Naisten pitkikset

tyttö

Tietääkö kukaan saako mistään pitkiksiä eli välihousuja, jotka olisi tarkoitettu lantiomallisiin housuihin? Kylmät ilmat ovat jo ovella ja jokavuotinen ongelma on ajankohtainen. En viitsisi tunkea isoja välipöksyjä tiukkoihin ja matalavyötäröisiin housuihin.

13

1191

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmiä

      Jos on niin kylmä, että pitkiä kalsareita tarvitaan, eikö ole myös liian kylmä kulkea napa paljaana? Vai onko tässä nyt joku juttu, jota en oikeasti ymmärrä?

      • tyttö

        Käytän lantiomallisia farkkuja ym. muita housuja, joten on aika ikävää, jos joudun survomaan tuplaisot kalsarit alle. Napa ei näy, koska en omista "napapaitatakkeja"!


      • ...
        tyttö kirjoitti:

        Käytän lantiomallisia farkkuja ym. muita housuja, joten on aika ikävää, jos joudun survomaan tuplaisot kalsarit alle. Napa ei näy, koska en omista "napapaitatakkeja"!

        sukkikset.


      • toinen tyttö

        Minusta on kamalaa, jos housut menevät navan yli, kamala tunne, yök. Itsekin käytän "lantiomallisia" farkkuja ja muita housuja, en kuitenkana tarkoita näillä mitään nykyteinien suosimia tosi matalia housuja, joissa persvako paistaa. Ei välihousut saa mielestäni tursottaa päällyshousujen vyötärön yli, vaikka pitkä paita onkin siin päällä vielä.


    • toinen tyttö

      Minä sain joskus äidiltäni lahjaksi tosi hyvät pitkikset, jotka hän oli ostanut alusvaateliikkeestä. Eivät mene navan yli, istuvat napakasti, eivätkä löysty käytössä. Tosi hyvät, menevät suorienkin housujen alla mukavasti. Hintaa noilla tosin oli ollut 40 euroa, mutta ovat olleet minulla jo 4 vuotta, nyt ovat alkaneet jo pikkuisen haprastua, eli pitäisi kohta uusia alkaa katselemaan. Merkkiä tms. en tiedä. Käy kysymässä alusvaateliikkeistä.

      Toinen vaihtoehto on, että ostat jotkut tiukat legginssit.

      • Mika2005

        Sukkahousut on hyvät! Itsekin aloin käyttää ja olen viihtynyt tosi hyvin. Kalsareita ja villahousuja en enää käytä. Paksut sukkikset on yhtä lämpimät kuin pitkikset! Itse kävin viime kuussa kosmetologilla joka ajeli karvat sääristä, leikkasi varpaankynnet ja muutenkin hieroi ja laittoi kosteuttavat emulsiot sääriin et sukkikset pysyy paremmin jalassa ja ehjinä.


      • hehhheh
        Mika2005 kirjoitti:

        Sukkahousut on hyvät! Itsekin aloin käyttää ja olen viihtynyt tosi hyvin. Kalsareita ja villahousuja en enää käytä. Paksut sukkikset on yhtä lämpimät kuin pitkikset! Itse kävin viime kuussa kosmetologilla joka ajeli karvat sääristä, leikkasi varpaankynnet ja muutenkin hieroi ja laittoi kosteuttavat emulsiot sääriin et sukkikset pysyy paremmin jalassa ja ehjinä.

        ...toivottavasti tää oli provo...!?


      • tyttö

        Kiitoksia, yritän tässä raahautua pikkuhiljaa alusvaateliikkeisiin etsiskelemään. :)


      • smoss
        Mika2005 kirjoitti:

        Sukkahousut on hyvät! Itsekin aloin käyttää ja olen viihtynyt tosi hyvin. Kalsareita ja villahousuja en enää käytä. Paksut sukkikset on yhtä lämpimät kuin pitkikset! Itse kävin viime kuussa kosmetologilla joka ajeli karvat sääristä, leikkasi varpaankynnet ja muutenkin hieroi ja laittoi kosteuttavat emulsiot sääriin et sukkikset pysyy paremmin jalassa ja ehjinä.

        Käytän kans naisten sukkiksia kylmillä ilmoilla. En enää suostu laittamaan miesten pitkiä kalsareita jalkaani! Naisten pitkiksetkin on miellyttävämmät, ne kun on kuin sukkahousut joista kärki puuttuu.

        Tuossa lehtiä lueskelin ja oli ilmoitus näistä legginsseistä http://www.voguegroup.fi/tuotteet/norlyn/?product_type_i=2002&segment_i=3019&NUM=12965

        Noi on valmistajan sivut, eikös tyttö tarkoittanut tällaisia?


      • Anonyymi
        hehhheh kirjoitti:

        ...toivottavasti tää oli provo...!?

        Miks olis provo...? kyllä miehet voi myös sukkahousuja käytää. Käyttäväthän naisetkin "miesten" vaatteita. Hei haloo


    • Anonyymi

      Nivala malli varastaa vaateita jatkavat ne ei jää kiinni niinkuin pitää,ihan heti rysän päältä . tunti

    • Anonyymi

      Minä laittaisin tiukkojen housujen alle kyllä ennemmin sukkahousut kuin pitkikset. Sukkahousuja löytyy matalalla vyötärölläkin.

    • Anonyymi

      Kyllä meitä höynäytetään sanalla "muoti"... naiset seuraa sanaa muoti vaikka näytää rumalta ns muotikuteissa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7909
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4502
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      27
      2198
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2099
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1925
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1775
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1679
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe