavasti tällaista miestä hävettää puolisonsa käytös ja monesti miettii suhteen lopettamista, mutta rohkeus ei riitä ja tuntematon tulevaisuuskin hiukan pelottaa.
      Itsellä on ollut parikin suhdetta todella määräileviin naisiin, ensimmäinen kestikin useamman vuoden ennenkuin tulin järkiini ja toinen loppui hyvinkin lyhyeen kun tajusin minkälaisen ihmisen kanssa olen suunnittelemassa tulevaisuutta. Ihan opettavaisia kokemuksia olivat kummatkin, mutta toivottavasti en enään koskaan sotkeennu vastaaviin ihmisiin.

• Lady Sally

Ainakin ne tapaukset joita itse tunnen, niin nainen on kyllä ekasta päivästä asti tehnyt selväksi, että kaikki asiat tehdään Hänen tavallaan tai ei ollenkaan.
        Ja mies tottelee kuin koira.

En ole tähän päivään asti saanut selville miksi miehet suostuvat siihen, sillä onnellisilta he eivät ainakaan vaikuta, mutta kuitenkin haluavat ehdottomasti pysyä suhteessa!!

Kai siinä on oltava kyse jostakin lapsuuden jutusta, ehkä ei ole saanut äidiltään tarpeeksi huomiota ja janoaa naisen huomiointia, vaikka kielteistäkin?

• Peeelobeee
        Lady Sally kirjoitti:

Ainakin ne tapaukset joita itse tunnen, niin nainen on kyllä ekasta päivästä asti tehnyt selväksi, että kaikki asiat tehdään Hänen tavallaan tai ei ollenkaan.
        Ja mies tottelee kuin koira.

En ole tähän päivään asti saanut selville miksi miehet suostuvat siihen, sillä onnellisilta he eivät ainakaan vaikuta, mutta kuitenkin haluavat ehdottomasti pysyä suhteessa!!

Kai siinä on oltava kyse jostakin lapsuuden jutusta, ehkä ei ole saanut äidiltään tarpeeksi huomiota ja janoaa naisen huomiointia, vaikka kielteistäkin?

Oma kokemus oli se, että olin täysin pil_lun alla. Nainen kiristi ja tossutti mua sillä, ja sai pysymään suhteessa. Rakastin silti häntä todella paljon "sairasta touhua, tiedän", mutta joka kerta kun tossutettiin ja määrättiin, niin se kyllä pisti niin perkk... vit....maan ja loppupeleissä sitte tapeltii ja kovin ja se loppu siihen sitten.

• tässäkin

Eli on olemassa oikeasti määräileviä naisia "justiinoita", näillä on yleensä kiltti ja alistuva mies joka on mieluummin tossun alla kuin taivas alla.
      Sitten on olemassa ihan normaali nainen, joka on saanut tarpeekseen siitä, että mies aina määrää ja vihdoin alkaa pitää omia puoliaan.
      Miehet ei yleensä näe eroja näissä kahdessa.

• Sitten on niitäkin miehiä, jotka muutaman honeymoon vuoden kuuntelee korvat lotkassa naisen määräilyä ja mäkätystä. Tuttavat jo kattelee huolestuneena sivusta menoa. Mutta mies menee nöyrästi ja tekee kaikki naisen päähän pälkähtävät määrykset naisen mielen mukaan.

Sitten jossain vaiheessa, muutaman vuodenkin päästä miehellä alkaa mennä hermo. Joko se sulkeutuu ja leikkii kuuroa tai sitten se raivoaa takas minkä ehtii. Toimii ihan ominpäin. Yks monta mitä nainen mäkättää.

Naisen mäkätys alkaa olla kokolailla siinä. Pahimmassa tapauksessa mies ei leiki enää kuuroa ja huuda takas, vaan mottaa lopulta kuonoon, kun kiukku sumentaa aivot. Ja sithän se homma onkin perin hankalaa.

Jos ei tuu eroa, voipi miestä ruveta kiinnostamaan vieraat naiset ja hengailu vaikka kavereilla ennemmin, kun kotona. Tai sitten tulee joku alkoholi kuvioon tai ero. :-)

• Akat ei määräää

Ämmät ei mua määräile. Mielipiteen voi sanoa, mutta viimeisen sanan sanon minä. Ja kyllä minä periksi annan asioissa, ei se siitä kiinni ole. Mitään pompotusta ei suvaita puolen ja toisin. Kunhan mies pitää huolen siitä, että
      asiat akka ei pääse määräilemään liikaa.

• nellyllä uus mekko

Hienoa :)

Meni ainoastaan melkein kuusi vuotta, ennenkuin sait mielipiteesi tähän ketjuun pieraistua.

• anonyymi8787

mun ex poika ystävä oli kyllä niin koira teki aina mitä sanoin. tiskas tiskit ja sillei. haha mut mäkin olin erilainen silloin. nykyään olen paljon pehmeämpi enkä määräile niin paljon. suhteen pitää olla balanssissa ja tasapuolista.

• Jopas oli paha

"mun ex poika ystävä oli kyllä niin koira teki aina mitä sanoin"

Tää on sitä nöyryytystä pahimmillaan. Pillun voima on mahtava.
        Itse en alistuisi enää samaan paskaan.

• ihan oikein!!!
        Jopas oli paha kirjoitti:

"mun ex poika ystävä oli kyllä niin koira teki aina mitä sanoin"

Tää on sitä nöyryytystä pahimmillaan. Pillun voima on mahtava.
        Itse en alistuisi enää samaan paskaan.

Mutta kertoiko anonyymi sitä tiskasiko hän itse mahdollisesti myös joskus....

• Anonyymi

Haluaisin löytää tuollaisen tyttöystävän itselleni.

• puolin ja toisin

Jossain suhteissa saattaa myös nalkutuksen taustalla olla jotain. Eräässä suhteessa mies oli ihan oman tien kulkija ja viis veisasi alun perinkään vaimonsa haluista tai pyynnöistä. Heillä sitten vaimo nalkutti ja mies silti teki mitä lystäsi.
      Veikkaan että kumpikaan ei ollut oikeasti onnellinen.

Kyllä parisuhteessa pitää molemmilla olla normaali vapaus, mutta myös velvollisuus ottaa toinen huomioon eikä vain tehdä mitä itse haluaa.

• kirpsu

Heh. Komenteleva akka on kamala, mutta domina on in ja pop. Siinäpä logiikkaa kerrakseen.

• Dominaattoori

Dominaattorit on HIRVEITÄ. On ollu suhde tämmösen kanssa kolme vuotta. Onneks ei enää. Hän myös dominoi kavereitansa. Kavereilla ei saanut olla muita kavereita. Raha kiinnosti myös kovin ja erilaiset pippelit. Oli se hirveetä aikaa. Päättyi sitten siihen kärysi. Todella kaunis ja hoikka oli kyllä, mutta todella paha ja ilkeä luonteeltaan. Seksi loisti, henkisesti täyttä Helv...ä. No opetus tämänkin.

• Dominaattoriiii
        Dominaattoori kirjoitti:

Dominaattorit on HIRVEITÄ. On ollu suhde tämmösen kanssa kolme vuotta. Onneks ei enää. Hän myös dominoi kavereitansa. Kavereilla ei saanut olla muita kavereita. Raha kiinnosti myös kovin ja erilaiset pippelit. Oli se hirveetä aikaa. Päättyi sitten siihen kärysi. Todella kaunis ja hoikka oli kyllä, mutta todella paha ja ilkeä luonteeltaan. Seksi loisti, henkisesti täyttä Helv...ä. No opetus tämänkin.

Päättyi sitten siihen KUN kärysi.

• En tykkää pätkääkään. Karkaisin hyvinkin nopsaan.

Ainoa milloin määräillään on kun siihen on oikeasti syytä, eli jos syystä tai toisesta sattuisin olemaan jonkinlaisen idiotismikohtauksen vallassa niin sitten se on ymmärrettävää, suotavaa ja jopa (jälkiviisaasti sitten) toivottavaa.

Toisekseen, miksi ihmeessä nainen komentelisi? Teillähän on aivan toisenlaiset manipulaatiokeinot ja jokainen ei-märkäkorvainen kolli tietää kuinka arvokas asia hyvä nainen on ja toimii sen mukaisesti rajoittaen myös omaa itsekkyyttään. Jos nainen on hyvä ei hänen tarvi komennella pätkääkään.

• Juuri näinnn

Komentelu on jees puolin ja toisin, kunhan se on järkevää, eikä mee toisen tahalliseen alistamiseen / pompottamiseen.

• pian ex

Tuon halusinkin kuulla ! Yritin saada tahtoni läpi. Ei mennyt. Ny tiedän arvoni tämän miehen silmissä . Taitaa olla aamulla mennyttä tarinaa tämä juttu.

• 4rwef

Nalkuti nal

• Varmaankin semmoset, jotka tarttee ja kaipaa semmosta naista joka ohjailee koko ajan. Eli ohjausta vailla olevat. Ehkä vähän hitaat ja päättämiskyvyttömät. :-) Jollekin meihelle voi olla helpotus, että akka sanoo miten homma menee. Ei tartte ite miettiä mitään, menee vaan.

Vähän kun esimies alainen suhde.

• Ja tän vastakohta on sitten se miestyyppi, joka raivostuu ihan silmittömästi, kun nainen alkaa papattamaan yhtään. Edes vähän. ja nakkaa eukon samantien pihalle kiljumaan. :-)

Muahan ei ämmät määräile. Näitä miehiä harvemmin määräilee toiset miehetkään. Ainakaan ilman nokkapokkaa. Mut sit on vielä nää miehet, jotka pistää akan ojennukseen, mutta ite lipoo taas muiden miesten perseitä. Eli kun ei miesporukassa saa olla pomo vaan seuraaja, niin akalle sitten on helppoa isotella ja ärhennellä. Vaikka akka sanois joskus ihan asiastakin. Nää on napoleoneita.

Pienet munat poikaporukassa ja suuret naisten aikana. Näin.

• Po po po pom pom

Ite en siedä minkäänlaista pompotusta. En pomolta, akalta tai vaikkapa työkkäriltä.
      Hermoissa on pitelemistä, mut kyl ittes silti pystyy hillittee. Jos sitä joutuu jatkuvasti kuuntelemaan, niin jossain vaiheessa kyllä pamahtaa höyryt ulos päästä.

• tahdottomat

• naiset nalkuttaa

Monella naisella on kompleksi olla myös miehen äiti. Tämän takia he nalkuttavat turhista asioista kuin kolmevuotiaalle lapselle ja hössöttävät.

• mamikset miehissä

Tai miehellä on kompleksi naisiin jotka olis kuin äiti miehelle...

• pumpumppm

Rakastan kilttejä tyttöjä, hoikkia yleensä, mut onneks on työtön, niin ei kantsi ees yrittää, käyn salilla pumpilla, jos alkaa potuttaa. Mites te muut yksinäiset?

• ja lesbokin vielä.

Terveisiä päätutkijalle. Ne on kuule narsisteja ne pahimman luokan valehtelijat. Puutaheinää tulee aamusta iltaan, enempi valehtelevat, kuin puhuvat totta.
        Valitettavasti ne on erittäin luoviakin loppumattomassa valehtelussaan, hyvämuistisiakin ovat. Pitää näes muistaa, mitä valehteli ja kenelle.
        Ja illasta aamuun.

• Se on aharistavaa. Yök.

(erohan siitä seuras)

• Jaanan isoveli

Jos naapuri Pirkkoina on kolme sisarusta tyrkyllä,kannatta valita iältän keskimmäinen...........Vanhin on tottunut domiomaan,kuopus alistumaan.

Keskimmäinen on sopetunut määräilevään isosiskooja huoletimaan kuopuksesta ja sitten osaa sopetua myös erilaisiin miehiin parhaiten.

• formerdesperado

Ei ole mun makuun tommoset... kyllä sitä välillä voi tietenki mennä toisen aikataulussa, mut mielummi yksin ku liian tuommosen seuraan eksyn. Kaikkipa ei tykkää samasta.

• mäkätimäkäti

Nainen on valinnut miehen vain saadakseen lapsen/rahaa/ päästäkseen avioon jolloin nainen on peluri.Tai naisella ei ole vielä kokemusta parisuhteesta ja liioista odotuksista ja illuusioista ja on valinnut vääränlaisen miehen itseensä verrattuna jolloin hän on lapsi.Nalkuttaminen ilmaisee tyytymättömyyttä. Määräily alistamista ellei ole huumoria jota molemmat ymmärtää.

• Heheeee

Ennen tein aina niinkuin naiset käski ja olin alistuvainen. Naisia riitti, mutta sitten palo hermot ja päätin, että mua ei enää määräillä ja alisteta. Tässä sitä sitten sinkkuna edellään hehe.. Ei valittamista kuitenkaan.

• Domdom

Mulla on ainakin 3 kertaa menny treffit persiilleen, sen jälkeen kun nainen on huomannut, etten tee niinkuin he haluavat. Myönnän, että sekaannun vääränlaisiin tyyppeihin. Kiltit tytöt on parhaimpia ja niistä mä tykkään.

• ...

kestävät parisuhteet on aina perustuneet tossun alla oleviin miehiin.

• ........

Minä en edes viitsi vaivautua nalkuttamaan!! Kerron kyllä mielipiteeni mutta mieshän sen päätöksen itse sitten tekee!! Pitää muistaa se että kohtele sitä toista juuri niin kuin haluaisit sinua kohdeltavan!!!

• Terveppäterve

Hyvin sanottu. Noin toimii terve parisuhde.

• Auttaja

Itse sain parhaan ystäväni, joka on mies, puhumaan tälläisestä asiasta. Hän eli juuri sellaisessa suhteessa jossa nainen oli dominoiva ja hyvin määräilevä. Hän avautui joka ilta pahasta olostaan ja koitin auttaa häntä parhaani mukaan, mutta päätös oli hänen tehtävä. Hän erosi ja on todellakin ollut onnellisempi mies. Hän kiitti minua useaan kertaan, ja kertoi että hän voi paremmin kun koko ajan nainen ei päivystä menemisistä ym kaikesta.

• Anonyymi

Eipä huolinut sinua😂

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      132
      2953
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      6
      1341
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      220
      1296
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1171
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1129
    6. 37
      1001
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      991
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      947
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      944
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      867
    Aihe